Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
killgore zei:en nu hebben jullie er weer eens voor gezorgd dat een topic verneukt is.
Way 2 go eigenlijk.

gentille zei:Dat is nu net het punt. De members van de gedelete posts voelen zich geviseerd en ontstaat deze thread, maar als het topic uit de hand loopt hebben de andere members geen zin meer om te posten.
Tha_nOn zei:precies of .com nog leeft
trouwens dat zijn afscheuringingen enkel en alleen om de mentaliteit van zwam geweest, tgaat hier om een pak meer dan zwam vermoed ik
en een groot forum is heus niet zo makkelijk te regelen of leuk voor iedereen te houden gelijk iedereen denkt (ja ultieme vrijheid dat zal helpen om het hier aangenaam te maken)

killgore zei:Mja, het andere punt is dat er ook members zijn (zoals ik) die moderatie goed vinden behalve enkele mods die er wat over gaan en alles wat niet naar hun zin is deleten of bestraffen.
kvind het hier best in orde ^^ maar het oocasionele geflirt met bepaalde crewleden kan misschien helpen \o/
killgore zei:en nu hebben jullie er weer eens voor gezorgd dat een topic verneukt is.
Way 2 go eigenlijk.
gentille zei:Dan kan je altijd de supermods of de ombudsman aanspreken daarover natuurlijk. Daar kan ik me ook niet over uitspreken.
mekna5 zei:Moderatie is er naar mij gedacht om het een goed forum te houden.
Maar soms is het er wel wat over.
het gaat hier ook niet over jou hé, het gaat hier over flames en posts deleten die niet netjes zijn. ik zeg laat die gewoon staan, waarom deleten? ik snap het nut echt niet. geef ze een ban, een warning, maar waarom die posts deleten?Tha_nOn zei:allé dankvind het hier best in orde ^^ maar het oocasionele geflirt met bepaalde crewleden kan misschien helpen \o/
(nuja, kheb toch zowiezo nog niet gemerkt dat er echt veel gedeleted wordt en infractions gegeven worden, maar das misschien ook omdat ik neits mis doe \o/)
=[KO]=;9309012 zei:Aarschot is idd wel huilen met de pet op... Waarschijnlijk de marginaalste plaats in België...
Dit geheelnatuurlijk



Grayfox zei:het gaat hier ook niet over jou hé, het gaat hier over flames en posts deleten die niet netjes zijn. ik zeg laat die gewoon staan, waarom deleten? ik snap het nut echt niet. geef ze een ban, een warning, maar waarom die posts deleten?
Chalk zei:
TIENEN is de marginaalste stad van hééééél België
-----
Van IR merk ik niet zoveel. Maar ik vind wel dat er veel vriendjespolitiek is
Waarom niet als er iets veranderd wordt aan een post dit toepassen?:
* Je laat de oorspronkelijke tekst staan, maar je schrijf eronder
bla bla bla , dit kan niet OMWILLE VAN...., bla... [zo geef je onderbouwde kritiek...]
Mod jenaam
of wordt dit al gedaan![]()