ComputerVISTA
Legacy Member
Avondland zei:"Beste bier van de wereld" is zooo subjectief. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik lust erg veel bieren maar een van de betere ontdekkingen dit jaar is toch wel een Rochefort van 10° (ik hoop hiermee niet de kaas te bedoelen (die ook lekker is), het is toch met "ch" ipv "q"?). Zware klepper maar zo'n zalige smaak.
Zowel Rochefort als Roquefort zijn kazen
(Roguefort is een blauwe schimmelkaas en enorm lekker maar ge moet er voor zijn en Rochefort heb ik nog nooit gegeten maar heb er wel al van gehoord) Maar Rochefort is ook een bier, en daar gaat het dus over

Ken het biet al heel lang en het is idd een straffe kastaar
Maar lekker.Aan al die Gentse studentjes, maakt dat ge met ulder reet in't 'Waterhuis aan de bierkant' zit!
http://www.waterhuisaandebierkant.be/default.htm

