Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cuda zei:één van mijn favorieten is piraat
een zware aanrader voor elke bierfanaat !
zweebee zei:ne whiskEy liefhebber dan nog .. brrr

Ether zei:Ik op 100m
Nieuwe ontdekking trouwens: Corsendonck Agnus
Maandag voor het eerst gedronken en kmoet zeggen: Damn, héél lekker.
Da wordt 1 van m'n blijvers, bennek nu al zeker van.
viewer zei:freedom pils
koud best lekker, lauw niet te drinken ('t is pils ey)
heeeel lichte zure nasmaak (kproef 'm nu nog)
respect als ge kunt raden waar ik het gedronken heb (tip: leuven)![]()
Boris Barowski zei:machine ?


Sepiroth zei:Toch een tip drink niet te veel van dit bier want dan kan het nog al eens zuur opbreken in toilet![]()

Tsjerno zei:geldt ook voor Rodenbach.![]()



Margeitje zei:ge vergeet mijn mongoolbier( aka kokosnootbier ^^)
en dieje Strubbe was vies ^^
Gaje de volgende keer weer mee als we de kaart verder gaan checken ?

deyoeri zei:'K heb ooit een of ander bier gedronken waar precies een appelsmaak aanzat, om eerlijk te zijn smaakte het naar afwaswater.
Mijn favoriet zwaar bier is Duvel, hoewel ik het nog maar een jaar drink, heb ik toch ook al een verschil in smaak willen waarnemen. In het begin had het zo een speciale afdronk imo, het kan zijn dat ik het gewoon ben ondertussen natuurlijk ^^
cuda zei:duvel drink ik ook wel graag maar groene duvel
dat is VERDOMD lekker.
is zo beetje de pils van duvel , allee zo vind ik het toch