monkey-cock
Legacy Member
spray-bunny zei:Allesbehalve. Hmgrwnd is een toffe kerel. Serieus.
Zo een fuifbeest, altijd dikke pret met Hmgrwnd !

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spray-bunny zei:Allesbehalve. Hmgrwnd is een toffe kerel. Serieus.

Daar heb je gelijk in, en dat proberen we ook. Maar, zoals gezegd hebben de meesten hier buiten 9lives ook nog vele andere hobby's en bezigheden en zijn we er echt niet constant om alles direct te deleten.robust² zei:En die ergernis zorgt voor een hoop post die je als overlast beschouwt, 'beter voorkomen dan genezen'. Sommige posts kan je op voorhand zien dat die veel reacties gaan uitlokken, delete die dan gewoon ipv daarna halve pagina's te moeten verwijderen van andere members. (straf desnoods die andere members ook hoor, er zijn ook genoeg posts die het verdienen, maar regels zijn er om te overtreden niet?)
Als hij het wel doet dan zijn er zeker genoeg mensen om hem te reporten zodat we het direct weten.robust² zei:En Hmgrwngd flamet niet, van een gigantisch understatement gesproken
En dan verbaast gij u dat ge infractions krijgt voor offtopic...Xylo zei:I love that city!![]()
Ooit diene zwerver gezien aant station? Elke avond koopt em zich een fles vodka en goodkoop bier, gaat dan voor het raam van het cafétaria zitten en maar tv kijken. Ok, zo een mensen moogt ge niet uitlachen, maar eens dat em zijn fles op heeft begint em toch goor te worden. (broek afdoen, met zijn pik naar de mensen zwaaien...)
12 jarige jumperkes die stoer staan te doen aant station.
Jumperke: "Meneer, mag ik een sigaretje van u?"
Eender welk normaal mens: "Ga u eigen saffen kopen"
J: "klootzak!"
*loopt weg, gaat huilen bij vrienden die u dan allemaal vies bezien*
En der rijdt nen 70 jaar oude bomma met een GELE opgetunede BMW rond!![]()
dit totaalnatuurlijk
Da's tof om te horen van iemand met de nickname 'monkey-cock', maar goed.monkey-cock zei:Er is maar één oplossing, dat die rukkende slet van een dakantochnie wegblijft!
dakantochnie zei:En dan verbaast gij u dat ge infractions krijgt voor offtopic...
Zoals eigenlijk algemeen bekend zou moeten zijn mogen zo'n PM's altijd doorgestuurd worden naar de mods.robust² zei:Het mooiste van zijn situatie is nog, dat hij zich in pm's na de discussies verlaagt tot persoonlijke en lichamelijke dreigementen, wat een filosoof toch![]()
Dirty_Col zei:Hmgrwngd kan soms irritant overkomen maar ik vind die shitstorm tegen hem na al zijn posts altijd veel te overbodig, nutteloos en vaak ongefundeerd. Bandwagons enzo![]()
Je hebt geen moraal nodig om te weten dat dit wel érrugh plattekes is. Jammer voor jou, maar pis & kak humor is al een tijdje passé.Xylo zei:Zeg ik toch niet?
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik wist al langer dat de meeste mods moraalridders waren. (Oh neen, 25 scheten per minuut! Dat schaad onze oh zo perfecte community)
die is direct weggegaan toen cyberkef zen modpowers verwijderd heeftInsomnia187 zei:hmgrwngd, zou dat in het echte leven een nerd zijn?
en waar is morpheus eigelijk? die was pas irritant

Dude87 zei:die is direct weggegaan toen cyberkef zen modpowers verwijderd heeft
cyberkef is ene van de betere mods imo ^^
Insomnia187 zei:en wrom hebben ze die modpowers weggedaan?
Xylo zei:Zeg ik toch niet?
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik wist al langer dat de meeste mods moraalridders waren. (Oh neen, 25 scheten per minuut! Dat schaad onze oh zo perfecte community)
spray-bunny zei:pis & kak humor is al een tijdje passé.
Xylo zei:Ik stak er nooit humor achter. Ik blijf beweren dat ik het kan en wil me echt inschrijven voor diene talentendinges.
Kunnen we geen eigen forum opstarten met de naam "90lives". Alles hetzelfde maar zonder mods. Als iedereen meedoet bereiken we de ultieme vrijheid![]()
ofzoiets...

Xylo zei:Ik stak er nooit humor achter. Ik blijf beweren dat ik het kan en wil me echt inschrijven voor diene talentendinges.
Kunnen we geen eigen forum opstarten met de naam "90lives". Alles hetzelfde maar zonder mods. Als iedereen meedoet bereiken we de ultieme vrijheid![]()
ofzoiets...
