Archief - Censuur op 9Lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
ik heb nog nooit zat achter het stuur gekropen van den auto :)

Xylo

Legacy Member
Eventjes mezelf als voorbeeld gebruiken:

POST - POINTS - Reason - Posted By

1) Private - 4 - Thread verzieken - dakantochnie


2) Voedselinspectie... - 3 - Belachelijke/onnuttig... - russian


3) Private - 2 - Offtopic #1 - cherouke


1 is vandaag gebeurd. Ik had gepost dat ik bij die talenten 20 scheten op 1 minuut kan laten. Post verwijderd en een PM gekregen waarbij staat dat ik maar best hulp mag gaan zoeken. Ok dan, dank u. Hoe gek het ook klinkt soms meen ik wat ik zeg en trek ik niet altijd alles in het belachelijke. Big Fat Overreaction.

2 dateert al van een tijdje terug. Daar poste ik tegen russian dat ik hem een moraalridder vond omdat hij eiste dat er naar de politie gegaan moest worden voor een klein iets. Post wordt niet verwijderd. Ik krijg PM met daarin da ik belachelijk ben. Ik antwoord dat hij belachelijk is door me daarvoor infectiepunten te geven en VRAAG waarom ik (zonder schelden) infecties krijg voor mijn eigen mening (waarbij ik nog eens argumenten gaf en meedeed met de thread zonder constant te spammen). Geen antwoord terug.

3 is al heel lang geleje. Dat was in de buy & sell forum. Ik had net WoW gevonden op Kapaza en een goede vriend kocht de zijne een dag later hier aan. In die topic zeg ik al lachend dat hij een WoW-spelend neurdje is met daarbij "see you online ;) ", terwijl we eigenlijk samen WoW speelden. Post verwijderd en ik krijg een infectie. Ik stuur dat het eigenlijk een goede vriend is en leg het uit dat ik het lachend bedoelde. Ik kickte de topic niet, het stond helemaal vanboven en na mijn post is het gesloten geweest omdat het afgerond was.



Dus nu gaan jullie beweren dat alles wat jullie doen echt normaal is hier. Joe dag eh, mijn kloten ook zenne! :D

Starrk

Legacy Member
Xylo zei:
Eventjes mezelf als voorbeeld gebruiken:

POST - POINTS - Reason - Posted By

1) Private - 4 - Thread verzieken - dakantochnie


2) Voedselinspectie... - 3 - Belachelijke/onnuttig... - russian


3) Private - 2 - Offtopic #1 - cherouke


1 is vandaag gebeurd. Ik had gepost dat ik bij die talenten 20 scheten op 1 minuut kan laten. Post verwijderd en een PM gekregen waarbij staat dat ik maar best hulp mag gaan zoeken. Ok dan, dank u. Hoe gek het ook klinkt soms meen ik wat ik zeg en trek ik niet altijd alles in het belachelijke. Big Fat Overreaction.

2 dateert al van een tijdje terug. Daar poste ik tegen russian dat ik hem een moraalridder vond omdat hij eiste dat er naar de politie gegaan moest worden voor een klein iets. Post wordt niet verwijderd. Ik krijg PM met daarin da ik belachelijk ben. Ik antwoord dat hij belachelijk is door me daarvoor infectiepunten te geven en VRAAG waarom ik (zonder schelden) infecties krijg voor mijn eigen mening (waarbij ik nog eens argumenten gaf en meedeed met de thread zonder constant te spammen). Geen antwoord terug.

3 is al heel lang geleje. Dat was in de buy & sell forum. Ik had net WoW gevonden op Kapaza en een goede vriend kocht de zijne een dag later hier aan. In die topic zeg ik al lachend dat hij een WoW-spelend neurdje is met daarbij "see you online ;) ", terwijl we eigenlijk samen WoW speelden. Post verwijderd en ik krijg een infectie. Ik stuur dat het eigenlijk een goede vriend is en leg het uit dat ik het lachend bedoelde. Ik kickte de topic niet, het stond helemaal vanboven en na mijn post is het gesloten geweest omdat het afgerond was.



Dus nu gaan jullie beweren dat alles wat jullie doen echt normaal is hier. Joe dag eh, mijn kloten ook zenne! :D

Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

Xylo

Legacy Member
DekadeZ zei:
Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

oh ja, dat helpt enzo. Nog vooral niet geprobeerd.

buiten dan de ombudsman en "supercrew" (:lol: hoe komen ze toch op die namen; Infraction, SUPER-CREW!!!,... :lol: ) zover ga ik het niet laten gaan, dan zou ik al even kinderachtig zijn als die ene mod die ni durft te antwoorden.

Arifiene

Legacy Member
DekadeZ zei:
Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

Ik denk niet dat hij het wil bespreken, ik denk eerder dat hij zijn punt wil illustreren met een voorbeeld. (en zo heb ik er ook wel nog eentje, hmm)

VMax

Legacy Member
Ikzelf ben overigens ook opnieuw een ban gekregen omdat ik ergens postte dat ik unbanned was, of een infractie had of dergelijk. Uitlokken van flame noemen ze dit dan..
We kunnen het hier niet op prijs stellen dat u probeert om mensen uit te dagen. Als u merkt dat iemand er lastig van wordt moet u er zeker geen schepje bovenop doen.

uhu :)

^MystiQ

Legacy Member
DekadeZ zei:
Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

Lol, de ombudsman :rofl:

Kga mij maar nie moeien ;)

Starrk

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
Ikzelf ben overigens ook opnieuw een ban gekregen omdat ik ergens postte dat ik unbanned was, of een infractie had of dergelijk. Uitlokken van flame noemen ze dit dan..

