Tha_nOn
Legacy Member
Xylo zei:http://forum.powerweb.nl/forumdisplay.php?f=11
En dit is tegenwoordig erg braafjes geworden tegenover vroeger.
Maar nog steeds kun je daar wegkomen met eenderd welke *****, jood en turkenmop.
En dingen posten waar je van kotst zijn al helemaal geen taboe.
Daar lopen toch ook mods rond, en iedereen is daar tevreden en gelukkig.
zo'n fora kan best aangenaam zijn, mits de community redelijk klein is en duideljk gemaakt word waar het flame toedient (bij kleine community's meestal omdat ge ne newbie zijt voor de rest is het gewoon plat gezever
)ik heb daar absoluut niets tegen, maar veel threads op dat fora dienen ook weer voor niets (buiten wat random gezever van de vaste kern
) allemaal leuk en wel maar hier zitten een pak te veel leden om zo'n beleid te houden en de verschillende secties zijn te afgelijnd (ook al nodig door de hoeveelheid leden), zoiets zou ge nog eventueel in een aparte sectie kunnen houden maar over het hele forum (betwijfel of dat forum op de andere secties ivm games ook zoveel nutteloze threads heeft? kan maar kheb het niet bekeken)edit: http://forum.powerweb.nl/showthread.php?t=157 het los beleid geldt dus idd enkel op het algemene forum

ad:
