Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
moehaa! zei:
Tuurlijk kunnen chemische stoffen veranderen door temperatuur maar dan is het die stof niet meer he.

voila :p
da bedoel ik dus, aspartaam is aspartaam

tkan wel zijn dat als aspartaam opwarmt het een schadelijke stof wordt ofzo... maar da betwijfel ik eerlijk gezegd ook omdat er op cola light niet staat dat je het niet warm mag drinken :p
en anders zou het er feitelijk wel op staan.

deathsythe

Legacy Member
kheb gezegd, tijdens het productieproces, niet tijdens de consumptie, en jah da zal wel zo zijn zekers, dat het een andere stof wordt, dno mss worden er andere stoffen gevormd, hell should i know, khebbet ook maar ghoord:-)

EagleEye

Legacy Member
bartreligion zei:
indien je een kilo pure aspartaam binnen zou spelen kan dat wel eens ongezond ja. maar die kleine hoeveelheid die in cola zit ga niet van sterven.

Als ge een kilo suiker binnespeelt zulde daar ook ff ni goed van zijn ze :D

eniac

Legacy Member
virtualdude zei:
Coca cola zero is KNALhetzelfde als Coca cola light

Zero bevat vier maal minder calorieën dan Light. Dat, en het feit dat ik het lekkerder vind (ik smaak het verschil erg goed ja), lijkt me wel genoeg om te zeggen dat het tamelijk niet knalhetzelfde is.

NemesisBE

Legacy Member
ik vind zero eigelijk nog ranziger dan light :')
ge denkt da ge gewone cola aan't drinken zijt en ineens als alles goed en wel binnen is, proefde die vieze light smaak... degoutant gewoon xD

Gothrek

Legacy Member
viewer zei:
precies wel ja :p

ik situeer het ergens tussen cola light en gewone coke, maar toch nog steeds met da ranzige light bijsmaakske. no-go dus :p

kan ik mijn volledig in vinden :)

Gothrek

Legacy Member
eniac zei:
Zero bevat vier maal minder calorieën dan Light. Dat, en het feit dat ik het lekkerder vind (ik smaak het verschil erg goed ja), lijkt me wel genoeg om te zeggen dat het tamelijk niet knalhetzelfde is.

hum, cola light bevat 0.2kcal per 100ml
4 keer zo weinig is dus 0.05Kcal per 100ml, wat imo nog altijd niks is

coap

Legacy Member
Gothrek zei:
hum, cola light bevat 0.2kcal per 100ml
4 keer zo weinig is dus 0.05Kcal per 100ml, wat imo nog altijd niks is

rofl , so true :)
dik zulde van beide ni worde

=Phoenix=

Legacy Member
coca-cola = lekkernij
coca-cola light = medicijn
coca-cola zero = coca-cola met water

Preske

Legacy Member
metaphore zei:
siroop cola suckt juist kei hard :(

ofwel 1l fles ofwe 0,25cl fles
da zijn de beste imo

om een of andere reden vind ik de cola van de 2 liter beter smaken dan die van 1 liter, hoewel het identiek de zelfde is.

elarto

Legacy Member
(Inc)PHOENIX zei:
coca-cola = lekkernij
coca-cola light = medicijn
coca-cola zero = coca-cola met water

ik herinner mij dat minnen huisdokter mij in den tijde zei dak moest _echte_ cola drinken (voor mijn maag), dus kveronderstel dat em dan de classic bedoelde en nie de light ma swat

viewer

Legacy Member
preske zei:
om een of andere reden vind ik de cola van de 2 liter beter smaken dan die van 1 liter, hoewel het identiek de zelfde is.

geef mij toch maar de blikjes, die smaken echt het beste (mss metaalsmaakje bij ofzo?

die plastieken flesjes van een halve liter vink persoonlijk het minst smakelijk.

En uit een glazen flesje ervaart da toch ook anders hoor.

EagleEye

Legacy Member
viewer zei:
geef mij toch maar de blikjes, die smaken echt het beste (mss metaalsmaakje bij ofzo?

die plastieken flesjes van een halve liter vink persoonlijk het minst smakelijk.

En uit een glazen flesje ervaart da toch ook anders hoor.
indeed!

blik > glas > plastic imo

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik proef die smaken ook overduidelijk :p

cola in die zachte plastieke flesse is ni echt smakelijk :( proef da verschil vree hard tbh... we hemme hier zo cola in van die harde plastieke flesse die ge zo moe terug brenge vo statiegeld te krijge (in holland gaan wij die hale)

en daar smaakt da zo goe in :x echt super ^^ blikjes is ook nog altijd leuker as een klein plastiek pleske qua smaak

killgore

Legacy Member
EagleEye zei:
indeed!

blik > glas > plastic imo

goh, blik = glas imho. Enkel hebde me van die grote flessen vaak het probleem dat het na de helft op niets meer trekt omdat de bruis er al half af is.

Dat probleem heb je niet bij blikjes :).

En die plastieke flesjes trekken idd op geen zak :p, weet niet waarom, ma kvind die ook vele minder smake :).

+in de lokale supermarkt zijn sixpacks cola het 2e goedkoopste na 1.5 of 2 liter flessen.

Tyfius

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
ik herinner mij dat minnen huisdokter mij in den tijde zei dak moest _echte_ cola drinken (voor mijn maag), dus kveronderstel dat em dan de classic bedoelde en nie de light ma swat
Straffe dokter. Cola (eender welke vorm) is namelijk vrij slecht voor de maag dankzij de hoge Ph waarde. Dat dit goed is tegen oprispingen en dergelijke meer is een fabeltje. (Allee, dat het misschien helpt is 1, maar gezond is het niet)

Fergison

Legacy Member
Tyfius zei:
Straffe dokter. Cola (eender welke vorm) is namelijk vrij slecht voor de maag dankzij de hoge Ph waarde. Dat dit goed is tegen oprispingen en dergelijke meer is een fabeltje. (Allee, dat het misschien helpt is 1, maar gezond is het niet)

Hoog?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan