Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
russian zei:Het is altijd mogelijk dat de moderators meer achtergrondkennis van een persoon hebben en hem daardoor -terecht- anders behandelen. Stel bijvoorbeeld dat er een jongen met autisme onder ons is (fictief voorbeeld) e.d.
We proberen dat dan met de nodige communicatie op te lossen.
, als je nog antwoord zal je wel een uurtje of 2 ofzo moeten wachten op antwoord
.=[KO]=;9308720 zei:Het probleem met die wedstrijd is dat de prijs op niks slaagt en wat goedkoop overkomt. Dat mensen infractions krijgen omdat ze dit zeggen is erg triest![]()
daar stoor ik me ook wel aan, bvb in de "al doende leren we!"-thread...killgore zei:edit: en ivm hmgrwngd & die serpent-mensen bv.: ik heb die tientallen keren gereport zonder dat er actie tegen kwam.
SMa zei:daar stoor ik me ook wel aan, bvb in de "al doende leren we!"-thread...
waarom wordt die zen offtopic bs daar getolereerd?
ikzelf heb het niet gereport maar kan me wel voorstellen dat anderen het gedaan hebben
.Als je zoiets enkel tussen de mods en die persoon houdt, gaan andere mensen op zijn gedrag reageren omdat ze dat niet weten, en die worden dan gestraft?russian zei:Het is altijd mogelijk dat de moderators meer achtergrondkennis van een persoon hebben en hem daardoor -terecht- anders behandelen. Stel bijvoorbeeld dat er een jongen met autisme onder ons is (fictief voorbeeld) e.d.
russian zei:Tjah. Persoon A klaagt dat het wordt verwijderd en persoon B klaagt dat het blijft staan. Daar valt weinig aan te veranderen.
robust² zei:Als je zoiets enkel tussen de mods en die persoon houdt, gaan andere mensen op zijn gedrag reageren omdat ze dat niet weten, en die worden dan gestraft?
Zo kan ik het best wel begrijpen als die persoon inderdaad een probleem heeft.russian zei:Neen. We verwijderen bijvoorbeeld meer posts van die persoon zonder hem daarbij te straffen. Anderen ondervinden geen hinder.
-V-Maxxor- zei:Het niveau van de gebruikers is misschien wat gedaald over de jaren, maar dat van de mods is er ook niet veel op vooruitgegaan.
Er is ruimte voor kritiek, dat we deze thread openlaten is daar een voorbeeld van.robust² zei:Zo kan ik het best wel begrijpen als die persoon inderdaad een probleem heeft.![]()
Er moet gewoon wat meer ruimte zijn om eens kritiek te geven soms, in het echte leven krijg je ook geen boetes als je commentar op iemand hebt, maar hier moet alles er rooskleurig uitzien alsof niemand zich aan een andere member ergert (Ok het mag niet uit de hand lopen, maar ik heb al genoeg heel lichte infractions zien langskomen)
russian zei:Ik denk dat wanneer je de bal en niet de persoon bespeelt en fundeert waarom je je aan zijn of haar posts ergert, er niet gauw een sanctie zal volgen.
Oldskooler zei:Bij het minste: report, omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Hoe vlug je soms de post al niet ziet verdwijnen, terwijl er geen mod zichtbaar was, en die zitten echt niet constant toe te kijken hoor.
.Voila. Slechts een kleine minderheid heeft infractions op dit forum. Wat wel zo is is dat diegene die er hebben, meestal een heel hoog puntenaantal hebben.Timmos zei:Pff heb daar allemaal geen last van. Post normaal?![]()