=[KO]=;9309012 zei:
Aarschot is idd wel huilen met de pet op... Waarschijnlijk de marginaalste plaats in België...
Dit geheel

natuurlijk
I love that city!
Ooit diene zwerver gezien aant station? Elke avond koopt em zich een fles vodka en goodkoop bier, gaat dan voor het raam van het cafétaria zitten en maar tv kijken. Ok, zo een mensen moogt ge niet uitlachen, maar eens dat em zijn fles op heeft begint em toch goor te worden. (broek afdoen, met zijn pik naar de mensen zwaaien...)
12 jarige jumperkes die stoer staan te doen aant station.
Jumperke: "Meneer, mag ik een sigaretje van u?"
Eender welk normaal mens: "Ga u eigen saffen kopen"
J: "klootzak!"
*loopt weg, gaat huilen bij vrienden die u dan allemaal vies bezien*
En der rijdt nen 70 jaar oude bomma met een GELE opgetunede BMW rond!
dit totaal

natuurlijk