K-2
Legacy Member
Alléé, ik wist niet dat ik te doen had met het meesterbrein qua digi tvSkratz zei:weeral laat ge met een dergelijk antwoord merken dat ge niet weet waar het over gaat.
Kan het brein mij dan ook uitleggen waarom je indi-tv (van interkabel) niet kan ontvangen via een pc (met dvb tuner) (en nee, ook niet als je een smart-card lezer en kaart van in-di hebt), maar enkel via hun nokia box van 199 euro
djiezes, we proberen elkaar hier gewoon te helpen, dacht ik...

mij kan vertellen, wat er met canal plus gaat gebeuren in niet-telenet gebied? Ik lees overal dat Canal+ prime wordt, en onderdeel van Telenet digi-tv, maar wat voor interkabel mensen? Blijft alles zoals het nu is?
nee echt ik kijk daar ni naar ofzo ze, alsof al die whiners ier da wel doen 
Dat zou SUPER zijn! Had ik nooit verwacht... mmmmmmm, nu hopen dat 1) telenet eruit geraakt met de bbc, en 2) integan eruit geraakt met telenet
.