Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
evil aardappel zei:
Om diabetes te compenseren met kanker ;)

Tja, en als je diabetes hebt drink je light en krijg je volgens jouw redenering alsnog kanker.

Soit, enkele suikerzieken in de familie, en die gebruiken allemaal zoetstoffen en light-producten, niemand die al kanker gekregen heeft.


Ontopic: ik vind gewone Cola nog altijd beter smaken dan Zero (die op zich alweer beter smaakt dan Light, imho), maar drink toch Zero wegens de absoluut ondoenbare concentratie aan suiker in Cola. Cola, Fanta, etc, ik smijt het tegenwoordig allemaal onder de noemer "suikerdrank" en onthou me er zoveel mogelijk van.

Godzilla*Akira

Legacy Member
De gewone cola smaakt nog het best, maar aangezien hier diabetes, mag ik die gvd niet meer drinken. Nu ja, light smaakte in het begin slecht, maar nu vind ik hem wel lekker. Diene zero vind ik enkel goed als hij echt ijskoud is, zoniet krijg ik braakneigingen.

evil aardappel

Legacy Member
Was maar voor te zeveren ze... ik drink trouwens ook vooral zero.

GhO$T

Legacy Member
Als je van alles evenveel kanker krijgt vraag ik mij dan toch af waarom ze waarschuwen voor light producten (de stoffen die suiker vervangen die kankerverwekkend zouden zijn), Terwijl ge da van de 'gewone' dingen toch niet leest?

En akkoord een klein beetje zal wel geen kwaad kunnen, maar gelijk dat sommige cola zuipen aan de lopende band... gaat het toch al over serieuze hoeveelheden.

Skarr

Legacy Member
vind het beter dan Light, gewone cola drink ik bijna nooit meer. is mij veel te zoete brol

Goldrusher

Legacy Member
Coca-Cola pwns all.
Light smaakt te chemisch, Zero te flets van smaak en bruist teveel.

En van alle speciallekes vind ik Mezzo Mix (50/50 Fanta Orange / Coca-Cola) en Cherry Coke (Coca-Cola met kersensmaak) de besten.
Lemon, Sango, Blāk, Vanilla en al hun Light-varianten: meh.

brainwashed

Legacy Member
vind de zero zo goe
drink altijd light en nee ksen gene homo

enj0i^

Legacy Member
ik drink nu altijd zero ipv light :)

Het heeft een mannelijker karakter :p

Kijk eens naar de blikken, allemaal vierkanten, daar waar light veel krulletjes zijn!

coca cola heeft dat goed gezien, een cola speciaal voor de mannen!
:)

killgore

Legacy Member
smaakt niet naar light (beter wel), maar trekt nog altijd op niets.

BongZrGooD

Legacy Member
eniac zei:
ik vind gewone Cola nog altijd beter smaken dan Zero (die op zich alweer beter smaakt dan Light, imho), maar drink toch Zero wegens de absoluut ondoenbare concentratie aan suiker in Cola. Cola, Fanta, etc, ik smijt het tegenwoordig allemaal onder de noemer "suikerdrank" en onthou me er zoveel mogelijk van.

Idem hier... Zero heeft in ieder geval niet die kleffe bijsmaak die light wel heeft...

Groetjes,
BongZ

Insomnia187

Legacy Member
coca cola #1
light te flauw van smaak
en bij zero proef je gewoon dat het de suiker mist

EternalSilence

Legacy Member
evil aardappel zei:
't Is nu al efkes op de markt hier, dus wou eens weten of er nog mensen zijn die het drinken? En wat vinden jullie er van?

ik drink dit niet..
uit de goeie reden dat coca cola, al sowieso ongezond is, en als ze dan nog eens varianten op gaan maken.. ik drink wel veel coca cola, .. maar de varianten die ze er al op maken niet...


wrom?
Coca cola light, is nog slechter dan coca cola, en coca cola zero sugar .. dikke bullshit imo.. miss wel 0% suiker, maar dan doen ze er geen een schadelijker chemisch product in dat die suiker moet vervangen.

coca cola :: zonder gas, is goed bij het tegen gaan van braken/kokhalzen. werkt altijd hier :p

metaphore

Legacy Member
neen dat is niet schadelijk. maar ik lijk hier wel onzichtbaar :(
Er is nog geen enkel onderzoek dat heeft uitgewezen dat aspartaam in hoge dosissen schadelijk is.

onsmozes

Legacy Member
zijn er btw al onderzoeken gebeurt over het al dan niet schadelijk zijn van aspartaam?

metaphore

Legacy Member
onsmozes zei:
zijn er btw al onderzoeken gebeurt over het al dan niet schadelijk zijn van aspartaam?

jep al vele.
En er heerst een algemeen gedachte dat aspartaam kankerverwekkend is door een (ik dacht italiaans) onderzoek dat volgens hen als resultaat bekwam dat aspartaam wel degelijk kankerverwekkend was. (onderzoek op ratten)
Dus die hebben hun resultaten overal verspreid. Maar wat bleek, hun onderzoek was volledig fout opgebouwd en de resultaten waren statistisch niet significant.
Dus uit hun resultaten kon je maw niet besluiten dat het kankerverwekkend was.

Er zijn nog heel wat herhalingen geweest van dergerlijke experimenten en tot nu toe is nog nooit bewezen dat aspartaam kankerverwekkende effecten zou hebben.

Messias.

Legacy Member
In volgorde van goed naar slecht:
Pepsi Max > Cola > Zero > Light


</thread>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan