Time
Legacy Member
thinkFishstick zei:en nu VTM rob vanoudenhove onder hun dak heeft ben ik daar ook wel benieuwd naar.
Sinds wanneer zit die bij vtm?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thinkFishstick zei:en nu VTM rob vanoudenhove onder hun dak heeft ben ik daar ook wel benieuwd naar.

. De grootste afnemers zijn hotels e.d.. Puur particulier zijn het zowat de minst bekeken zenders. Het is niet omdat jij en ik daar naar kijken (CNN & BBCW
) dat de grote meerderheid dat doet.Humo ne keer lezen, maat! Die is bij Eyeworks gegaan, niet voor een reality show (thank god), hoewel die daar bekend voor zijn.Time^- zei:![]()
Sinds wanneer zit die bij vtm?![]()
analoog naar digitaal converteren kost hun te veelthinkFishstick zei:Toch wel. De grootste afnemers zijn hotels e.d.. Puur particulier zijn het zowat de minst bekeken zenders. Het is niet omdat jij en ik daar naar kijken (CNN & BBCW
) dat de grote meerderheid dat doet.
Hell, de 400.000e herhaling van FC de kampioenen heeft nog altijd ~800.000 kijkers!

Time^- zei:![]()
Sinds wanneer zit die bij vtm?![]()
thinkFishstick zei:Toch wel. De grootste afnemers zijn hotels e.d.. Puur particulier zijn het zowat de minst bekeken zenders. Het is niet omdat jij en ik daar naar kijken (CNN & BBCW
) dat de grote meerderheid dat doet.
Hell, de 400.000e herhaling van FC de kampioenen heeft nog altijd ~800.000 kijkers!
daar durf ik ook nog eens naar kijken.
.maar de meeste kanalen zijn ana digi converts.thinkFishstick zei:Als analoog naar digi convert te veel zou kosten, zouden ze ze niet eens meer aanbieden via digi.
kortthinkFishstick zei:Awel. Dus uw argument van 'convert kost te veel, dus smijt eraf' ga ni op eh. Houdt ook in het achterhoofd dat analoge signalen op de kabel op vrij korte termijn gewoon gaan verdwijnen, en enkel digi zal worden uitgezonden.

waarborg. da geld ziede nooit terug.thinkFishstick zei:2011 is deadline EUROPA. afaik wil Telenet da toch in Vlaanderen op vrij korte termijn verwezenlijken. De enige kost is 50E waarborg eh.

.
.) kunt afgeven, is't misschien beter da ge de €150/jr van kabel gewoon opzegt en idd overstapt op antenne
. Kvin da ge van een mug nen olifant aan't maken zijt, wa die waarborg/8 zenders betreft. En das gezegd alsiemand die zelf naar bbcw/cnn kijkt en geen plannen heeft om naar idtv over te stappen. TV is nog altijd een luxeproduct eh.Yo-Han zei:het anoloog aanbod -8 zenders vernoemt blijft voor mij nog steeds genoeg..tv1 en 2 ,bbc1 en 2..vt4, kanaal2(comedie en film) , national geographic en daar heb je de zenders die ik nu en dan bezie..en beeld is redelijk in orde
people are spoiled
mijn dvd speler klopt toch elk tv programma kwa kwaliteit

thinkFishstick zei:Kvin da ge van een mug nen olifant aan't maken zijt, wa die waarborg/8 zenders betreft. En das gezegd alsiemand die zelf naar bbcw/cnn kijkt en geen plannen heeft om naar idtv over te stappen. TV is nog altijd een luxeproduct eh.
fraCk zei:Mja ik vind dat ze zo een dingen eigenlijk helemaal niet mogen doenmja wie ben ik.
Die hebben da recht zomaar of wat?
Blijft toch maar raar ...