Archief - Apocalyps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
Ik ga naakt op straat rondlopen, met een bel zwaaiend, en met zo een bord waarop staat "the end is near" :p

Dan mist die asteroide wegens een reden ons en dan heb jij een schaamte voor het leven :lol: .

^MystiQ

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Om de 65 miljoen jaar trekt ons zonnestelsel uit het galactische plateau en de verdwijnende zwaartekracht van de grote groep nabije sterrenstelsels zorgt dan voor een enorm aantal projectielen dat naar de binnekant van ons zonnestelsel wordt gegooid. Er zijn er al veel maar nu is het wel ongelofelijk. We hebben een near miss elke paar maanden. In 1994 konden we zelfs een "zeldzame" inslag op Jupiter zien van de Shumacher-Levi.

We weten allemaal wat er 65 miljoen jaar geleden in dezelfde periode is gebeurt.

:)

Ur frightining me ^^

MAXXUR

Legacy Member
het coole is:
wetenschappers kunnen de dag van vandaag perfect voor 200j in de toekomst berekenen of er iets exact wel of niet de aarde zou raken
-> er is nooit bevestigd geweest dat de komende 200j er iets NIET op de aarde zou botsen

denk er maar eens over na !

Sk8erMatty

Legacy Member
so what r you tryin' to tell us .. this day can be nearer than we think? :o

Tremium

Legacy Member
Morgen gaan we allemaal dood. Wat nu?
Eigenlijk vraag ik me stiekem af hoeveel mensen nog zouden gamen, wetende dat ze weldra sterven? :unsure:

ElBramo

Legacy Member
Het is idd zo dat we tot nu toe al veel sjans gehad hebben met de vliegende steentjes in ons zonnestelsel. Tot nu toe hebben we nog maar weinig inslagen gehad tov de andere planeten van ons zonnestelsel. Eén van de gasplaneten wordt zelfs de asteroïdenvanger genoemd omdat daar heel veel meteoren inslaan en ons op die manier zelfs beschermen. Ik weet wel niet meer welke planeet dat was ...

Gentei

Legacy Member
lol jullie beseffen toch dat wanneer er stof in de atmosfeer komt de planten sterven=geen zuurstof al gezegd ja, maar de temperatuur mannen de zonnestralen kunnen niet door die stof penetreren en het wordt koud op de aarde toen de kommeet de dino's uitroeide het was toen een ijstijd hé + geen planten= dood aan iedereen die 1 miljoen uitverkozenen die gaan dood ze de temperatuur wordt zo ondraagelijk dat er geen leven mogelijk is.
als die kommeet eraan komt ben er zeker van dat de mensheid zal uitsterven, MAAR we hebben wel een kans als de kommeet in een oceaan inslaat en sinds de wereld 75% uit water bestaat is er toch een vrij grote kans dat em in de zee inslaat maar ja...denk maar terug aan de dino's...
Tja moest er één komen ja se, c'est la vie hé, shit happens, wa kunde eraan doen hopen op het beste en vechten tot je laatste snik, never give up, hopen op het beste, if you believe in it, it can come true ;)

Tremium

Legacy Member
ElBramo zei:
Het is idd zo dat we tot nu toe al veel sjans gehad hebben met de vliegende steentjes in ons zonnestelsel. Tot nu toe hebben we nog maar weinig inslagen gehad tov de andere planeten van ons zonnestelsel. Eén van de gasplaneten wordt zelfs de asteroïdenvanger genoemd omdat daar heel veel meteoren inslaan en ons op die manier zelfs beschermen. Ik weet wel niet meer welke planeet dat was ...

Jupiter dacht ik. Had daar toch iets over gelezen/gezien op tv of wikipedia ofzo...

boogje

Legacy Member
Tremium zei:
Jupiter dacht ik. Had daar toch iets over gelezen/gezien op tv of wikipedia ofzo...

ja, dacht ook te menen dat Jupiter ons vangnetje is voor brokstukken.

