Archief - Censuur op 9Lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grayfox

Legacy Member
zarathustra zei:
Bwah, ik vind dat het hier nogal meevalt met het gedrag van de crew.

Tegen over een paar jaar terug toen een crewmember in een topic van mij in het webdesign forum denk ik antwoordde met 'die moet ge niet helpen want kijk eens wat hij daar in dat topic pro Vlaams Belang zei'
Daar gaat het ook niet over, en zoiets vind ik wel nog kunnen, mods mogen ook hun eigen mening hebben. Het punt is hier dat mods gewoonweg bijna de helft van wat gepost wordt deleten! (jaja ik overdrijf natuurlijk een beetje:p)

Insomnia187

Legacy Member
hmgrwngd, zou dat in het echte leven een nerd zijn?
en waar is morpheus eigelijk? die was pas irritant

zarathustra

Legacy Member
Grayfox zei:
Daar gaat het ook niet over, en zoiets vind ik wel nog kunnen, mods mogen ook hun eigen mening hebben. Het punt is hier dat mods gewoonweg bijna de helft van wat gepost wordt deleten! (jaja ik overdrijf natuurlijk een beetje:p)

Maar dat doen ze dus niet :p imo >_>

KO

Legacy Member
Insomnia187 zei:
hmgrwngd, zou dat in het echte leven een nerd zijn?
en waar is morpheus eigelijk? die was pas irritant

Ik ken weinig nerds die constant vol drugs zitten :)

KO

Legacy Member
Grayfox zei:
Ja ik vraag me echt af wat die kerel allemaal pakt..

Ik ken er een paar IRL die erger zijn als hem hoor :p Die mensen zijn wel lachen voor nen avond... maar daar stopt het dan ook.

Bubba

Legacy Member
Volgens mij niks, maar heeft ie gewoon aandacht nodig en hoopt ie dat te krijgen door zo te doen.

Xylo

Legacy Member
=[KO]=;9308996 zei:
Ik ken er een paar IRL die erger zijn als hem hoor :p Die mensen zijn wel lachen voor nen avond... maar daar stopt het dan ook.

Ge woont in aarschot. Best da ge een "paar" mensen kent die erger zijn als hem. :lol:

zarathustra

Legacy Member
Grayfox zei:
kdenk ni dat die sarcastisch bezig was.

ohja? moest ik mod zijn ik zou dat soort onzin ook verwijderen. Daar dient het zwamforum voor.

Nuja ik erger me dan ook wel gauw aan al dat 'omg scheet, kont, aars-infecties'-kinderachtig gedoe ^^

KO

Legacy Member
Xylo zei:
Ge woont in aarschot. Best da ge een "paar" mensen kent die erger zijn als hem. :lol:
Aarschot is idd wel huilen met de pet op... Waarschijnlijk de marginaalste plaats in België...


Dit geheel :offtopic: natuurlijk

Arifiene

Legacy Member
Insomnia187 zei:
hmgrwngd, zou dat in het echte leven een nerd zijn?en waar is morpheus eigelijk? die was pas irritant

Die is irl net hetzelfde, hij filosofeert gwn wat meer over bepaalde dingen en staat er langer bij stil. Overigens valt hij heel goed mee en vindek da bashen op hem echt maar wat belachelijk. Ik ken er die meer op men zenuwen werken dan dat ze.
Overigens helpen de mods wel degelijk als ze kunnen. Als er dan al onwil of onkunde is kunt ge altijd naar hun meerdere gaan. Ik heb da al gedaan toen ik hier probs had met 1 bepaalde mod. K kan die trouwens nog altijd niet af.

Xylo

Legacy Member
=[KO]=;9309012 zei:
Aarschot is idd wel huilen met de pet op... Waarschijnlijk de marginaalste plaats in België...


Dit geheel :offtopic: natuurlijk

I love that city! :D

Ooit diene zwerver gezien aant station? Elke avond koopt em zich een fles vodka en goodkoop bier, gaat dan voor het raam van het cafétaria zitten en maar tv kijken. Ok, zo een mensen moogt ge niet uitlachen, maar eens dat em zijn fles op heeft begint em toch goor te worden. (broek afdoen, met zijn pik naar de mensen zwaaien...)

12 jarige jumperkes die stoer staan te doen aant station.
Jumperke: "Meneer, mag ik een sigaretje van u?"
Eender welk normaal mens: "Ga u eigen saffen kopen"
J: "klootzak!"
*loopt weg, gaat huilen bij vrienden die u dan allemaal vies bezien*

En der rijdt nen 70 jaar oude bomma met een GELE opgetunede BMW rond! :rofl:

dit totaal :offtopic: natuurlijk

russian

Legacy Member
Arifiene zei:
Overigens helpen de mods wel degelijk als ze kunnen. Als er dan al onwil of onkunde is kunt ge altijd naar hun meerdere gaan. Ik heb da al gedaan toen ik hier probs had met 1 bepaalde mod. K kan die trouwens nog altijd niet af.

'k Ben zo onhandig met meisjes :sad:

monkey-cock

Legacy Member
Er is maar één oplossing, dat die rukkende slet van een dakantochnie wegblijft!

Gentille

Legacy Member
Over hmgrwngd

Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening hier neer te typen. Anderen hebben het recht om daar mee akkoord te gaan of niet. Er zijn al aanvaringen geweest tussen bepaalde members en hmgrwngd en daar zijn beide partijen al voor bestraft geweest maar sommigen zijn dan ook hardleers en blijven door doen op een sarcastische toon. Er zijn andere manieren om elkaar te negeren, zet die persoon op ignore of reageer er gewoon niet op als die "onzin" je niet aanstaat.
Als er dan harder wordt opgetreden over die kwestie moet men zich niet geviseerd voelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan