Ja, idd, als ik mij niet vergis zijn de meesten het er over eens dat bij de 2e?? grote extinctie (die van de dino's) de vloedgolven 2 maal de aarde rond gingen. En idd, wereldwijd bosbranden zouden redelijk fataal zijn voor onze zuurstofvoorraad. Maar zal er dan ook een ijstijd aanbreken? Nl met al dat koolstof in onze lucht --> versterkt broeikaseffect?