VMax
Legacy Member
Hoi,
Zoals iedereen wel weet zijn de mods niet verlegen om een postje te verwijderen. Ik wil hier een volwassen discussie over! Sorry jongens
Vind jij dat er teveel verdwijnt van het forum?
Dat de mods zich teveel permitteren?
Censuur?
Vrije meningsuiting?
Persoonlijk merk ik dat er een bepaald aantal users geviseerd wordt. In sommige gevallen heeft de post dan wél eens een nuttige inhoud maar verdwijnt de post nog. Opbouwende kritiek (die al dan niet op een slordige manier gebracht wordt) aannemen zijn ze ook niet zo goed in.
Ze overdrijven een beetje.
Zoals iedereen wel weet zijn de mods niet verlegen om een postje te verwijderen. Ik wil hier een volwassen discussie over! Sorry jongens

Vind jij dat er teveel verdwijnt van het forum?
Dat de mods zich teveel permitteren?
Censuur?
Vrije meningsuiting?
Persoonlijk merk ik dat er een bepaald aantal users geviseerd wordt. In sommige gevallen heeft de post dan wél eens een nuttige inhoud maar verdwijnt de post nog. Opbouwende kritiek (die al dan niet op een slordige manier gebracht wordt) aannemen zijn ze ook niet zo goed in.
Ze overdrijven een beetje.


