eniac
Legacy Member
evil aardappel zei:Om diabetes te compenseren met kanker![]()
Tja, en als je diabetes hebt drink je light en krijg je volgens jouw redenering alsnog kanker.
Soit, enkele suikerzieken in de familie, en die gebruiken allemaal zoetstoffen en light-producten, niemand die al kanker gekregen heeft.
Ontopic: ik vind gewone Cola nog altijd beter smaken dan Zero (die op zich alweer beter smaakt dan Light, imho), maar drink toch Zero wegens de absoluut ondoenbare concentratie aan suiker in Cola. Cola, Fanta, etc, ik smijt het tegenwoordig allemaal onder de noemer "suikerdrank" en onthou me er zoveel mogelijk van.


