Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
ja

het is toch niet omdat ge geconcentreerd bezig zijt met iets dat ge u aan regeltjes moet houden!

viewer

Legacy Member
EagleEye zei:
Mij irriteert het vooral als ik dt-fouten vind in cursussen die opgesteld zijn door professoren. Kunnen die nu niet even de moeite doen om een taalregeltje te leren?

ik snap het nie, da maakt toch geen fluit uit :/

verstoort die prof uw zielerust door ergens een dt fout te maken? :sleep:

metaphore

Legacy Member
Gavin zei:
ja

het is toch niet omdat ge geconcentreerd bezig zijt met iets dat ge u aan regeltjes moet houden!

Uwe kop staat echt niet naar spellingsregels als ge 1000 woorden aant leren zijt waar ge nog nooit van gehoord hebt. Als ge dan iets post op dit forum dan flanst ge maar iets neer en denkt ge niet bij alles na om te zien of het wel correct is :)

Het valt hard op dat ik tijdens de examens hier ook meer spellingsfouten maak dan tijdens het jaar :p

Hellrabbit

Legacy Member
viewer zei:
ik snap het nie, da maakt toch geen fluit uit :/

verstoort die prof uw zielerust door ergens een dt fout te maken? :sleep:

Tis toch echt wel opmerkelijk hoe slecht die proffen soms Nederlands kunnen.
Voorlopig is mijn cursus organische scheikunde van het eerste semester vorig jaar de enige waar ik geen domme spellingsfout ben tegengekomen.

Ach, dan denk ik bij mezelf dat ik toch op 1 vlak slimmer ben dan die mensen ;_;

viewer

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Tis toch echt wel opmerkelijk hoe slecht die proffen soms Nederlands kunnen.
Voorlopig is mijn cursus organische scheikunde van het eerste semester vorig jaar de enige waar ik geen domme spellingsfout ben tegengekomen.

Ach, dan denk ik bij mezelf dat ik toch op 1 vlak slimmer ben dan die mensen ;_;

da's inderdaad waar, die zijn daar vaak slecht in.

en @ sprinkle genie: da zou nie eens zo'n slechte oplossing zijn, moest pakweg iemand van westvlaanderen alles hetzelfde als een limburger uitspreken.

khad het meer op de belachelijke spellingsregeltjes a la tussen-n, dt, ...

Gavin

Legacy Member
metaphore zei:
Uwe kop staat echt niet naar spellingsregels als ge 1000 woorden aant leren zijt waar ge nog nooit van gehoord hebt. Als ge dan iets post op dit forum dan flanst ge maar iets neer en denkt ge niet bij alles na om te zien of het wel correct is :)
Het valt hard op dat ik tijdens de examens hier ook meer spellingsfouten maak dan tijdens het jaar :p
het gaat mij om de houding: "wat een stom regeltje, stoort dat nu zo hard?"
natuurlijk staat uw kop er niet naar (ook al is het de basis van de basis), foutje maken is menselijk en wordt dus met de mantel der liefde bedekt als ge uw fout erkent!
viewer zei:
khad het meer op de belachelijke spellingsregeltjes a la tussen-n, dt, ...
de tussen-n is iets anders dan een werkwoordsvervoeging
ik mag toch een licht vermoeden aan de dag brengen dat gij hij loopt zegt ipv hij loop?
jij fiets?
annemieke tafel?

de tussen-n is een klucht, iets wat die commissie van onze noorderburen beslist. vervoegingen zijn essentieel, daar kunt ge onder geen enkel beding onderuit.

eniac

Legacy Member
dt-regels zijn "belachelijke spellingsregels"? :)

metaphore zei:
Als ge dan iets post op dit forum dan flanst ge maar iets neer en denkt ge niet bij alles na om te zien of het wel correct is :)

Kan ik best inkomen, maar het punt is dat het eigenlijk niet zou mogen dat je daarbij nadenkt. Natuurlijk, iedereen schrijft al wel eens een foutje, maar gedrochten als "ik heb geprobeert" of "ik heb gewerkd", dat zou gewoon in je hoofd moeten zitten zonder dat je daar ooit over moet denken.

viewer

Legacy Member
goeie god, ik snap jullie nie.

das gewoon zinloze moeite, en IEDEREEN DOET HET

waarom? in godsnaam, waarom? ge wordt er nie beter verstaanbaar door ze :/

GuntherDW

Legacy Member
als gij een forum vol me *ergerlijke* spellingsfouten wilt hebbe, owkey ze viewer :p

Ali_

Legacy Member
Ik verzoek vriendelijk dat al deze posts over dt-fouten verwijderd worden. Aangezien de ene keer dat ik iemand op een fout wees men ineens allemaal van zijn tak begon te maken en de mods alles verwijderden. Sindsdien heb ik getracht niemand nog op een fout te wijzen, maar anderen hebben dat wel gedaan en hun posts mochten wel blijven staan, bij deze een vriendelijke oproep aan de mods om consequent te zijn.:)

viewer

Legacy Member
klikspaan :unsure:

het topic was toch al doodgebloed, dus maakt toch maar bitter weinig uit ze ;)


en trouwens, mijn hele punt is dat ik die spellingsfouten nie ergerlijk vind, dus ik begrijp uw reply nie zo goed hoor gunther :wtf:

en dan heb ik het wel degelijk over de spellingsfouten à la tussen-n en dt.

breezah-westvlaams stoort mij dan wel :p

Sprinkle Genie

Legacy Member
moest er na elke dt-fout commentaar komen, er zou misschien wat meer op gelet worden...

lorro85

Legacy Member
tga precies ni echt meer cola zero :p

soit, ik ben fervente cola drinker
en kmoet zeggen door cola zero te drinken zijn er zonder het te merken al tamelijk wa kilo's af bij mij (5 of zo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan