Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
pepsi can goed smaken (kweet niet meer of het de gewonen, of de max was)

en die coca-cola zero vertrouw ik niet: ik heb dat 2 keer gedronken en erna zat ik met koppijn. ik zie een verdachte link :wtf: (want ik zie geen zaken die me die hoofdpijn kunnen bezorgd hebben toen)

R.Winters

Legacy Member
Iedereen zegt tegen mij dat het light is zonder een chemische nasmaak .... 8-)

Kvind light toch beter, tis me iets te flauw.

Tae

Legacy Member
forloRn_ zei:
Light is niet te zuipen, Zero is beter maar enkel als hij ijskoud is.

Daar geef ik U 100% gelijk in !!!

IJskoud is ie wel best te drinken en heb je ffe niet door dat het de echte is maar daarna krijg je die bij smaak.

Ik denk dat de meest dranken ijskoud wel te drinken zijn omdat het de smaak een beetje onderdrukt.

Geef mij maar de echte of niets.

Er zit wel heel veel suiker in maar tja als het af en toe eens is...

Dirkxke

Legacy Member
zero, light, normaal...

zolang het door mijn keel afloopt zonder te beginnen te hikken en er seireus zware boeren van komen is me dat allemaal goed.

maar als ik echt moet kiezen, de normale. vind ik de beste smaak hebben.

en het lekkerste, de pepsi lemon ^^ (oude twist)

noreeeee

Legacy Member
Dirkxke zei:
zero, light, normaal...

zolang het door mijn keel afloopt zonder te beginnen te hikken en er seireus zware boeren van komen is me dat allemaal goed.

maar als ik echt moet kiezen, de normale. vind ik de beste smaak hebben.

en het lekkerste, de pepsi lemon ^^ (oude twist)

Ik moet vaak hikken als ik cola drink :s

KoenDK

Legacy Member
evil aardappel zei:
En da's slecht he, heel slecht, da's gelijk valentijd en halloween, allemaal commerce. Trapt er niet in!
Als ge zo naar alles gaat kijken stade ook voor niet veel open.


daarom ook dat vele mensen tegen valentijn zijn :niceone:



on topic : smaakt idem als light :ironic:

hipStar

Legacy Member
Er zit een smaakverschil in de zero. Het is iets tussen de light en de classic

hipStar

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
bij dien zero ebde gewoon puur lucht binnen :sop:

Kweetnie wa dat je daar bij bedoelt, maar als ik Light drink goh goh BUUURRP en zero minder;-)

BraveHeart

Legacy Member
Geef mij maar de originele Cola.
Ik vind die Light zever tegewoordig het alleen maar erger maakt.
Of Light werkelijk gezond is, je moest eens weten wat een vergif je binnen kapt als je Light producten verbruikt.
Er is gewoon niks zo slecht als chemisch gemanipuleerde voeding en met een Light logotje om de consument te doen geloven dat ze gezond bezig zijn.
Je kan beter een gewone fles cola of frisdrank openen en het gebruik er van matigen dan het te vervangen met Light producten.
In de supermarkt is er wel meer dan frisdrank te koop.
Ik zie het nut ook niet echt om Light producten te kopen.
Al wat dik maakt en vet maakt wordt vervangen om het product toch nog wat smaak te geven, men niet weten dat het chemische zooi is.
Men vergiftigt zich zelf nog liever met chemische elementen dan te veel aan natuurlijke suikers en vetten.
Light kan onmogelijk ook beter of gezond zijn, het maakt het gewoon erger.

Om u een voorbeeld te geven....

Producten van Danone, dan heb ik het over de zuivel en dan voor een groot stuk pudding en chocolade producten in het koelvak.

100% vergif en kleurstoffen !!!

Light, 0% vet gehalte, ze mogen het hebben, laat ze maar lijnen, alles wat ze gelijnd hebben krijgen ze later dubbel en dik terug in het ziekenhuis met een dik kankergezwel.
Kijk maar naar de reclame, hoeveel keer het woord Vetgehalte, Light, voor je neus voorbij komt.
Nee geef mij maar normale voeding dan het vergif van deze tijd.
Mijn groot ouders zijn ook 90 geworden, rookten als een ketter en men keek ook niet naar een gram meer en of het nu vet was of niet.
Ik vind dat Light & slank gedoe gewoon een reden te meer om aan de alarm bel te trekken.
Je kan beter een paar flessen plat water of spuitwater boven halen wat veel gezonder is dan op zo'n gemanipuleerd frisdrank product te vliegen.
Al bij al is het puur vergif wat je binnen kapt en zijn de resultaten pas merkbaar als het te laat is.
Waarom vergif zuipen als je kan afwisselen ?
Of er in een warenhuis ook niks te krijgen is, ze doen nog erger of de oorlog is losgebarsten.
Als je het nu niet vind, vind je het nooit.

Ne vetter Quick, Mcdonals, frit+hamburger, pitta, kebab + frisdrank light,moet aan mijn lijn denken :doh:

GuntherDW

Legacy Member
Godlessarto zei:
dr pepper rules teh shiz

heh, als er dr pepper in huis is drink ik da ook altijd eerst :applause:
ma ik koop altijd coke zero (vroeger cherry coke) als ik op internaat zit, en als ik hier thuis ga shoppe dr pepper.
Hier in de carrefour kunde dr pepper kope, waar ik zit in brussel vindt ge da echt nergens :sad:

Robust²

Legacy Member
GuntherDW zei:
heh, als er dr pepper in huis is drink ik da ook altijd eerst :applause:
ma ik koop altijd coke zero (vroeger cherry coke) als ik op internaat zit, en als ik hier thuis ga shoppe dr pepper.
Hier in de carrefour kunde dr pepper kope, waar ik zit in brussel vindt ge da echt nergens :sad:
Cherry coke =/= Coke Zero toch? :s

Ik stoor mij er nog steeds aan da ik Dr Pepper niet in flessen kan kopen, enkel blikjes in de carrefour

Robust²

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik bedoelde da ik vroeger cherry coke kocht ipv coke zero ^^
Ahzo :)
Ik drink niet graag Cherry Coke, te flauwe smaak in vergelijking met Dr. Pepper, liever gewone cola dan :p

Sprinkle Genie

Legacy Member
BraveHeart zei:
Geef mij maar de originele Cola.
Ik vind die Light zever tegewoordig het alleen maar erger maakt.
Of Light werkelijk gezond is, je moest eens weten wat een vergif je binnen kapt als je Light producten verbruikt.
Er is gewoon niks zo slecht als chemisch gemanipuleerde voeding en met een Light logotje om de consument te doen geloven dat ze gezond bezig zijn.
Je kan beter een gewone fles cola of frisdrank openen en het gebruik er van matigen dan het te vervangen met Light producten.
In de supermarkt is er wel meer dan frisdrank te koop.
Ik zie het nut ook niet echt om Light producten te kopen.
Al wat dik maakt en vet maakt wordt vervangen om het product toch nog wat smaak te geven, men niet weten dat het chemische zooi is.
Men vergiftigt zich zelf nog liever met chemische elementen dan te veel aan natuurlijke suikers en vetten.
Light kan onmogelijk ook beter of gezond zijn, het maakt het gewoon erger.

Om u een voorbeeld te geven....

Producten van Danone, dan heb ik het over de zuivel en dan voor een groot stuk pudding en chocolade producten in het koelvak.

100% vergif en kleurstoffen !!!

Light, 0% vet gehalte, ze mogen het hebben, laat ze maar lijnen, alles wat ze gelijnd hebben krijgen ze later dubbel en dik terug in het ziekenhuis met een dik kankergezwel.
Kijk maar naar de reclame, hoeveel keer het woord Vetgehalte, Light, voor je neus voorbij komt.
Nee geef mij maar normale voeding dan het vergif van deze tijd.
Mijn groot ouders zijn ook 90 geworden, rookten als een ketter en men keek ook niet naar een gram meer en of het nu vet was of niet.
Ik vind dat Light & slank gedoe gewoon een reden te meer om aan de alarm bel te trekken.
Je kan beter een paar flessen plat water of spuitwater boven halen wat veel gezonder is dan op zo'n gemanipuleerd frisdrank product te vliegen.
Al bij al is het puur vergif wat je binnen kapt en zijn de resultaten pas merkbaar als het te laat is.
Waarom vergif zuipen als je kan afwisselen ?
Of er in een warenhuis ook niks te krijgen is, ze doen nog erger of de oorlog is losgebarsten.
Als je het nu niet vind, vind je het nooit.

Ne vetter Quick, Mcdonals, frit+hamburger, pitta, kebab + frisdrank light,moet aan mijn lijn denken :doh:
Ok waar haalde da nu weer allemaal? Baseer je dit ergens op of heb je een ongefundeerde afkeer van die 'chemische rotzooi' die nu praktisch overal in zit. In het geval van aspartaam snap ik wat je bedoelt, maar tot nu toe is er geen verband gevonden tussen aspartaaminname en kanker of enige andere nevenwerkingen. Mensen met fenylketonurie mogen dit wel ni innemen aangezien aspartaam fenylalanine bevat, maar da staat dan ook telkens duidelijk aangegeven op het etiket.

Van waar haal je in godsnaam dat je van Light-produkten kanker krijgt??
Het nut van Light-produkten is al direct zichtbaar in cholesterolverlagende margarine omdat er fytosterolen inzitten die het LDL-cholesterolgehalte verlagen. Fytosterolen zijn plantaardig, dus daar komen geen kunstmatige chemische syntheses aan te pas. Bovendien zouden ze een rol hebben in kankerpreventie.

En het is ni omdat uw grootouders 90 zijn geworden, dat dit voor iedereen geldt he. In de westerse wereld kampen we met een zwaar obesiteitsprobleem, maar nog maar weinig mensen passen hun consumptiegedrag aan. En gij zou dan ongezond eten beginnen promoten? Om enige gevolgen van zwaarlijvigheid op te noemen: type 2 suikerziekte, verhoogde bloeddruk, cardiovasculaire aandoeningen, rugpijn, artrose aan heupen en knieën, onvruchtbaarheid en depressies.

Het is dan ook ni voor niks dat die supplementen in voedselproducten 'functionele voedingsmiddelen' noemen. Ik heb de indruk dat je van de gedachte uitgaat "er is chemisch mee geknoeid, het zal wel niet goed zijn..."

Kemblin

Legacy Member
vroeger altijd gewone cola gedroken maar als ge dan ne light daartussen proeft smaakt da idd ni goe. Daarna toch moeten overschakelen op gewone light omdak aanleiding tot diabetes heb, int begin blijft da lang ranzig smaken maar ge wordt da gewoon :P nu zero smaakt idd beter maar geen idee meer oft zoals echte cola smaakt

Sk8erMatty

Legacy Member
ik vin die coca cola zero nie slecht, hij smaakt zeker niet hetzelfde als de light, ik weet nie hoe je dat kan denken ...

de zero vin'k ook wel lekker als em lekker fris staat, als em te warm eeft, eeft em maar een raar smaakske .. maja, das eigenlijk ook zo bij de gewone cola

geef mij maar ne frisse fanta lemon, das zoooooo lekker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan