GhO$T
Legacy Member
Light is al kankerverwekkend gebleken ( of moeten we zeggen meer kankerverwekkend dan gemiddeldevil aardappel zei:Kvraag mij wel af wat het "gezondst" is van de twee
), deze zal wel niet veel beter zijn zeker net zoals de gewone cola.Ik heb al 1 of 2x van die zero gedronken en toch niet veel verschil gesmaakt met gewone cola, terwijl ik bij light toch wel een andere (slechtere) smaak gewaar word. Maar ik blijf gewoon de normale cola drinken, afgewisseld met wat goeie oude fanta en sprite
. Zou niet weten waarom ik aan die zero of light of whatever moet beginnen.


