Archief - Coca-cola zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
evil aardappel zei:
Kvraag mij wel af wat het "gezondst" is van de twee
Light is al kankerverwekkend gebleken ( of moeten we zeggen meer kankerverwekkend dan gemiddeld :unsure: ), deze zal wel niet veel beter zijn zeker net zoals de gewone cola.

Ik heb al 1 of 2x van die zero gedronken en toch niet veel verschil gesmaakt met gewone cola, terwijl ik bij light toch wel een andere (slechtere) smaak gewaar word. Maar ik blijf gewoon de normale cola drinken, afgewisseld met wat goeie oude fanta en sprite :p . Zou niet weten waarom ik aan die zero of light of whatever moet beginnen.

evil aardappel

Legacy Member
GhO$T zei:
Light is al kankerverwekkend gebleken ( of moeten we zeggen meer kankerverwekkend dan gemiddeld :unsure: ), deze zal wel niet veel beter zijn zeker net zoals de gewone cola.

Ik heb al 1 of 2x van die zero gedronken en toch niet veel verschil gesmaakt met gewone cola, terwijl ik bij light toch wel een andere (slechtere) smaak gewaar word. Maar ik blijf gewoon de normale cola drinken, afgewisseld met wat goeie oude fanta en sprite :p . Zou niet weten waarom ik aan die zero of light of whatever moet beginnen.

Om diabetes te compenseren met kanker ;)

En ik was nog aan het twijfelen om er naast te zetten: kom nu niet af met water... sorry jack :p

kawadude

Legacy Member
Zero smaakt voor mij alleen goed als het ijskoud is, lauw vind ik het walgelijk.

metaphore

Legacy Member
GhO$T zei:
Light is al kankerverwekkend gebleken ( of moeten we zeggen meer kankerverwekkend dan gemiddeld :unsure: ), deze zal wel niet veel beter zijn zeker net zoals de gewone cola.

Ik heb al 1 of 2x van die zero gedronken en toch niet veel verschil gesmaakt met gewone cola, terwijl ik bij light toch wel een andere (slechtere) smaak gewaar word. Maar ik blijf gewoon de normale cola drinken, afgewisseld met wat goeie oude fanta en sprite :p . Zou niet weten waarom ik aan die zero of light of whatever moet beginnen.

tis nog altijd niet statistisch bewezen dat aspartaam kankerverwekkend is...

Kweet wel dat het ongezond is voor vrouwen in zwangerschap. voor de kindjes dan eigelijk. Mentale achterstand voor u kindje is het resultaat van een overdaad aan cola light :p

rbn-

Legacy Member
Cola, Cola Light, Cola zero. Ik zuip het allemaal. Da smaakt allemaal naar... JAWEL... COLA!

Fir3wulf

Legacy Member
ik vind hem goorder dan cola light al dan niet hetzelfde.

Dees smaakt gewoon keihard naar schuim

Poepoei

Legacy Member
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend. Binnenkort komen ze er nog mee af dat mensen met lange teennagels meer kans hebben op een hersentumor :p

Maarja, die stoffen zijn enkel schadelijk wanneer je te veel cola drinkt (vele liters per dag, en dat een tijdje volhouden)

Meer eerlijk gezegd drink ik meestal water en ice tea :)

moehaa!

Legacy Member
Tha_nOn zei:
smaakt niet naar light vind ik, light smaakt extra zoet, en als ge da gewoon zijt smaakt zero eerst ffkes 'leeg' (dunno hoe ik da moet zeggen)
maar voor de rest vind ik die ook wel goed:p

Hehe goed omschreven, smaakt idd "leeg". Zo precies dage ff alleen bruis in uwe mond hebt en dan wnr ge smaakt verwacht er niks komt. :lol:

Le Roy Landis

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend. Binnenkort komen ze er nog mee af dat mensen met lange teennagels meer kans hebben op een hersentumor :p

Maarja, die stoffen zijn enkel schadelijk wanneer je te veel cola drinkt (vele liters per dag, en dat een tijdje volhouden)

Meer eerlijk gezegd drink ik meestal water en ice tea :)

inderdaad.
Vandaar dat kanker één van de voornaamste doodsoorzaken is.
Toeval!?!

metaphore

Legacy Member
maar: aspartaam is NIET kankerverwekkend.

om daarmee ff duidelijkheid te scheppen.

Bart Religion

Legacy Member
indien je een kilo pure aspartaam binnen zou spelen kan dat wel eens ongezond ja. maar die kleine hoeveelheid die in cola zit ga niet van sterven.

Smaakt trouwens totaal niet hetzelfde als Cola Light? hoe kom je erbij? :/ dode smaakpapillen ofzo :p

Mr.Anderson

Legacy Member
Als ik het voor de eerste keer dronk dacht ik van: Oooh, great taste! Zero sugar!?

thijske

Legacy Member
Zero is gewn walgelijk .
heb het een keer gedronken en weggegooid:P
mss is het ff wennen maar ik drink het iig nooit meer.
geef mij maar the good old coke ;)

metaphore

Legacy Member
thijske zei:
Zero is gewn walgelijk .
heb het een keer gedronken en weggegooid:P
mss is het ff wennen maar ik drink het iig nooit meer.
geef mij maar the good old coke ;)

den diene waar nog echte cocaïne in zat ofwa :p
ewel geef mij dieje ook maar ^^

Razzia

Legacy Member
zero smaakt bena naar de rode cola, vind em veel lekkerder als light, ben die beu gedronken

rode cola drink ik niet omdat het zo een suikerbom is, zero ftw :p

onsmozes

Legacy Member
tbh smaak ik tussen alledrie zo geen hard verschil :x

maar idd, tegenwoordig krijg je van alles kanker, behalve van aids
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan