Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Light vind ik vies, de gewone cola in een klassiek fleske of gerecycleerd kartonnen bekerken uit de cinema smaakt het beste.
De zero is niet mis :p

exploder

Legacy Member
128MB zei:
Light vind ik vies, de gewone cola in een klassiek fleske of gerecycleerd kartonnen bekerken uit de cinema smaakt het beste.
De zero is niet mis :p

Cinema-cola:

Tis meer water dan cola :D

metaphore

Legacy Member
128MB zei:
Light vind ik vies, de gewone cola in een klassiek fleske of gerecycleerd kartonnen bekerken uit de cinema smaakt het beste.
De zero is niet mis :p

siroop cola suckt juist kei hard :(

ofwel 1l fles ofwe 0,25cl fles
da zijn de beste imo

moehaa!

Legacy Member
Hmmmmmmja cinema cola.
Beste soort cola, ijskoud besteld en halfweg de film is dat zo op de ideale temperatuur en ewa bruis eruit->lekkerste cola!

Bart Religion

Legacy Member
suiker is trouwens groter vergif dan aspartaam :p

bah, suiker is VIES

virtualdude

Legacy Member
128MB zei:
Light vind ik vies
De zero is niet mis :p

Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola light
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten. Enig verschil wa minder cafeïne.

Same shit different name. Das gwn om de mensen die light nie goe vinden toch light te laten drinken

Starrk

Legacy Member
Zero smaakt even afschuwelijk als alle voorgaande cola varianten.

virtualdude zei:
Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola zero.
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten.

Nou moe :unsure:

massief

Legacy Member
virtualdude zei:
Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola zero.
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten. Enig verschil wa minder cafeïne.

Same shit different name. Das gwn om de mensen die light nie goe vinden toch light te laten drinken

No shit sherlock :unsure:

Fergison

Legacy Member
Zero heeft misschien bijna dezelfde ingredienten als light, het smaakt er toch niet naar hoor, tenzij uw smaakpapillen kapot zijn ofzo.

::PDX::

Legacy Member
virtualdude zei:
Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola light
Je moet eens het recept vergelijken. Juist dezelfde ingrediënten. Enig verschil wa minder cafeïne.

Same shit different name. Das gwn om de mensen die light nie goe vinden toch light te laten drinken

alle ingrediente van cola zijn hetzelfde...
maar de manier van make is anders... wa denkte? Da ze het recept erop gaan zetten:ironic:

deathsythe

Legacy Member
over aspartaam, mijn bio leerkracht heeft een goede vriend die ergens aan de unief bio lesgaf, en bij mijn weten zei onze leerkracht / of beweerde :
dat aspartaam alleen schadelijk en dus kankerverwekkend is als het wordt opgewarmd, bij het productieproces, en dat is niet het geval van de productie van light-dranken, bij andere producten wel, maar dewelke :/

en ot, die zero ligt volgens mij tusse de gewone coca en den light.

metaphore

Legacy Member
deathsythe zei:
over aspartaam, mijn bio leerkracht heeft een goede vriend die ergens aan de unief bio lesgaf, en bij mijn weten zei onze leerkracht / of beweerde :
dat aspartaam alleen schadelijk en dus kankerverwekkend is als het wordt opgewarmd, bij het productieproces, en dat is niet het geval van de productie van light-dranken, bij andere producten wel, maar dewelke :/

en ot, die zero ligt volgens mij tusse de gewone coca en den light.

Aspartaam is aspartaam.
Of da nu opgewarmd is geweest of niet, uiteindelijk bekomt ge dezelfde chemische stof. Dus het zou me verbazen dat aspartaam in het ene wel schadelijk is en in het andere niet.

Kheb ook ooit wel eens ergens een biomedisch onderzoek gelezen waar iets gezegd wordt over de schadelijkheid van opgewarmde aspartaam.
na de examens nog is opzoeken

nunji

Legacy Member
Zet ze alle 3 op een rij en ik proef het verschil echt hard tussen cola&zero tegenover light. Zero komt op de goede weg dichter bij de echte cola, maar het is nog lang niet hetzelfde. Ik heb het eventjes geprobeerd maar daarna toch teruggevallen op de gewone cola. Geef mij dus maar de gewone coca-cola in een blikske van 0,33L! Dat smaakt nog altijd het beste.

Bart Religion

Legacy Member
metaphore zei:
Aspartaam is aspartaam.
Of da nu opgewarmd is geweest of niet, uiteindelijk bekomt ge dezelfde chemische stof. Dus het zou me verbazen dat aspartaam in het ene wel schadelijk is en in het andere niet.

Kheb ook ooit wel eens ergens een biomedisch onderzoek gelezen waar iets gezegd wordt over de schadelijkheid van opgewarmde aspartaam.
na de examens nog is opzoeken

of het aspartaam zo is weet ik niet, maar bepaalde stoffen kunnen veranderen door temperatuur dacht ik. chemische reacties ed

PussyDuster

Legacy Member
Heb vandaag nog zero gedronken. Komt heel dicht bij light van smaak. En drink meestal light vandaar.

moehaa!

Legacy Member
bartreligion zei:
of het aspartaam zo is weet ik niet, maar bepaalde stoffen kunnen veranderen door temperatuur dacht ik. chemische reacties ed
Tuurlijk kunnen chemische stoffen veranderen door temperatuur maar dan is het die stof niet meer he.

_DKsissor_

Legacy Member
ik drink altijd aspartaam bij m'n koffie :( dus als da nie opgewarmt is weet ik het ook nemeer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan