Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:Light vind ik vies, de gewone cola in een klassiek fleske of gerecycleerd kartonnen bekerken uit de cinema smaakt het beste.
De zero is niet mis![]()

128MB zei:Light vind ik vies, de gewone cola in een klassiek fleske of gerecycleerd kartonnen bekerken uit de cinema smaakt het beste.
De zero is niet mis![]()

128MB zei:Light vind ik vies
De zero is niet mis![]()
virtualdude zei:Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola zero.
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten.

virtualdude zei:Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola zero.
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten. Enig verschil wa minder cafeïne.
Same shit different name. Das gwn om de mensen die light nie goe vinden toch light te laten drinken

virtualdude zei:Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola light
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten. Enig verschil wa minder cafeïne.
Same shit different name. Das gwn om de mensen die light nie goe vinden toch light te laten drinken
deathsythe zei:over aspartaam, mijn bio leerkracht heeft een goede vriend die ergens aan de unief bio lesgaf, en bij mijn weten zei onze leerkracht / of beweerde :
dat aspartaam alleen schadelijk en dus kankerverwekkend is als het wordt opgewarmd, bij het productieproces, en dat is niet het geval van de productie van light-dranken, bij andere producten wel, maar dewelke :/
en ot, die zero ligt volgens mij tusse de gewone coca en den light.
metaphore zei:Aspartaam is aspartaam.
Of da nu opgewarmd is geweest of niet, uiteindelijk bekomt ge dezelfde chemische stof. Dus het zou me verbazen dat aspartaam in het ene wel schadelijk is en in het andere niet.
Kheb ook ooit wel eens ergens een biomedisch onderzoek gelezen waar iets gezegd wordt over de schadelijkheid van opgewarmde aspartaam.
na de examens nog is opzoeken
Tuurlijk kunnen chemische stoffen veranderen door temperatuur maar dan is het die stof niet meer he.bartreligion zei:of het aspartaam zo is weet ik niet, maar bepaalde stoffen kunnen veranderen door temperatuur dacht ik. chemische reacties ed