ElBramo
Legacy Member
Naar aanleiding van de film 'Deep Impact' vroeg ik mj het volgende af:
Wat wnn er wereldwijd aangekondigd wordt dat een komeet zal inslaan een jaar vanaf dan?
Ik schets nog even het verdere verhaal: als de komeet inslaat zal er hetzelfde gebeuren als wat er gebeurd is tijdens de extinctie van de dinosauriërs. Vloedgolven zullen 2 keer rond de aarde gaan en alles wegspoelen. Gigantische stofwolken zullen de hemel verduisteren en bijgevolg zal al het biologische leven uitsterven.
Maar men heeft een oplossing: er zijn grotten gebouwd die voor slechts 1 miljoen mensen 2 jaar lang onderdak bieden. Er is voldoende voedsel/drank om de apocalyps uit te zitten en het is de oplossing om de fauna en flora min of meer van de uitsterving te behoeden. De personen die het privilege krijgen om te pioniers te worden van het nieuwe menselijke ras dat zal ontstaan na de inslag worden door middel van een loterij uitgekozen.
Ten eerste: hoe zullen de mensen reageren? Ten tweede: wat zal er gebeuren in het jaar dat volgt op die bekendmaking? En ten derde: wat zou jij doen in die tijd/met wie?
-Ik gok erop dat totale anarchie zal ontstaan het moment dat dit bekend wordt en dat plunderingen en criminaliteit zullen botvieren.
-Men werkt aan een oplossing om de komeet toch nog te stoppen (cfr Armageddon
) en alle overheidsinstanties zullen meehelpen met het uitbouwen van schuilplaatsen voor een beperkte groep mensen. Dit is de reden waarom er niets aan de anarchie zal gedaan worden.
-Wat ik zou doen in de tussentijd? Ik zou aan georganiseerde misdaad doen, denk ik, om aan de levensbehoeften te kunnen voldoen, met een groep vrienden en wanneer de 'dag des oordeels' nadert proberen een deftige schuilplaats te vinden ergens in hooggelegen gebied.
Nu jullie mening
Wat wnn er wereldwijd aangekondigd wordt dat een komeet zal inslaan een jaar vanaf dan?
Ik schets nog even het verdere verhaal: als de komeet inslaat zal er hetzelfde gebeuren als wat er gebeurd is tijdens de extinctie van de dinosauriërs. Vloedgolven zullen 2 keer rond de aarde gaan en alles wegspoelen. Gigantische stofwolken zullen de hemel verduisteren en bijgevolg zal al het biologische leven uitsterven.
Maar men heeft een oplossing: er zijn grotten gebouwd die voor slechts 1 miljoen mensen 2 jaar lang onderdak bieden. Er is voldoende voedsel/drank om de apocalyps uit te zitten en het is de oplossing om de fauna en flora min of meer van de uitsterving te behoeden. De personen die het privilege krijgen om te pioniers te worden van het nieuwe menselijke ras dat zal ontstaan na de inslag worden door middel van een loterij uitgekozen.
Ten eerste: hoe zullen de mensen reageren? Ten tweede: wat zal er gebeuren in het jaar dat volgt op die bekendmaking? En ten derde: wat zou jij doen in die tijd/met wie?
-Ik gok erop dat totale anarchie zal ontstaan het moment dat dit bekend wordt en dat plunderingen en criminaliteit zullen botvieren.
-Men werkt aan een oplossing om de komeet toch nog te stoppen (cfr Armageddon
) en alle overheidsinstanties zullen meehelpen met het uitbouwen van schuilplaatsen voor een beperkte groep mensen. Dit is de reden waarom er niets aan de anarchie zal gedaan worden.-Wat ik zou doen in de tussentijd? Ik zou aan georganiseerde misdaad doen, denk ik, om aan de levensbehoeften te kunnen voldoen, met een groep vrienden en wanneer de 'dag des oordeels' nadert proberen een deftige schuilplaats te vinden ergens in hooggelegen gebied.
Nu jullie mening




daar kan ik nog 2 dagen van genieten en kben dood:applause: