Fighting Hobbit
Legacy Member
Gisteren was het zware bieren bar van wina hier in leuven (RC onder alma 3).
Wat heb ik geproefd:
Hercule Stout
La Trappe Quad.
Witkap Dubbel
Alledrie zijn me enorm goed bevallen, maar voor iemand die meestal nooit bieren van meer dan 8° drinkt en redelijk overstressed is had dit wel redelijke scheefheid tot gevolg.
De beste vand e avond was toch wel de Hercule Stout, ik ben sowieos een stoutdrinker, drink graag guinness en whitebread en dan was dit biertje gewoon een genot. Het was een vrij zoete stout (voor zover stout echt zoet kan zijn, hij wa sin elk geval niet bitter), maar hij had wel die typische stoutsmaak. Met een aroma dat lichtelijk aan chocolade doet denken kan je gewoon niet fout gaan...
Wat heb ik geproefd:
Hercule Stout
La Trappe Quad.
Witkap Dubbel
Alledrie zijn me enorm goed bevallen, maar voor iemand die meestal nooit bieren van meer dan 8° drinkt en redelijk overstressed is had dit wel redelijke scheefheid tot gevolg.
De beste vand e avond was toch wel de Hercule Stout, ik ben sowieos een stoutdrinker, drink graag guinness en whitebread en dan was dit biertje gewoon een genot. Het was een vrij zoete stout (voor zover stout echt zoet kan zijn, hij wa sin elk geval niet bitter), maar hij had wel die typische stoutsmaak. Met een aroma dat lichtelijk aan chocolade doet denken kan je gewoon niet fout gaan...




