Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
preske zei:pepsi max vind ik lekkerder smaken dan de cola light of cola zero
pepsi diet is dan weer niet te drinken (net zoals cola light)
Zero is niet meer dan een cola light 2
Net als indertijd ze het recept van cola veranderd hebben, en dan hebben moeten terugschakelen naar het gewone recept, dat ze dan cola classic noemde.
2 keer verdienen aan het zelfde recept, kassa kassa zeg ik daar tegen.
Garmir zei:Om eerlijk te zijn drink ik de zero liever de de gewone cola, ze smaakt iets "doffer"
En nog iets, als je hier een cola vraagt en je drinkt die op, en je vraagt in de USA een cola dan smaken die volledig anders, ga je naar australië een cola drinken, dan smaakt het weer anders.
De smaak van de cola wordt geregeld naar de ingesteldheid van het volk daar, hoe ze het doen, dunno...
conquerpoy_123 zei:euhm, de smaak van de cola is gewoon omdat er overal ander water wordt gebruikt, thats it...
Peephole zei:Jup en hart- en vaatziekten zijn even dodelijk als kanker.
) van Light krijg je kanker en van kanker vermager je, dus in the end vermager je toch 
