Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmgrwngd zei:Ik moet zeggen; ik vind dat de moderators best degelijk werk doen.
Vanaf ik zie dat het befaamde groepje vriendjes van music-subforum weer eens een volledige thread komt volzeiken enkel en alleen maar omdat ik erin gepost heb, dan report ik,
en binnen het halfuur zijn zowat alle replies van die gasten weg.
Nu, ik ben niet echt voor censuur; maar het is nu eenmaal zo dat ik niet anders kan, want een discussie voeren is soms compleet onmogelijk voor mij.
En het zou dan nog helpen moesten die kerels eens wat interessant te vertellen hebben, of tenminste goeie beledigingen kunnen maken. Maar nee, hippie dit, en "pleeg zelfmoord"-dat . Dan zit er niet veel anders op dan beroep te doen op moderators.
Een forum blijft een forum é. Plaats voor discussie.

smg_phoenix zei:gelukkig hmgrwnlsr , heb jij wel altijd iets boeiends te vertellen
moest het forum vol zitten me die music mannekes dan wast maar ne saaien boel hoor![]()
(Btw, de laatste tijd was het toch al een stuk geminderd niet?)Grayfox zei:het gaat hier ook niet over jou hé, het gaat hier over flames en posts deleten die niet netjes zijn. ik zeg laat die gewoon staan, waarom deleten? ik snap het nut echt niet. geef ze een ban, een warning, maar waarom die posts deleten?
DeBuGGeR zei:ze gaan je posts echt niet verwijderen als er niets verkeerd in staat hoor...
als ze het doen is het meestal wel met een gegronde reden.
hou je gewoon een beetje in, je hoeft tenslotte niet te schelden/flamen om je punt duidelijk te maken.
Arifiene zei:ja of ge reageert in een thread waar geflamed werd en uw post is per ongeluk ook weg, die kennen we...
DeBuGGeR zei:is dat dan niet gewoon per ongeluk gebeurd?
ik kan me niet voorstellen dat posts waarin niks verkeerd wordt gezegd worden verwijderd.
Arifiene zei:ik denk persoonlijk dat dat gemakkelijker is dan elke post appart beoordelen, en gwn alles vanaf de flame beginnen weg te doen easier is
DeBuGGeR zei:is dat dan niet gewoon per ongeluk gebeurd?
ik kan me niet voorstellen dat posts waarin niks verkeerd wordt gezegd worden verwijderd.
DeBuGGeR zei:dat heeft dan nauwlijks nog met censuur te maken, maar gewoon met gemakszucht.

Xylo zei:Nu:
Persoon X post: "Admin, ge zijt een moraalridder!" in een thread over de overlast opt forum.
De admin verwijderd de post en stuurt een infectie naar X.
Persoon Y komt af en zegt: "Admin ge zijt een moraalridder!" in dezelfde thread.
De admin verwijderd de post en stuurt een infectie naar Y.
Persoon Z komt af en zegt: "Admin ge zijt een moraal..." ...

Xylo zei:@Tha_n0n: Met alle respect inbegrepen enzo, maar je geeft aan dat je nog nooit iets gemerkt hebt van al dat deleten en dat het wss komt omdat je zelf niets mis doet. (perfect mogelijk, daar zeg ik niets over)
Mag ik je mening dan als totaal overbodig beschouwen vermits je het zelf niet meemaakt?
Wacht tot je posts massaal verdwijnen, die debiele infractions krijgt zonder deftige uitleg en uiteindelijk nog geen antwoord krijgt op de vraag "waarom" enz enz... Dan zul je je mening ook even aanpassen.
.
Xylo zei:dit is jezelf voor de domme houden.
DeBuGGeR zei:ik moet nog een degelijk forum tegenkomen waar niet wordt gecensureerd.
Xylo zei:http://forum.powerweb.nl/forumdisplay.php?f=11
En dit is tegenwoordig erg braafjes geworden tegenover vroeger.
Maar nog steeds kun je daar wegkomen met eenderd welke *****, jood en turkenmop.
En dingen posten waar je van kotst zijn al helemaal geen taboe.
Daar lopen toch ook mods rond, en iedereen is daar tevreden en gelukkig.