Raukaris

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lol jullie beseffen toch dat wanneer er stof in de atmosfeer komt de planten sterven=geen zuurstof al gezegd ja, maar de temperatuur mannen de zonnestralen kunnen niet door die stof penetreren en het wordt koud op de aarde toen de kommeet de dino's uitroeide het was toen een ijstijd hé + geen planten= dood aan iedereen die 1 miljoen uitverkozenen die gaan dood ze de temperatuur wordt zo ondraagelijk dat er geen leven mogelijk is.
*kuch* wie zegt dat wij gaan bevriezen en zonder stroom zitten?
Dino's konden geen vuurtje maken maar wij wel é :p

Gentei

Legacy Member
Raukaris zei:
*kuch* wie zegt dat wij gaan bevriezen en zonder stroom zitten?
Dino's konden geen vuurtje maken maar wij wel é :p

LoL je beseft toch wat een ijstijd is?? hier praten we niet over -30 ofzo he maar rond de -70 of nog hoger uw vuurtje dat je gaat maken zal nie veel uithalen omdat alles toch bevroren is en om u te verwarmen gade uw verwarming constant op moeten zetten maar in die buizen is er wel een vloeistof en die is bestendig tegen enkele graden celsius maar niet tegen een ijstijd....

ElBramo

Legacy Member
Ja, kijk maar naar 'The Day After Tommorow' :p Die was vreselijk overdreven, maar het effect zou op lange termijn hetzelfde zijn.

ironhorn

Legacy Member
ik blijf nog altijd gokken op 2012, der moet dan toch iets gebeuren dat voor paniek zaait enzo

(of iemand die de duivel uit zijn kooi laat ofzo :unsure: )

Raukaris

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
LoL je beseft toch wat een ijstijd is?? hier praten we niet over -30 ofzo he maar rond de -70 of nog hoger uw vuurtje dat je gaat maken zal nie veel uithalen omdat alles toch bevroren is en om u te verwarmen gade uw verwarming constant op moeten zetten maar in die buizen is er wel een vloeistof en die is bestendig tegen enkele graden celsius maar niet tegen een ijstijd....

Alsof daar niks tegen te vinden is...

DA_MadAce

Legacy Member
Jupiter is inderdaad veel heel dicht bij ons, en vangt echt heel veel brokstukken op. Door het enorme zwaartekrachtsveld. Maar Jupiter kan geen heel zonnestelsel controleren. Zelfde geld voor de maan. Aan het aantal kraters op de maan kunnen we zien dat we eigenlijk constant gebombardeerd worden.

Er is trouwens 1 inslag die we met zekerheid hebben kunnen voorspellen. In 2880, 1950DA. :) Nog ver weg, maar als we met onze 4% die we van de hemel kunnen afspeuren er al eentje kunnen vinden dat zo snel (in kosmische termen dan) inslaat...

EverlastingHate

Legacy Member
Op zo'n moment zou men toch niets geven om een dutrouxtje meer :p

laat u gaan :p

GaMe®

Legacy Member
ElBramo zei:
Wat wnn er wereldwijd aangekondigd wordt dat een komeet zal inslaan een jaar vanaf dan?

Zijt maar zeker dat de overheid dat goed genoeg zal verbergen en zal ontkennen om chaos te vermijden. :)

EverlastingHate zei:
Op zo'n moment zou men toch niets geven om een dutrouxtje meer :p

laat u gaan :p

As ge da meent zijt ge ziek.

Starrk

Legacy Member
Mij, en een grote domme wingman, met een raketje naar een ruimtestation laten knallen om dan uiteindelijk terug te komen en de aarde te koloniseren!

Wingman: Gee, what are we going to do tonight?
Me: The same thing we do every night, try to take over the world!

Re@V0r

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
als die kommeet eraan komt ben er zeker van dat de mensheid zal uitsterven, MAAR we hebben wel een kans als de kommeet in een oceaan inslaat en sinds de wereld 75% uit water bestaat is er toch een vrij grote kans dat em in de zee inslaat maar ja...denk maar terug aan de dino's...
Tja moest er één komen ja se, c'est la vie hé, shit happens, wa kunde eraan doen hopen op het beste en vechten tot je laatste snik, never give up, hopen op het beste, if you believe in it, it can come true ;)

als zo'n gigantische komeet in de zee valt zult ge nog altijd gigantische vloedgolven hebben zu waardoor er een enorm deel van de wereld zoals we die nu kunnen zal overstromen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan