Robust²
Legacy Member
Ooh, ik ben fan van beiden, maar er nog nooit opgekomen om te mengen, eens doenreteiP zei:Dr.Pepper + Safari =
I call it Dr. Fari![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh, ik ben fan van beiden, maar er nog nooit opgekomen om te mengen, eens doenreteiP zei:Dr.Pepper + Safari =
I call it Dr. Fari![]()

forloRn_ zei:Light is niet te zuipen, Zero is beter maar enkel als hij ijskoud is.
Dirkxke zei:zero, light, normaal...
zolang het door mijn keel afloopt zonder te beginnen te hikken en er seireus zware boeren van komen is me dat allemaal goed.
maar als ik echt moet kiezen, de normale. vind ik de beste smaak hebben.
en het lekkerste, de pepsi lemon ^^ (oude twist)

evil aardappel zei:En da's slecht he, heel slecht, da's gelijk valentijd en halloween, allemaal commerce. Trapt er niet in!
Als ge zo naar alles gaat kijken stade ook voor niet veel open.
Skullbasher_31 zei:bij dien zero ebde gewoon puur lucht binnen![]()
Godlessarto zei:dr pepper rules teh shiz
ad:Cherry coke =/= Coke Zero toch?GuntherDW zei:heh, als er dr pepper in huis is drink ik da ook altijd eerst :applause:
ma ik koop altijd coke zero (vroeger cherry coke) als ik op internaat zit, en als ik hier thuis ga shoppe dr pepper.
Hier in de carrefour kunde dr pepper kope, waar ik zit in brussel vindt ge da echt nergensad:
AhzoGuntherDW zei:ik bedoelde da ik vroeger cherry coke kocht ipv coke zero ^^


Ok waar haalde da nu weer allemaal? Baseer je dit ergens op of heb je een ongefundeerde afkeer van die 'chemische rotzooi' die nu praktisch overal in zit. In het geval van aspartaam snap ik wat je bedoelt, maar tot nu toe is er geen verband gevonden tussen aspartaaminname en kanker of enige andere nevenwerkingen. Mensen met fenylketonurie mogen dit wel ni innemen aangezien aspartaam fenylalanine bevat, maar da staat dan ook telkens duidelijk aangegeven op het etiket.BraveHeart zei:Geef mij maar de originele Cola.
Ik vind die Light zever tegewoordig het alleen maar erger maakt.
Of Light werkelijk gezond is, je moest eens weten wat een vergif je binnen kapt als je Light producten verbruikt.
Er is gewoon niks zo slecht als chemisch gemanipuleerde voeding en met een Light logotje om de consument te doen geloven dat ze gezond bezig zijn.
Je kan beter een gewone fles cola of frisdrank openen en het gebruik er van matigen dan het te vervangen met Light producten.
In de supermarkt is er wel meer dan frisdrank te koop.
Ik zie het nut ook niet echt om Light producten te kopen.
Al wat dik maakt en vet maakt wordt vervangen om het product toch nog wat smaak te geven, men niet weten dat het chemische zooi is.
Men vergiftigt zich zelf nog liever met chemische elementen dan te veel aan natuurlijke suikers en vetten.
Light kan onmogelijk ook beter of gezond zijn, het maakt het gewoon erger.
Om u een voorbeeld te geven....
Producten van Danone, dan heb ik het over de zuivel en dan voor een groot stuk pudding en chocolade producten in het koelvak.
100% vergif en kleurstoffen !!!
Light, 0% vet gehalte, ze mogen het hebben, laat ze maar lijnen, alles wat ze gelijnd hebben krijgen ze later dubbel en dik terug in het ziekenhuis met een dik kankergezwel.
Kijk maar naar de reclame, hoeveel keer het woord Vetgehalte, Light, voor je neus voorbij komt.
Nee geef mij maar normale voeding dan het vergif van deze tijd.
Mijn groot ouders zijn ook 90 geworden, rookten als een ketter en men keek ook niet naar een gram meer en of het nu vet was of niet.
Ik vind dat Light & slank gedoe gewoon een reden te meer om aan de alarm bel te trekken.
Je kan beter een paar flessen plat water of spuitwater boven halen wat veel gezonder is dan op zo'n gemanipuleerd frisdrank product te vliegen.
Al bij al is het puur vergif wat je binnen kapt en zijn de resultaten pas merkbaar als het te laat is.
Waarom vergif zuipen als je kan afwisselen ?
Of er in een warenhuis ook niks te krijgen is, ze doen nog erger of de oorlog is losgebarsten.
Als je het nu niet vind, vind je het nooit.
Ne vetter Quick, Mcdonals, frit+hamburger, pitta, kebab + frisdrank light,moet aan mijn lijn denken :doh:
nu zero smaakt idd beter maar geen idee meer oft zoals echte cola smaakt