Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
", terwijl we eigenlijk samen WoW speelden. Post verwijderd en ik krijg een infectie. Ik stuur dat het eigenlijk een goede vriend is en leg het uit dat ik het lachend bedoelde. Ik kickte de topic niet, het stond helemaal vanboven en na mijn post is het gesloten geweest omdat het afgerond was.
Xylo zei:Eventjes mezelf als voorbeeld gebruiken:
POST - POINTS - Reason - Posted By
1) Private - 4 - Thread verzieken - dakantochnie
2) Voedselinspectie... - 3 - Belachelijke/onnuttig... - russian
3) Private - 2 - Offtopic #1 - cherouke
1 is vandaag gebeurd. Ik had gepost dat ik bij die talenten 20 scheten op 1 minuut kan laten. Post verwijderd en een PM gekregen waarbij staat dat ik maar best hulp mag gaan zoeken. Ok dan, dank u. Hoe gek het ook klinkt soms meen ik wat ik zeg en trek ik niet altijd alles in het belachelijke. Big Fat Overreaction.
2 dateert al van een tijdje terug. Daar poste ik tegen russian dat ik hem een moraalridder vond omdat hij eiste dat er naar de politie gegaan moest worden voor een klein iets. Post wordt niet verwijderd. Ik krijg PM met daarin da ik belachelijk ben. Ik antwoord dat hij belachelijk is door me daarvoor infectiepunten te geven en VRAAG waarom ik (zonder schelden) infecties krijg voor mijn eigen mening (waarbij ik nog eens argumenten gaf en meedeed met de thread zonder constant te spammen). Geen antwoord terug.
3 is al heel lang geleje. Dat was in de buy & sell forum. Ik had net WoW gevonden op Kapaza en een goede vriend kocht de zijne een dag later hier aan. In die topic zeg ik al lachend dat hij een WoW-spelend neurdje is met daarbij "see you online", terwijl we eigenlijk samen WoW speelden. Post verwijderd en ik krijg een infectie. Ik stuur dat het eigenlijk een goede vriend is en leg het uit dat ik het lachend bedoelde. Ik kickte de topic niet, het stond helemaal vanboven en na mijn post is het gesloten geweest omdat het afgerond was.
Dus nu gaan jullie beweren dat alles wat jullie doen echt normaal is hier. Joe dag eh, mijn kloten ook zenne!![]()
DekadeZ zei:Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.
lol: hoe komen ze toch op die namen; Infraction, SUPER-CREW!!!,...
) zover ga ik het niet laten gaan, dan zou ik al even kinderachtig zijn als die ene mod die ni durft te antwoorden.Xylo zei:oh ja, dat helpt enzo. Nog vooral niet geprobeerd.
DekadeZ zei:Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.
We kunnen het hier niet op prijs stellen dat u probeert om mensen uit te dagen. Als u merkt dat iemand er lastig van wordt moet u er zeker geen schepje bovenop doen.

DekadeZ zei:Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.

-V-Maxxor- zei:Ikzelf ben overigens ook opnieuw een ban gekregen omdat ik ergens postte dat ik unbanned was, of een infractie had of dergelijk. Uitlokken van flame noemen ze dit dan..
Arifiene zei:Ik denk niet dat hij het wil bespreken, ik denk eerder dat hij zijn punt wil illustreren met een voorbeeld.

BaBsie zei:Mja, mensen die zo zat als een achterdeur achter het stuur van een auto kruipen zijn altijd de braafste eh.
En dan nog, alsde braaf zijt, zijde wel nog steeds nie nuttig.

DekadeZ zei:Infractions worden niet besproken of becommentarieerd in threads. Als je niet akkoord bent met de gang van zaken spreek je, in deze volgorde, de desbetreffende mod, de ombudsman of de supercrew aan.
DekadeZ zei:Je kan uw medemember wijs maken wat je wil over uw vorige ban maar vergeet niet dat wij nog steeds de reden kunnen zien en deze meer dan gegrond was.
Trouwens het laatste woord hierover.
Mijn vatje liep even over...
Arifiene zei:Ik denk niet dat hij het wil bespreken, ik denk eerder dat hij zijn punt wil illustreren met een voorbeeld. (en zo heb ik er ook wel nog eentje, hmm)
DekadeZ zei:Illustreren, bespreken: Ik vind er maar een vage grens tussen.
)
rofl: )DekadeZ zei:Illustreren, bespreken: Ik vind er maar een vage grens tussen.
.Xylo zei:Gevolgd door een hele hoop infectie-punten.
Maarja, wat kunnen wij eraan doen. Zij zijn namelijk de SUPER-crewrofl: )
-V-Maxxor- zei:Sorry ma gast, deze keer wil ik u er toch op wijzen.
Het is 'infractie', niet 'infectie'..
DekadeZ zei:Dat helpt inderdaad in de mate dat het moet helpen.
Xylo zei:Ik durf te wedde dat binne enkele paginas deze thread gesloten wordt met een belachelijke statement als:
"Deze thread gaat ver genoeg nu"
of
"Nu snappen we het wel"
of
"Ga naar de ombudsman..." (hoe komen ze er toch op, de ombudsman![]()
![]()
)
Gevolgd door een hele hoop infectie-punten.
Maarja, wat kunnen wij eraan doen. Zij zijn namelijk de SUPER-crewrofl: )
