thinkFishstick
Legacy Member
Impuls zei:Met de komst van digitale tv had ik een vraagje.
Je hebt kabel en digibox nodig voor digitale televisie...
maar wat als je interactief wenst mee te stemmen en video on demand doet ?
Ben je dan verplicht je kabelrouter aan te sluiten op je digibox (rj45 is voorzien op de digibox)
Je zal dus een kabelrouter moeten hebben....
Verlies je dan 1 van je 2 ip adressen of krijg je een extra ip adres ?
Waarom vind ik op de telenet site bitter weinig informatie en ik wil geen kritiek uitoefenen maar je moet al ver zoeken en klikken om ergens te zien dat je een kabelrouter nodig hebt...
Uit de reclame kan je afleiden dat je enkele een digibox nodig hebt om alles te benutten...maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn.
Doch, een tijdje geleden kan je interactief meestemmen met een wedstrijd op de brt....ik vraag me af hoe ze dat hebben gedaan...
Groeten
Impuls
Heb je post gelezen en geïnformeerd voor ik vertrok, ben nu thuis.
Drie mogelijkheden
a) Je hebt al een telenet of kabelmodem -> je krijgt (zit in installatieprijs) een router (router -> modem en router -> digibox) om zo je eigen modem (en enkel IP) te behouden en toch interactiviteit met de digibox te krijgen.
b) geen kabelmodem/telenet -> je krijgt een modem (installatieprijs).
c) je wil geen interactiviteit -> geen modem nodig, enkel digibox.
De site is idd nogal complex. Momenteel ligt da vooral aan het feit dat er nog maar bitter weinig concrete info is mbt prijzen, etc.
mauron: kijk jij naar die zenders? Zo ja, haal gewoon een cabletuner met eenmalige kost in huis. Kijk je niet meer naar die zenders? Breng em terug. Met luxeproduct bedoel ik dat je altijd keuze hebt: niemand stopt je om je kabelabo op te zeggen en bij Belgacom te gaan of enkel antenne te gebruiken.
Fenix: zelfde abo is ook meer zenders, als je een digibox hebt
. Ik kan hetzelfde argument gebruiken. Btw, degenen die echt 'arm' zijn, zitten aan sociaal tarief, en daar is het €25 ipv €50 waarborg.
, dit komt op 65€ per maand
(Waalse invloed bij belgacom, of zo?) En even vergeten dat iets lanceren zonder de 2e grootste zendergroep (VMMa), redelijk onnozel is.