Karre
Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:Ik ga naakt op straat rondlopen, met een bel zwaaiend, en met zo een bord waarop staat "the end is near"![]()
Dan mist die asteroide wegens een reden ons en dan heb jij een schaamte voor het leven
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_-X!rOn-_ zei:Ik ga naakt op straat rondlopen, met een bel zwaaiend, en met zo een bord waarop staat "the end is near"![]()
.DA_MadAce zei:Om de 65 miljoen jaar trekt ons zonnestelsel uit het galactische plateau en de verdwijnende zwaartekracht van de grote groep nabije sterrenstelsels zorgt dan voor een enorm aantal projectielen dat naar de binnekant van ons zonnestelsel wordt gegooid. Er zijn er al veel maar nu is het wel ongelofelijk. We hebben een near miss elke paar maanden. In 1994 konden we zelfs een "zeldzame" inslag op Jupiter zien van de Shumacher-Levi.
We weten allemaal wat er 65 miljoen jaar geleden in dezelfde periode is gebeurt.
![]()

ElBramo zei:Het is idd zo dat we tot nu toe al veel sjans gehad hebben met de vliegende steentjes in ons zonnestelsel. Tot nu toe hebben we nog maar weinig inslagen gehad tov de andere planeten van ons zonnestelsel. Eén van de gasplaneten wordt zelfs de asteroïdenvanger genoemd omdat daar heel veel meteoren inslaan en ons op die manier zelfs beschermen. Ik weet wel niet meer welke planeet dat was ...
Tremium zei:Jupiter dacht ik. Had daar toch iets over gelezen/gezien op tv of wikipedia ofzo...
*kuch* wie zegt dat wij gaan bevriezen en zonder stroom zitten?RazorBlade0075 zei:lol jullie beseffen toch dat wanneer er stof in de atmosfeer komt de planten sterven=geen zuurstof al gezegd ja, maar de temperatuur mannen de zonnestralen kunnen niet door die stof penetreren en het wordt koud op de aarde toen de kommeet de dino's uitroeide het was toen een ijstijd hé + geen planten= dood aan iedereen die 1 miljoen uitverkozenen die gaan dood ze de temperatuur wordt zo ondraagelijk dat er geen leven mogelijk is.

Raukaris zei:*kuch* wie zegt dat wij gaan bevriezen en zonder stroom zitten?
Dino's konden geen vuurtje maken maar wij wel é![]()
RazorBlade0075 zei:LoL je beseft toch wat een ijstijd is?? hier praten we niet over -30 ofzo he maar rond de -70 of nog hoger uw vuurtje dat je gaat maken zal nie veel uithalen omdat alles toch bevroren is en om u te verwarmen gade uw verwarming constant op moeten zetten maar in die buizen is er wel een vloeistof en die is bestendig tegen enkele graden celsius maar niet tegen een ijstijd....
Nog ver weg, maar als we met onze 4% die we van de hemel kunnen afspeuren er al eentje kunnen vinden dat zo snel (in kosmische termen dan) inslaat...ElBramo zei:Wat wnn er wereldwijd aangekondigd wordt dat een komeet zal inslaan een jaar vanaf dan?

EverlastingHate zei:Op zo'n moment zou men toch niets geven om een dutrouxtje meer
laat u gaan![]()
RazorBlade0075 zei:als die kommeet eraan komt ben er zeker van dat de mensheid zal uitsterven, MAAR we hebben wel een kans als de kommeet in een oceaan inslaat en sinds de wereld 75% uit water bestaat is er toch een vrij grote kans dat em in de zee inslaat maar ja...denk maar terug aan de dino's...
Tja moest er één komen ja se, c'est la vie hé, shit happens, wa kunde eraan doen hopen op het beste en vechten tot je laatste snik, never give up, hopen op het beste, if you believe in it, it can come true![]()