Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EagleEye zei:Mij irriteert het vooral als ik dt-fouten vind in cursussen die opgesteld zijn door professoren. Kunnen die nu niet even de moeite doen om een taalregeltje te leren?

Gavin zei:ja
het is toch niet omdat ge geconcentreerd bezig zijt met iets dat ge u aan regeltjes moet houden!


viewer zei:ik snap het nie, da maakt toch geen fluit uit :/
verstoort die prof uw zielerust door ergens een dt fout te maken?![]()
²Gavin zei:vanzelfsprekend
zoiets prikt in de ogen
Hellrabbit zei:Tis toch echt wel opmerkelijk hoe slecht die proffen soms Nederlands kunnen.
Voorlopig is mijn cursus organische scheikunde van het eerste semester vorig jaar de enige waar ik geen domme spellingsfout ben tegengekomen.
Ach, dan denk ik bij mezelf dat ik toch op 1 vlak slimmer ben dan die mensen ;_;
het gaat mij om de houding: "wat een stom regeltje, stoort dat nu zo hard?"metaphore zei:Uwe kop staat echt niet naar spellingsregels als ge 1000 woorden aant leren zijt waar ge nog nooit van gehoord hebt. Als ge dan iets post op dit forum dan flanst ge maar iets neer en denkt ge niet bij alles na om te zien of het wel correct is
Het valt hard op dat ik tijdens de examens hier ook meer spellingsfouten maak dan tijdens het jaar![]()
de tussen-n is iets anders dan een werkwoordsvervoegingviewer zei:khad het meer op de belachelijke spellingsregeltjes a la tussen-n, dt, ...

metaphore zei:Als ge dan iets post op dit forum dan flanst ge maar iets neer en denkt ge niet bij alles na om te zien of het wel correct is![]()


