Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XPlosiv zei:Tzijn hier precies allemaal gangstahzzz op dit forum. (Wil niet zeggen dat het geen leuke ideeën zijn)

ElBramo zei:Kdenk niet dat de mensheid/dieren kan overleven zonder zonlicht. Kzou het eens moeten opzoeken maar ik dacht dat ge dat niet overleeft. En 2 jaar van blikvoeding leven zou mss nog lukken als ge genoeg hebt... De beestjes gaan het alleszins niet lang volhouden zonder gras ofzo.

XPlosiv zei:Eerlijk gezegd zou ik het wel is willen meemaken. Maar dan terugspoelen natuurlijk![]()

den-kimi zei:planten hebben licht nodig, dieren niet.
grey-turtle zei:Dieren hebben planten nodig en licht zorgt voor de stimulatie van vit D.

denk je dat nu werkelijk?Lethall zei:een kleine puntje dat ik wil aanhalen.
Er komen stofwolken, planten sterven, nu mag je 3 keer raden vanwaar de zuurstof komt, dus de tijd dat er verduistering is en er geen planten zijn (en ook de tijd erna want een volledige fauna en flora die moet terugkomen zal niet gebeuren op 10/100/1000 jaar) moeten we het stellen met de zuurstof die dan aanwezig is, die vanzelfsprekend ook opgeraakt. De tijd dat dit duurt zal wel lang zijn, hoeveel weet ik niet precies maar wel een punt om rekening mee te houden.
En dan nog iets belangrijks, wat je ook doet, sterven zal je zowiezo ooit moeten doen, en het menselijk ras zal zowiezo ooit uitsterven hou daar rekening mee
en zelf een punt, stel nu dat ik een van die uitverkorene zou zijn voor die bunkers, ik zou het niet kunnen, ik denk persoonlijk dat ik gewoon zelfmoord zou plegen over tijd, familie weg/dood, vrienden weg/dood. Beantwoord dan ook nog maar eens vragen zoals waarom leef ik en zij niet.
Ochja we weten allemaal niet hoe het echt zal zijn, we zullen het wel zien als het ooit komt, geniet gewoon van u leven en denkt er niet teveel aan.

joriske18 zei:ik denk het niet want wij hebben geleerd dat dit het kenmerk voor planten is, er kan natuurlijk een uitzondering zijn.
Math'ke zei:Tis zot é, da terwijl den helft hier NURDDDDDD is![]()
