Robust²
Legacy Member
dakantochnie zei:Er is ruimte voor kritiek, dat we deze thread openlaten is daar een voorbeeld van.
Het probleem is dat sommige members (en je kan gewoon niet ontkennen dat het telkens weer hetzelfde clubje is) eigenlijk niets anders doet dan kritiek geven, op een ironische manier. Straffen wij deze personen harder? Neen.
.
Om het in de woorden van je ex-collega Time te zeggen 'Iedereen gelijk voor de wet is een fabeltje'. Wij worden mss niet harder gestraft, maar wel 5 keer zo rap als gewone members, en dat kan je gewoonweg niet ontkennen. Als wij als gewone (onbekende) users bestraft zouden worden zouden we ook minder infractions hebben hoor.


.