Je kan uw medemember wijs maken wat je wil over uw vorige ban maar vergeet niet dat wij nog steeds de reden kunnen zien en deze meer dan gegrond was.

Trouwens het laatste woord hierover.

cura

Legacy Member
BaBsie zei:
Mja, mensen die zo zat als een achterdeur achter het stuur van een auto kruipen zijn altijd de braafste eh.

En dan nog, alsde braaf zijt, zijde wel nog steeds nie nuttig.

Uw bandwagon flames beginnen toch maar zwaar tegen te steken ze. :)

ps. Je zal natuurlijk doen alsof je niet weet wat ik bedoel, dus bij deze:
Op verschillende subfora zit je altijd commentaar te geven op de pispaaltjes van deze subfora (wulle, dude, etc) enkel en alleen om populariteit te winnen. Het zou niet schaden om eens een eigen mening te hebben.

Meer on-topic:
Er zijn een aantal mods die overdreven reageren op bepaalde posts, wat ook logisch is aangezien ze het vrijwillig doen. De laatste paar bans (shoves bvb.) waren erover. In het algemeen (dus niet gefocussed op bepaalde specifieke gevallen) valt het al bij al wel mee.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
DekadeZ zei:
Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

Ik heb zo eens ridicule infractions gekregen en de mod gecontacteerd: geen antwoord gekregen, dan maar supermod gecontacteerd: ook geen antwoord gekregen. Ik bad post een post van iemand die exact hetzelfde doet als ik, ik krijg een pm van de eerste mod waarin hij me de grond in probeert te boren.
Verder had ik nog nooit problemen met een mod, maar dat van dat contacteren vind ik dan wel weer bullshit hoor, er gebeurt just niks.

VMax

Legacy Member
DekadeZ zei:
Je kan uw medemember wijs maken wat je wil over uw vorige ban maar vergeet niet dat wij nog steeds de reden kunnen zien en deze meer dan gegrond was.

Trouwens het laatste woord hierover.

Nie de vorige, die heb ik verdiend :) Mijn vatje liep even over...

maar die daar voor :)

Starrk

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik denk niet dat hij het wil bespreken, ik denk eerder dat hij zijn punt wil illustreren met een voorbeeld. (en zo heb ik er ook wel nog eentje, hmm)

Illustreren, bespreken: Ik vind er maar een vage grens tussen.

^MystiQ

Legacy Member
DekadeZ zei:
Illustreren, bespreken: Ik vind er maar een vage grens tussen.

Aanvaard gewoon ne keer dat die infractions het ideale systeem is voor de crew om hun macht te eisen.

Vroeger met die PM warnings ging da er helemaal anders aan toe. Ge kreeg toen wel eens een warning enzo maar nu, omg zeg, bij het minste zitten jullie klaar aan uw PC om iemand infractions te geven.

Xylo

Legacy Member
Ik durf te wedde dat binne enkele paginas deze thread gesloten wordt met een belachelijke statement als:
"Deze thread gaat ver genoeg nu"
of
"Nu snappen we het wel"
of
"Ga naar de ombudsman..." (hoe komen ze er toch op, de ombudsman :rofl: :rofl: :rofl: )

Gevolgd door een hele hoop infectie-punten.

Maarja, wat kunnen wij eraan doen. Zij zijn namelijk de SUPER-crew (:rofl: )

Arifiene

Legacy Member
DekadeZ zei:
Illustreren, bespreken: Ik vind er maar een vage grens tussen.

Ik niet.
Illustreer als in : Dit is mijn voorbeeld, het toont perfect mijn gelijk aan (subjectief)
Bespreek als in: Dit is mijn voorbeeld, zeg me aub waar ik fout zit of waar niet

Nuja

Dat gedoe ivm 'zend een pm naar de mod of zijn supervisor', da vind ik ook ma dikke zever. Iets terugkrijgen is toch niet aan de orde. K denk dat de meesten hier wel zullen weten over welke 'mod' het hier gaat. En mi was die serieus in zen ongelijk. Soit, het is niet de bedoeling dat ik hier illustreer noch bespreek ;).

VMax

Legacy Member
Xylo zei:
Gevolgd door een hele hoop infectie-punten.

Maarja, wat kunnen wij eraan doen. Zij zijn namelijk de SUPER-crew (:rofl: )

Sorry ma gast, deze keer wil ik u er toch op wijzen.
Het is 'infractie', niet 'infectie'..

Xylo

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
Sorry ma gast, deze keer wil ik u er toch op wijzen.
Het is 'infractie', niet 'infectie'..
:lol:

bedankt :hug:


Ge zou nog een keer al mijn posts herlezen en zien da ik infraction gebruik en infaction als spotnaam ervoor.


Alleja, you received an infraction! Toen ik dat eerste keer zag dacht ik dat ik een anale ziekte kreeg. Daardoor gewoon een beetje bijgebleven.

Vordesh

Legacy Member
DekadeZ zei:
Dat helpt inderdaad in de mate dat het moet helpen.

Tuurlijk datte :ironic:

Xylo zei:
Ik durf te wedde dat binne enkele paginas deze thread gesloten wordt met een belachelijke statement als:
"Deze thread gaat ver genoeg nu"
of
"Nu snappen we het wel"
of
"Ga naar de ombudsman..." (hoe komen ze er toch op, de ombudsman :rofl: :rofl: :rofl: )

Gevolgd door een hele hoop infectie-punten.

Maarja, wat kunnen wij eraan doen. Zij zijn namelijk de SUPER-crew (:rofl: )

Zoals de vorige thread hierover dus? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan