Archief - Censuur op 9Lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
robust² zei:
En die ergernis zorgt voor een hoop post die je als overlast beschouwt, 'beter voorkomen dan genezen'. Sommige posts kan je op voorhand zien dat die veel reacties gaan uitlokken, delete die dan gewoon ipv daarna halve pagina's te moeten verwijderen van andere members. (straf desnoods die andere members ook hoor, er zijn ook genoeg posts die het verdienen, maar regels zijn er om te overtreden niet?)
Daar heb je gelijk in, en dat proberen we ook. Maar, zoals gezegd hebben de meesten hier buiten 9lives ook nog vele andere hobby's en bezigheden en zijn we er echt niet constant om alles direct te deleten.

robust² zei:
En Hmgrwngd flamet niet, van een gigantisch understatement gesproken
Als hij het wel doet dan zijn er zeker genoeg mensen om hem te reporten zodat we het direct weten.

Xylo zei:
I love that city! :D

Ooit diene zwerver gezien aant station? Elke avond koopt em zich een fles vodka en goodkoop bier, gaat dan voor het raam van het cafétaria zitten en maar tv kijken. Ok, zo een mensen moogt ge niet uitlachen, maar eens dat em zijn fles op heeft begint em toch goor te worden. (broek afdoen, met zijn pik naar de mensen zwaaien...)

12 jarige jumperkes die stoer staan te doen aant station.
Jumperke: "Meneer, mag ik een sigaretje van u?"
Eender welk normaal mens: "Ga u eigen saffen kopen"
J: "klootzak!"
*loopt weg, gaat huilen bij vrienden die u dan allemaal vies bezien*

En der rijdt nen 70 jaar oude bomma met een GELE opgetunede BMW rond! :rofl:

dit totaal :offtopic: natuurlijk
En dan verbaast gij u dat ge infractions krijgt voor offtopic...

monkey-cock zei:
Er is maar één oplossing, dat die rukkende slet van een dakantochnie wegblijft!
Da's tof om te horen van iemand met de nickname 'monkey-cock', maar goed.

Dirty_Col

Legacy Member
Hmgrwngd kan soms irritant overkomen maar ik vind die shitstorm tegen hem na al zijn posts altijd veel te overbodig, nutteloos en vaak ongefundeerd. Bandwagons enzo :)

Xylo

Legacy Member
dakantochnie zei:
En dan verbaast gij u dat ge infractions krijgt voor offtopic...

Zeg ik toch niet?
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik wist al langer dat de meeste mods moraalridders waren. (Oh neen, 25 scheten per minuut! Dat schaad onze oh zo perfecte community)

Robust²

Legacy Member
Het mooiste van zijn situatie is nog, dat hij zich in pm's na de discussies verlaagt tot persoonlijke en lichamelijke dreigementen, wat een filosoof toch :)

Dakantochnie

Legacy Member
robust² zei:
Het mooiste van zijn situatie is nog, dat hij zich in pm's na de discussies verlaagt tot persoonlijke en lichamelijke dreigementen, wat een filosoof toch :)
Zoals eigenlijk algemeen bekend zou moeten zijn mogen zo'n PM's altijd doorgestuurd worden naar de mods.

Gentille

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Hmgrwngd kan soms irritant overkomen maar ik vind die shitstorm tegen hem na al zijn posts altijd veel te overbodig, nutteloos en vaak ongefundeerd. Bandwagons enzo :)

En die om die redenen dan ook gedelete worden en meestal blijft het bij een delete maar als men blijft doorgaan moet er soms een infraction aan verbonden worden. Het forum draait ook niet alleen om hmgrwngd en zijn tegenstanders.

spray-bunny

Legacy Member
Xylo zei:
Zeg ik toch niet?
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik wist al langer dat de meeste mods moraalridders waren. (Oh neen, 25 scheten per minuut! Dat schaad onze oh zo perfecte community)
Je hebt geen moraal nodig om te weten dat dit wel érrugh plattekes is. Jammer voor jou, maar pis & kak humor is al een tijdje passé.

Crashtestdummy

Legacy Member
Insomnia187 zei:
hmgrwngd, zou dat in het echte leven een nerd zijn?
en waar is morpheus eigelijk? die was pas irritant
die is direct weggegaan toen cyberkef zen modpowers verwijderd heeft :)

cyberkef is ene van de betere mods imo ^^

Insomnia187

Legacy Member
Dude87 zei:
die is direct weggegaan toen cyberkef zen modpowers verwijderd heeft :)

cyberkef is ene van de betere mods imo ^^

en wrom hebben ze die modpowers weggedaan?

killgore

Legacy Member
Insomnia187 zei:
en wrom hebben ze die modpowers weggedaan?

Misbruik oa.

edit: alleja, mssch gaan ze het zo niet officiëel noemen, maar daar kwam et wel op neer;

edit2: ik denk dat deze thread ook niet echt algemeen over alle mods gaat maar over bepaalde mods. Mssch is het beter dat men eens wat meer de competentie van sommige moderators herbekijkt, zeker op de grote fora?
Om u een dom vb. te geven dat niets te maken heeft met censuur: op webdev zitten we met een mod die al maanden niets meer post en ondertussen al ver een maand niet meer heeft ingelogd... Ik weet dat nu brahms zich daar mee bezig houdt (nadat ik het gemeld had), maar dat zegt wel genoeg over hoe de mods worden nagevolgd.

Karre

Legacy Member
Wat ik wel vraag is dat ze eens stoppen met het deleten van posts. Ik vind dat zo irritant wanneer ik dan te laat ben en geheel de discussie niet meer kan volgen :p.

Insomnia187

Legacy Member
Xylo zei:
Zeg ik toch niet?
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik wist al langer dat de meeste mods moraalridders waren. (Oh neen, 25 scheten per minuut! Dat schaad onze oh zo perfecte community)

is dan ook niet grappig met die scheten en aars infectie en weet ik wat

Crashtestdummy

Legacy Member
em verwijderde posts van mensen die em nie graag had waaronder van mij en kheb er een pm'ke voor gestuurd naar cyberkef en hij heeft het gecontroleerd en em dus gedegradeerd ^^

Xylo

Legacy Member
spray-bunny zei:
pis & kak humor is al een tijdje passé.

Ik stak er nooit humor achter. Ik blijf beweren dat ik het kan en wil me echt inschrijven voor diene talentendinges.

Kunnen we geen eigen forum opstarten met de naam "90lives". Alles hetzelfde maar zonder mods. Als iedereen meedoet bereiken we de ultieme vrijheid :D
ofzoiets...

GeTa

Legacy Member
Xylo zei:
Ik stak er nooit humor achter. Ik blijf beweren dat ik het kan en wil me echt inschrijven voor diene talentendinges.

Kunnen we geen eigen forum opstarten met de naam "90lives". Alles hetzelfde maar zonder mods. Als iedereen meedoet bereiken we de ultieme vrijheid :D
ofzoiets...

Dat gaat plezant worden ja...:evil: :evil: :evil:

zarathustra

Legacy Member
Xylo zei:
Ik stak er nooit humor achter. Ik blijf beweren dat ik het kan en wil me echt inschrijven voor diene talentendinges.

Kunnen we geen eigen forum opstarten met de naam "90lives". Alles hetzelfde maar zonder mods. Als iedereen meedoet bereiken we de ultieme vrijheid :D
ofzoiets...

oh dat is al een paar keer gebeurd hoor.

zwammers.com
shroombase.be/.com dunno :p

allemaal zwamforum afscheuringen. Maar om zwammers.com na sterft het allemaal vrij snel

killgore

Legacy Member
en nu hebben jullie er weer eens voor gezorgd dat een topic verneukt is.

Way 2 go eigenlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan