Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jarco

Legacy Member
voor de mensen onder ons die ziek worden van suiker is het echt wel leuk voor af en toe terug eens wat cola te kunnen drinken.

Van de zero word ik niet ziek en van de licht wel dus ben ik er toch maar blij mee (de pepsei max heb ik nog niet geprobeerd ...)

Preske

Legacy Member
pepsi max vind ik lekkerder smaken dan de cola light of cola zero
pepsi diet is dan weer niet te drinken (net zoals cola light)

Zero is niet meer dan een cola light 2
Net als indertijd ze het recept van cola veranderd hebben, en dan hebben moeten terugschakelen naar het gewone recept, dat ze dan cola classic noemde.

2 keer verdienen aan het zelfde recept, kassa kassa zeg ik daar tegen.

coap

Legacy Member
in testaankoop stond er een artikel over

concusies : meesten mensen vonden dat het meer smaakte naar cola light dan naar gewone cola , zit iets minder cafeine ( verwaarloosbaar minder)

evil aardappel

Legacy Member
preske zei:
pepsi max vind ik lekkerder smaken dan de cola light of cola zero
pepsi diet is dan weer niet te drinken (net zoals cola light)

Zero is niet meer dan een cola light 2
Net als indertijd ze het recept van cola veranderd hebben, en dan hebben moeten terugschakelen naar het gewone recept, dat ze dan cola classic noemde.

2 keer verdienen aan het zelfde recept, kassa kassa zeg ik daar tegen.

Is toch niet erg

Garmir

Legacy Member
Om eerlijk te zijn drink ik de zero liever de de gewone cola, ze smaakt iets "doffer"

En nog iets, als je hier een cola vraagt en je drinkt die op, en je vraagt in de USA een cola dan smaken die volledig anders, ga je naar australië een cola drinken, dan smaakt het weer anders.
De smaak van de cola wordt geregeld naar de ingesteldheid van het volk daar, hoe ze het doen, dunno...

Conqie

Legacy Member
Garmir zei:
Om eerlijk te zijn drink ik de zero liever de de gewone cola, ze smaakt iets "doffer"

En nog iets, als je hier een cola vraagt en je drinkt die op, en je vraagt in de USA een cola dan smaken die volledig anders, ga je naar australië een cola drinken, dan smaakt het weer anders.
De smaak van de cola wordt geregeld naar de ingesteldheid van het volk daar, hoe ze het doen, dunno...

euhm, de smaak van de cola is gewoon omdat er overal ander water wordt gebruikt, thats it...

Bontus

Legacy Member
cola zero = cola light

Imago verandering noemen ze dit.
Mannen hielden niet van het dieet/vrouwelijk karakter van light cola, daarom de 'mannelijke' zero. Imo blijft bier dé drank voor mannen (voor vrouwen ook, diegene die pinten drinken hebben een streepje voor bij mij)

evil aardappel

Legacy Member
Ik smaak echt bijna genen light, alleen een heel klein beetje in de nasmaak, maar zo goed als niet.
Is idd in den aard van light gemaakt, maar ze hebben dien nasmaak goe weggestopt imo, koud smaakt hij wel goed.

forloRn_

Legacy Member
Light is niet te zuipen, Zero is beter maar enkel als hij ijskoud is.

Robust²

Legacy Member
Ik heb het al gedronken maar kan me niet meer herrineren of het meer naar light of gewone smaakte, ik moet toch zoiezo nie weten van 'light' gerief dusja
Zoals Theo Maassen het zei (ok beetje grof mss :p) van Light krijg je kanker en van kanker vermager je, dus in the end vermager je toch :p

En ook, Dr. Pepper roeleerd alle andere frisdranken...hard! :unsure:

metaphore

Legacy Member
waar vindt ge da feitelijk? die dr pepper?
wil da wel eens proberen maar ik kom da precies niet zomaar overal tegen.

evil aardappel

Legacy Member
Pepsi max krijgt gelijk nog goeie commentaar hier... smaakt dat beter mss
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan