Archief - Apocalyps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
kzou da het perfecte moment vinden vo beavis en butthead achter te doen :unsure:



AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGHHHH!!!! WERE ALL GONNA DIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!! :unsure:

XPlosiv

Legacy Member
Ik zou ook "the girl i loved" ;) nog eens bezoeken

Like in the movies :p Emo face enzo.

^MystiQ

Legacy Member
XPlosiv zei:
Tzijn hier precies allemaal gangstahzzz op dit forum. (Wil niet zeggen dat het geen leuke ideeën zijn :p)

Tis zot é, da terwijl den helft hier NURDDDDDD is :D

Rage

Legacy Member
Ik graaf een put in mijn tuin. Ik zet er vanalles neer wat ik nodig heb.

2 jaar = 730 dagen.
Elke dag 5liter water nodig. (Drinken&wassen)
*3650 liter water nodig.
elke dag een kilo vreten.
*730kilo voedsel

Een minikernfusiereactor voor electriciteit (voor licht/warmte/...)

Dan een Bed, Tv, Computer, frigo, oven, Douche, Wc, beerput, ...

Bwa, ik overleef het wel

ElBramo

Legacy Member
Allez, zou toch leuk zijn, zo een gang oprichten, leden recruiten. Bezie het al met uw maten op reis gaan, alleen avontuurlijker :p :rofl:

En kzou waarschijnlijk ook wel eens het knappe meisje uit mijn klas gaan bezoeken :)

XPlosiv

Legacy Member
FUCK WITH ME? YOU FUCKING WITH THE BEST! BANG BANG BANG :rofl:

Eerlijk gezegd zou ik het wel is willen meemaken. Maar dan terugspoelen natuurlijk ;)

denkimi

Legacy Member
ElBramo zei:
Kdenk niet dat de mensheid/dieren kan overleven zonder zonlicht. Kzou het eens moeten opzoeken maar ik dacht dat ge dat niet overleeft. En 2 jaar van blikvoeding leven zou mss nog lukken als ge genoeg hebt... De beestjes gaan het alleszins niet lang volhouden zonder gras ofzo.

planten hebben licht nodig, dieren niet.

als we snel nog wat kerncentrales bijbouwen kunnen we genoeg energie produceren om planten te kweken in serres.
trouwens: waarom zouden we onder de grond moeten leven? het is nu niet alsof alles bovengronds weggevaagd word

ElBramo

Legacy Member
Een inslag van een meteoriet heeft meerdere gevolgen dan enkel en alleen vloedgolven van een kilometer hoog he. Aardbevingen, vulcanen, weersveranderingen. Er is nu al zo een miserie in de wereld met die dingen, laat staan als het 10 keer verergerd. Misschien is het zelfs bijna onmogelijk om in grotten te gaan wonen, behalve dan mss op bepaalde plaatsen, zoals de in kalkgronden ofzo? :)

Lethall

Legacy Member
een kleine puntje dat ik wil aanhalen.
Er komen stofwolken, planten sterven, nu mag je 3 keer raden vanwaar de zuurstof komt, dus de tijd dat er verduistering is en er geen planten zijn (en ook de tijd erna want een volledige fauna en flora die moet terugkomen zal niet gebeuren op 10/100/1000 jaar) moeten we het stellen met de zuurstof die dan aanwezig is, die vanzelfsprekend ook opgeraakt. De tijd dat dit duurt zal wel lang zijn, hoeveel weet ik niet precies maar wel een punt om rekening mee te houden.

En dan nog iets belangrijks, wat je ook doet, sterven zal je zowiezo ooit moeten doen, en het menselijk ras zal zowiezo ooit uitsterven hou daar rekening mee

en zelf een punt, stel nu dat ik een van die uitverkorene zou zijn voor die bunkers, ik zou het niet kunnen, ik denk persoonlijk dat ik gewoon zelfmoord zou plegen over tijd, familie weg/dood, vrienden weg/dood. Beantwoord dan ook nog maar eens vragen zoals waarom leef ik en zij niet.

Ochja we weten allemaal niet hoe het echt zal zijn, we zullen het wel zien als het ooit komt, geniet gewoon van u leven en denkt er niet teveel aan.

EternalSilence

Legacy Member
grey-turtle zei:
Dieren hebben planten nodig en licht zorgt voor de stimulatie van vit D.

er zijn alleszins dieren die in complete duisternis leven.. en perfect kunnen leven dus..welke da da zijn.. i dont know :p

Conqie

Legacy Member
Lethall zei:
een kleine puntje dat ik wil aanhalen.
Er komen stofwolken, planten sterven, nu mag je 3 keer raden vanwaar de zuurstof komt, dus de tijd dat er verduistering is en er geen planten zijn (en ook de tijd erna want een volledige fauna en flora die moet terugkomen zal niet gebeuren op 10/100/1000 jaar) moeten we het stellen met de zuurstof die dan aanwezig is, die vanzelfsprekend ook opgeraakt. De tijd dat dit duurt zal wel lang zijn, hoeveel weet ik niet precies maar wel een punt om rekening mee te houden.

En dan nog iets belangrijks, wat je ook doet, sterven zal je zowiezo ooit moeten doen, en het menselijk ras zal zowiezo ooit uitsterven hou daar rekening mee

en zelf een punt, stel nu dat ik een van die uitverkorene zou zijn voor die bunkers, ik zou het niet kunnen, ik denk persoonlijk dat ik gewoon zelfmoord zou plegen over tijd, familie weg/dood, vrienden weg/dood. Beantwoord dan ook nog maar eens vragen zoals waarom leef ik en zij niet.

Ochja we weten allemaal niet hoe het echt zal zijn, we zullen het wel zien als het ooit komt, geniet gewoon van u leven en denkt er niet teveel aan.
denk je dat nu werkelijk?
je weet zeker niet van waar de meeste zuurstof komt?
(kleine hint: oceaan+planten)
compleet verduisteren zou wel extreem zijn -_-

Het gaat ook niet gebeuren in ons leven, maar het is gewoon hypotetisch, daarvoor dient deze thread dan ook :unsure:

Lethall

Legacy Member
je beseft toch dat de planten door het tekort aan zon gaan sterven? geen planten => geen zuurstof , dat geld ook voor de planten in de zee
je zegt het daar zelf dat zuurstof van planten komt, planten vallen weg, geen zuurstof die extra word aangemaakt, dus verbruiken we langzaam alles op dat er nog is.

Ik ga er wel vanuit dat alle planten sterven zoals verteld word; In het geval dat er geen volledige verduistering is of net genoeg om planten te laten leven of een deel is dat een probleem minder.

Nu ja zeggen ze dat ook niet van een bepaalde planeet dat er vroeger leven op was/kon geweest zijn. Als je daarover denkt is het ook maar vreemd dat er daar ook nog echt iets (wat het ook mag geweest zijn) geleefd heeft maar nu uitgestorven is net zoals de mensheid ooit. Ochja ..

Conqie

Legacy Member
Het zit ver maar ik dacht dat er planten bestonden dat aan fotosynthese deden zonder licht

joriske18

Legacy Member
ik denk het niet want wij hebben geleerd dat dit het kenmerk voor planten is, er kan natuurlijk een uitzondering zijn.

Conqie

Legacy Member
joriske18 zei:
ik denk het niet want wij hebben geleerd dat dit het kenmerk voor planten is, er kan natuurlijk een uitzondering zijn.

het moet niet noodzakelijk plant-plant zijn hoor, blauwwieren(ik kan er goed naast zitten) doen aan fotosynthese dacht ik

joriske18

Legacy Member
je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben, op elke regel is er een uitzondering ;)

ironhorn

Legacy Member
Math'ke zei:
Tis zot é, da terwijl den helft hier NURDDDDDD is :D

when the going gets though, the weird turn pro

zelf zou ik niet echt weten wat te doen en waarschijnlijk rond rijden, meisjes zoeken, dingen kapotmaken, etc


zelf heb ik hier 3 boeken liggen over de apocalypse: 1 daarvan gaat over hoe je moet overleven na de apocalypse :cool:

edit: 2012 is de apocalypse btw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan