Archief - Censuur op 9Lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
Xylo zei:
http://forum.powerweb.nl/forumdisplay.php?f=11


En dit is tegenwoordig erg braafjes geworden tegenover vroeger.
Maar nog steeds kun je daar wegkomen met eenderd welke *****, jood en turkenmop.

En dingen posten waar je van kotst zijn al helemaal geen taboe.
Daar lopen toch ook mods rond, en iedereen is daar tevreden en gelukkig.

zo'n fora kan best aangenaam zijn, mits de community redelijk klein is en duideljk gemaakt word waar het flame toedient (bij kleine community's meestal omdat ge ne newbie zijt voor de rest is het gewoon plat gezever:p)

ik heb daar absoluut niets tegen, maar veel threads op dat fora dienen ook weer voor niets (buiten wat random gezever van de vaste kern:p) allemaal leuk en wel maar hier zitten een pak te veel leden om zo'n beleid te houden en de verschillende secties zijn te afgelijnd (ook al nodig door de hoeveelheid leden), zoiets zou ge nog eventueel in een aparte sectie kunnen houden maar over het hele forum (betwijfel of dat forum op de andere secties ivm games ook zoveel nutteloze threads heeft? kan maar kheb het niet bekeken)

edit: http://forum.powerweb.nl/showthread.php?t=157 het los beleid geldt dus idd enkel op het algemene forum

Xylo

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
op elk forum zijn de regels en grenzen anders, beetje zoals wetten in landen. hou je eraan als je binnen een bepaald forum post of draag de gevolgen ervan, simpeler kan echt niet.

trouwens, op dat forum wordt wel degelijk gecensureerd, ik kan me moeilijk inbeelden dat echt alles wordt getolereerd...
zo een forum is trouwens al echt niks voor mij, probeer daar maar eens een serieuze discussie te houden.

en we gaan hier niet beginnen filosoferen over wat wel en niet kan, want dan blijf je eeuwig bezig...
als het niet mag, mag het niet.

Laten we stellen als hier de Ardennen getollereerd worden, is het daar himalaya.

Natuurlijk moet het niet ge-evenaard worden. Maar een heel kleine stap in die richting zouden veel mensen aprecieren. En wie zou het kwaad kunnen?

Tha_nOn

Legacy Member
een forum met 4177 members:p (met een goed stuk dat inactief is en nog is een goed stuk dat zijn naam zeker niet zal willen veranderen)
zet dat is tegenover 182054 members (ookal zitten daar een heel stuk inactieve tussen:p)

anyway, niet dat er eventueel iets kan afgesproken worden ivm nickchanges imo (mag gewoon niet account deleten en nieuw aanmaken niet?:p of willen we allemaal te graag onze oorspronkelijke datum enzo houden)

Dakantochnie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
anyway, niet dat er eventueel iets kan afgesproken worden ivm nickchanges imo (mag gewoon niet account deleten en nieuw aanmaken niet?:p of willen we allemaal te graag onze oorspronkelijke datum enzo houden)
Dat komt, dat komt. =KO= weet dat trouwens goed genoeg.

Tha_nOn

Legacy Member
k:p daar hebt ge iets waar idd overdragingen nuttig zouden zijn, nuja, kzie niet direct in waarom dat niet zou kunnen, maar das weer het beleid van de mods waar ik geen insprake in heb ^^
en waar ze dus blijkbaar mee bezig zijn

^MystiQ

Legacy Member
Ik vind dat het tijd wordt dat morpheus zijn terugkeer als Crew member waarmaakt :D

Robust²

Legacy Member
Dakantochnie, ik herinner me nu weer zo'n voorbeeld. Real postte in de glimlach topic iets van "Yes, unbanned, nu opletten voor recidivisme" en dan wat smilies. Vond ik een hilarische post, die tegen niets van regels in gaat en niemand beledigd, en toch is die verwijderd. Ik kan daar moeilijk enige andere reden voor bedenken dan dat de mods niet tegen zo'n dingen kunnen...

Dakantochnie

Legacy Member
robust² zei:
Dakantochnie, ik herinner me nu weer zo'n voorbeeld. Real postte in de glimlach topic iets van "Yes, unbanned, nu opletten voor recidivisme" en dan wat smilies. Vond ik een hilarische post, die tegen niets van regels in gaat en niemand beledigd, en toch is die verwijderd. Ik kan daar moeilijk enige andere reden voor bedenken dan dat de mods niet tegen zo'n dingen kunnen...
Ik ga daar geen uitspraken over doen aangezien ik niet meer weet waar het stond en wat de omstandigheden waren.

Defees

Legacy Member
tfeit da ik het in spoiler zet en mij nog vreed inhoud telt blijkbaar nie -_- wordt da beu, das ier toch openbaar :P?

ericbetaald

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik ga daar geen uitspraken over doen aangezien ik niet meer weet waar het stond en wat de omstandigheden waren.

Dat komt er van als je alles verwijdert ;)

ericbetaald

Legacy Member
dakantochnie zei:
Alsof ik alles weet staan wat niet gedelete wordt...
Nu ook niet zagen om te zagen he.

Nou kijk meneer dakantochnie.
Hier wringt volgens mij het schoentje!

Als je die post als zagen beschouwt, dan snap ik dat jij zo graag veel posts delete :).
Er is namelijk een misverstand, dit is gewoon een mopje, een humoristisch postje, om het ijs te breken!
Jij wil daar weer het donkere van inzien!

Zo kan je inderdaad twee miljoen posts deleten :)

Defees

Legacy Member
Jwel, anders zijde gij den titel juryvoorzitter niet waardig :unsure:

maareuh, ik eis eigenlijk dat er een melding komt als iemand uw post gewoon verwijderd -_-

EN reden :P

Dakantochnie

Legacy Member
ericbetaald zei:
Nou kijk meneer dakantochnie.
Hier wringt volgens mij het schoentje!

Als je die post als zagen beschouwt, dan snap ik dat jij zo graag veel posts delete :).
Er is namelijk een misverstand, dit is gewoon een mopje, een humoristisch postje, om het ijs te breken!
Jij wil daar weer het donkere van inzien!

Zo kan je inderdaad twee miljoen posts deleten :)
Geef nu ook toe dat de algemene flow door de thread niet bepaald positief was. :p

Babs

Legacy Member
Real is imo wel onterecht gebanned nu.
Ik bedoel, hij noemde mij trut, ma ik denk da iedereen hier ver weet wa mijn "relatie" is en was me Real.

Ik vind het dus totaal niet erg dat hij zoiets zegt, dus vind ik niet dat hij er sancties voor moet krijgen.

ericbetaald

Legacy Member
dakantochnie zei:
Geef nu ook toe dat de algemene flow door de thread niet bepaald positief was. :p

Sja, in de glimlach is de algemene flow wel vrij positief (anders snap ik de topictitel blijkbaar niet), maar toch slaag jij erin om losstaande posts te deleten :) (zie Robust² zijn post).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan