Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
)
)
+ digibox rechtstreeks aan tv om zo weinig mogelijk kabelverlieskwaliteit te hebben
:
Yes and no. iDTV signaal is een stuk sterker mbt lengte/kwaliteit kabel, dus gebruikers die bvb nu een serieus crappy analoog kwaliteit krijgen, kunnen met iDTV een perfecte verbinding hebben, mits ze een degelijke (ie, dubbel afgeschermd) coax hebben van contactdoos tot DB. Daarnaast staat wel dat iDTV vrij gevoelig is voor instraling, maar ikzelf weet momenteel niet op welke frequentie iDTV zal worden uitgezonden en of instraling zo'n factor zal zijn.Yo-Han zei:onnodige analoog digitaal conversie dus? tjah dan krijg je zo van die pixelatie storingen ipv van eens wat meer beeldruis..allé weeral een pro minder // is net alsof je vinyl(analoog geluid) naar digitaal zou omzetten(zoals sommige stanton pick ups :doh: )
. Ik moet zegge dat zelfs op die aldi tvkes, het verschil echt wel duidelijk zichtbaar is.
. Ik doe gewoon admin, en tis nen tragen dag. Ik vin gewoon iDTV interessant.thinkFishstick zei:Xplod:
Hoe zit dat nu eigenlijk met de modem die je nodig hebt om de Digibox van zijn signaal te voorzien Ik heb er al zo énen,.. voor mijn internet,... moeten ze er dan nog zo ééntje komen bij plaatsen dan ofwa
Eerst en vooral, UTP verbinding met digibox is ENKEL nodig als je interactiviteit wil. Je huidige modem kan gebruikt worden.
Leuk is ook dat de plaats waar men modem staat een 10-tal meter van mijn TV geinstalleerd staat,... leuk,... dat wordt dus een extra kabeltje bij door mijn living,.... allemaal héél handig en proper
www.powerlineworld.com . Ethernet via electriciteitskabels binnenshuis, wordt ondersteund en gebruikt bij isntallaties van idtv.

dvd spelers met hd output komen nog wel denk ik..maar zoals ik zei,meer resolutie is niet altijd beter beeld(hoe natuurlijker,kleuren contrast etc,hoe beter)omg nie letterlijk opnemen eh :/thinkFishstick zei:Ja, want Telenet heeft echt wel invloed op de programmas die andere zenders maken..
. Der zijn genoeg mensen die wel reality kijken (helaas, kan het ook niet uitstaan), anders bleven ze ze niet maken, eh =/. En tis ook niet al reality wat de klok slaat. VRT / Canvas hebben nog altijd (buiten de kampioenen dan) fantastische programmas, en nu VTM rob vanoudenhove onder hun dak heeft ben ik daar ook wel benieuwd naar. En ge kunt altijd natuurlijk de 6 miljoenste aflevering van de simpsons zien
. Persoonlijk denk ik dat die tvtheek, en dan zeker wanneer die digirecorder (zelfde als box, maar dan met opnamecapaciteit) op de markt komt, de grootste interessepost zal zijn.
..tv1 en 2 ,bbc1 en 2..vt4, kanaal2(comedie en film) , national geographic en daar heb je de zenders die ik nu en dan bezie..en beeld is redelijk in orde
foutthinkFishstick zei:Die 8 zenders zijn echt de minst bekeken onder particulieren.
