Archief - Censuur op 9Lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
BaBsie zei:
Real is imo wel onterecht gebanned nu.
Ik bedoel, hij noemde mij trut, ma ik denk da iedereen hier ver weet wa mijn "relatie" is en was me Real.

Ik vind het dus totaal niet erg dat hij zoiets zegt, dus vind ik niet dat hij er sancties voor moet krijgen.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen BaBsie. ;)

Dakantochnie

Legacy Member
BaBsie zei:
Verklaar u nader aub?
Dat niemand buiten de mods hier weet wat de reden was van Real's ban.
Dit is trouwens het laatste wat ik hierover heb gezegd in een thread.

Babs

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dat niemand buiten de mods hier weet wat de reden was van Real's ban.
Dit is trouwens het laatste wat ik hierover heb gezegd in een thread.

Ok ja sorry, ik weet er idd het fijne niet van, ma als het voor da was zou ik het toch wel erg vinden.

Ik hou er mij nu dus buiten :)

nTFs

Legacy Member
Dus in feite kan je hier typen wat je wil want het zal wel worden verwijderd...nu ontopic kan ik me best voorstellen dat het als mods niet altijd simpel is om de gulden middenweg te zoeken tussen verwijderen of niet en er moeten regels nageleefd worden op een forum of het wordt een boeltje maar een beetje soepeler mag imo soms toch wel.

Gentille

Legacy Member
Bij probleemgevallen wordt er al eens harder opgetreden dan bij mensen die nog geen verleden hebben.

Babs

Legacy Member
Real is (als ge hem kent) niet echt een probleemgeval, hij heeft gewoon een absurde humor en hij zal blijven bashen op mensen die hij niet graag heeft :unsure:

smg_phoenix

Legacy Member
ahja daarom da dakantochnie zegt da geen enkel persoon benadeeld wordt

ericbetaald

Legacy Member
dakantochnie zei:
Er is ruimte voor kritiek, dat we deze thread openlaten is daar een voorbeeld van.
Het probleem is dat sommige members (en je kan gewoon niet ontkennen dat het telkens weer hetzelfde clubje is) eigenlijk niets anders doet dan kritiek geven, op een ironische manier. Straffen wij deze personen harder? Neen.
...

gentille zei:
Bij probleemgevallen wordt er al eens harder opgetreden dan bij mensen die nog geen verleden hebben.


Jama, wie liegt er nu?

Dakantochnie

Legacy Member
ericbetaald zei:
Jama, wie liegt er nu?
Dat komt toch op hetzelfde neer? Gentille bedoelde dat er automatisch harder wordt opgetreden door het infractionsysteem.

Crashtestdummy

Legacy Member
BaBsie zei:
Real is (als ge hem kent) niet echt een probleemgeval, hij heeft gewoon een absurde humor en hij zal blijven bashen op mensen die hij niet graag heeft :unsure:
daarom dak blij ben da em weg is ^^

^MystiQ

Legacy Member
gentille zei:
Bij probleemgevallen wordt er al eens harder opgetreden dan bij mensen die nog geen verleden hebben.

Racisten, kga under aangeven bij het centrum voor racisme en gelijke kansen !

ericbetaald

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dat komt toch op hetzelfde neer? Gentille bedoelde dat er automatisch harder wordt opgetreden door het infractionsysteem.

Jah sorry ze, maar da bedoelt hij duidelijk ni :)

Gentille

Legacy Member
ericbetaald zei:
Jama, wie liegt er nu?

Men krijgt nog altijd een infractie naar de regel die men overtreedt. Als men een ongewenste post maakt (3 punten) geven we die persoon geen infractie van 15 punten. Maar als je al redelijk wat infractions op je compto hebt staan dan kom je vlug aan de 30 punten. En sommigen leren daar hun lessen niet uit.

Starrk

Legacy Member
Misverstand in de verwoording hier.

Beiden zeggen hetzelfde: Niemand wordt geviseerd, maar dan ook niemand. Iedereen wordt behandeld met dezelfde strafmaat, deze ligt immers zo vast als Sieberkev in zijn bureaustoel op een doorsnee zondag.
Gentille doelt inderdaad namelijk op het feit dat iemand met een reeds aangedikte infractionslast door het systeem zelf strenger wordt aangepakt (dit een duidelijke boodschap naar de bestrafte toe dat hij zijn gedrag beter zou temperen).

Een voorbeeld:

Jan heeft 0 punten.
Piet heeft er 9.

Jan en Piet maken beiden een idiote opmerking en krijgen de infraction 'Belachelijke post..., 3pt, 3md'.

Jan heeft nu 3 punten.
Piet heeft nu 12 punten.

Met als gevolg dat Jan kan blijven rondfladderen op ons forum terwijl Piet 1 dag op bezinning mag.

Savvy?

Gentille

Legacy Member
ericbetaald zei:
Alez, orders van bovenaf zeker :)

Welke orders dan wel?

Als men al verschillende infractiepunten verzameld heeft dan is het ook aan het member om zich de vraag te stellen aan wat hij ze verdiend heeft en niet die zelfde fout te maken.

Er worden véél onnuttige posts verwijderd vooral over de hmgrwd-dinges kwestie. En daar blijft het dan ook meestal bij het deleten van die post, maar sommigen beseffen dan blijkbaar niet dat ze moeten ophouden en doen lustig door en ja dan volgt er een infractie.

Babs

Legacy Member
Dude87 zei:
sjans dak ne braven ben eh :cool:

Mja, mensen die zo zat als een achterdeur achter het stuur van een auto kruipen zijn altijd de braafste eh.

En dan nog, alsde braaf zijt, zijde wel nog steeds nie nuttig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan