Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mauron zei:Vandaag een boekje van telenet in de bus gekregen, en daarnet nog op het nieuws: Telenet lanceert binnenkort digitale televisie.
Ik heb dan maar eens de website van Telenet bezocht om uit te zoeken wat dit echt betekent. Je zal dus kunnen gewoon blijven kijken naar je analoge tv, want digitale tv is "geen vervanger, maar een uitbreiding". Je zou dus denken, oke, alles blijft hetzelfde, en digitale kijkers krijgen wat extra. FOUT!
Vanaf 3 september smijt Telenet zomaar 8 zenders van de klassieke analoge kabel, namelijk:
- CNN
- BBC World
- Arte
- France 3
- TCM
- TVE
- tell-sell
- CNBC
Wil je deze zenders blijven bekijken? Mag je mooi een Digibox gaan kopen bij Telenet. Kostprijs: 199€, en dit moet dan nog eens worden geinstalleerd door iemand van Telenet. Daarbij komt nog een activeringskost (prijs ben ik niet meer zeker).
Bij die digitale televisie krijg je nog een aantal extra zenders zoals Eurosport en Discovery en heel wat Franse zenders.
Ben ik de enige die helemaal niet onder de indruk is van dit alles?
hebde iets tegen die zenders !!!!!!!Moloch zei:en wie kijkt er nu in godsnaam naar die zenders? .....
no offence ze maar ge wilt hier diene digitale in het slijk trekken, alsof het een ramp is dat ze die posten deraf smijten... zou mij zelf verwonderen dat 2% van alle mensen daar naar kijken.. kvind het eerder een vree goed initiatief, mensen die dat willen hebben nu eindelijk de kans om digitaal te gaan, en dat ze die 8 zenders waar ik nog nooit in mijn leven naar gekeken heb; deraf smijten; awel eerlijk: i could care less..
goed begin van telenet, mee den tijd zal dat wel wa goedkoper worden en dan koop ik mij dat
)Moloch zei:en wie kijkt er nu in godsnaam naar die zenders? .....
no offence ze maar ge wilt hier diene digitale in het slijk trekken, alsof het een ramp is dat ze die posten deraf smijten... zou mij zelf verwonderen dat 2% van alle mensen daar naar kijken.. kvind het eerder een vree goed initiatief, mensen die dat willen hebben nu eindelijk de kans om digitaal te gaan, en dat ze die 8 zenders waar ik nog nooit in mijn leven naar gekeken heb; deraf smijten; awel eerlijk: i could care less..
neen...fulcoboy zei:Ik wil nu wel is weten, ik heb nog nergens een antwoord gevonden, moet ge alleen nen digibox aanschaffen en ge hebt digitale televisie?? Dus kwil ma zegge ge moet ni zoals telenet internet der nog elke maand voor betalen??
inderdaad, uw maandelijks TV-abonnementsgeld blijft hetzelfde, enkel digibox of digicorder moet ge aanschaffen. prachtige technologie imho, kijken naar wat je wil wanneer je wilfulcoboy zei:Ik wil nu wel is weten, ik heb nog nergens een antwoord gevonden, moet ge alleen nen digibox aanschaffen en ge hebt digitale televisie?? Dus kwil ma zegge ge moet ni zoals telenet internet der nog elke maand voor betalen??
>P>Emperor zei:![]()
![]()
inderdaad, uw maandelijks TV-abonnementsgeld blijft hetzelfde, enkel digibox of digicorder moet ge aanschaffen. prachtige technologie imho, kijken naar wat je wil wanneer je wil![]()
GoRs0n zei:Hey
Momenteel kijk ik tv op mijn computer. Op zo'n tv-kaart is natuurlijk geen scart aansluiting en natuurlijk is die digibox enkel met scart dus kan ik mijn huidige configuratie niet meer gebruiken.
Ik weet dat hauppage van die digitale kaarten heeft en dat je de digitale signalen zoiezo ontvangt. Ik wil wel geen gebruik maken van de interactieve diensten zoals video on demand.
Zou het kijken van die nieuwe digitale zenders werken op zo'n gewone digitale kaart?
Als er een oplossing is om mijn huidige configuratie te behouden mag je het ook meedelen. Coax naar Scart convertor zou zalig zijn en dan moet ik gewoon de digibox aanschaffen.
Alvast bedankt
chosen1 zei:ge zult altij ne digibox moeten hebben om digitale televisie te kunnen zien!
GrAmLin zei:Hallo,
Ik heb ook een vraag over die digitale TV,
Momenteel zitten wet met 4 tv's in ons huis.
1) één beneden in woonkamer
2) één in de veranda
3) één op mijn kamer
4) één op m'n pc, (voor op te nemen)
Maar, als die digitale tv komt. Wat dan? Nu is dat allemaal coax kabel. Moet ik dan 4 zo'n bakjes kopen? of moet er maar 1 bakje aan de inkom staan (waar signiaal binnen komt) ? Ik zie dat dus nergens staan wat ze met mensen doen die meerdere tv's hebben en ook gebruiken.
Vriendelijke groeten!
>P>Emperor zei:![]()
![]()
inderdaad, uw maandelijks TV-abonnementsgeld blijft hetzelfde, enkel digibox of digicorder moet ge aanschaffen. prachtige technologie imho, kijken naar wat je wil wanneer je wil![]()
:applause:
moloko zei:Yep,naar het nieuws van vandaag om 23 H ,om 17 H vandaag:applause:
Ik wil er vroeg in liggen en toch niets missen.
