Xplod
Legacy Member
Hoe zit dat nu eigenlijk met de modem die je nodig hebt om de Digibox van zijn signaal te voorzien :ironic:
Ik heb er al zo énen,.. voor mijn internet,... moeten ze er dan nog zo ééntje komen bij plaatsen dan ofwa :ironic:
Leuk is ook dat de plaats waar men modem staat een 10-tal meter van mijn TV geinstalleerd staat,... leuk,... dat wordt dus een extra kabeltje bij door mijn living,.... allemaal héél handig en proper
Voor de rest,.. ik ben absoluut niet tegen vooruitgang maar wat Telenet nu doet vind ik een pure ripp-off. Laat de mensen toch gewoon eens betalen voor de zenders waar ze willen naar kijken,.... mij stoort het nu niet echt dat ze er ons 8 gaan afnemen (wel jammer van CNBC en CNN),.... 50€ waarborg om ze terug te kunnen bekijken eventueel .... laat mij niet lachen,.. die zien we nooit meer terug die waarborg,... enne 8 zenders minder wel,.... dan vind ik dat we procentueel gezien dan ook voor die 8 verloren zenders minder kabelabbonement moeten betalen !
Ik ben er echt niet over te spreken over wat Telenet ons hier lapt,... vergeet ook niet dat als je alle zenders via die Digibox wilt bekijken er 200€ moet voor neertellen en dat is voor véél meer gezinnen dan je denk een serieuze uitgave uit hun budget,... de armere mensen worden op die manier ook in 't zak gezet,.... neenee,.. ik vind dat allemaal niet echt koosjer die praktijken van Telenet :naughty:
Ik heb er al zo énen,.. voor mijn internet,... moeten ze er dan nog zo ééntje komen bij plaatsen dan ofwa :ironic:
Leuk is ook dat de plaats waar men modem staat een 10-tal meter van mijn TV geinstalleerd staat,... leuk,... dat wordt dus een extra kabeltje bij door mijn living,.... allemaal héél handig en proper
Voor de rest,.. ik ben absoluut niet tegen vooruitgang maar wat Telenet nu doet vind ik een pure ripp-off. Laat de mensen toch gewoon eens betalen voor de zenders waar ze willen naar kijken,.... mij stoort het nu niet echt dat ze er ons 8 gaan afnemen (wel jammer van CNBC en CNN),.... 50€ waarborg om ze terug te kunnen bekijken eventueel .... laat mij niet lachen,.. die zien we nooit meer terug die waarborg,... enne 8 zenders minder wel,.... dan vind ik dat we procentueel gezien dan ook voor die 8 verloren zenders minder kabelabbonement moeten betalen !
Ik ben er echt niet over te spreken over wat Telenet ons hier lapt,... vergeet ook niet dat als je alle zenders via die Digibox wilt bekijken er 200€ moet voor neertellen en dat is voor véél meer gezinnen dan je denk een serieuze uitgave uit hun budget,... de armere mensen worden op die manier ook in 't zak gezet,.... neenee,.. ik vind dat allemaal niet echt koosjer die praktijken van Telenet :naughty:



op termijn (televisie koop je niet voor een jaartje) komt het serieus wat duurder uit, om de 5 jaar betaal je zelfs het dubbele...

, dit komt op 65€ per maand