balbe
Legacy Member
Tyfius zei:Straffe dokter. Cola (eender welke vorm) is namelijk vrij slecht voor de maag dankzij de hoge Ph waarde. Dat dit goed is tegen oprispingen en dergelijke meer is een fabeltje. (Allee, dat het misschien helpt is 1, maar gezond is het niet)
cola heeft een ph van 3 of 4 en smaakt juist niet zuur door al het suiker dat er in is






dan vindt ik ook altijd 