Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Avondland zei:Toch goed tegen de vergrijzing?![]()
Santa| zei:Ahja bendes is zo fout. Sorrie kdacht daje het op mn procreatie had.
hatetn zei:of denkte da ze allemaal iets aan hun hart gaan krijgen
Nieuw plan. Groot feestje geven op plaats waar meteoor hoogswaarschijnlijk zal inslaan? 
Raukaris zei:kunt met uw nageslacht een bende oprichten.
Ik heb geen id of dat mogelijk is natuurlijk, maar stel dat het effectief wel kan.

Santa| zei:Lol ja een bende kleuters zeker :<
Geen zorgen meer over voedsel zie!ElBramo zei:Maar in de openingspost van de thread zei ik dat de regering een oplossing had zoals in 'Armaggedon'. Men gaat de komeet proberen nuken ofzoIk heb geen id of dat mogelijk is natuurlijk, maar stel dat het effectief wel kan.
De mensen zullen hopen dat het lukt he![]()

strijkSanta| zei:Wie vertrouwt er nu in de regering lol! Kzou nog eerder op een bende bevers vertrouwen die me vertellen dat ze de komeet gaan omverpissen dan op Guy Verhofstadt of George "double v" Bush

Santa| zei:Wie vertrouwt er nu in de regering lol! Kzou nog eerder op een bende bevers vertrouwen die me vertellen dat ze de komeet gaan omverpissen dan op Guy Verhofstadt of George "double v" Bush
den-kimi zei:ik zou mij nog niet teveel zorgen maken. een vloedgolf van zelfs een kilometer hoog gaat nog niet eens gans belgie overspoelen en een stofwolk zorgt er alleen maar voor dat alle planten afsterven.(waardoor ook de dino's stierven) als we genoeg eten kunnen inslaan zullen we wel overleven
Math'ke zei:De chinezen snellen ons wel te hulp met hun massa export !!!!
Kdenk niet dat de mensheid/dieren kan overleven zonder zonlicht. Kzou het eens moeten opzoeken maar ik dacht dat ge dat niet overleeft. En 2 jaar van blikvoeding leven zou mss nog lukken als ge genoeg hebt... De beestjes gaan het alleszins niet lang volhouden zonder gras ofzo.den-kimi zei:ik zou mij nog niet teveel zorgen maken. een vloedgolf van zelfs een kilometer hoog gaat nog niet eens gans belgie overspoelen en een stofwolk zorgt er alleen maar voor dat alle planten afsterven.(waardoor ook de dino's stierven) als we genoeg eten kunnen inslaan zullen we wel overleven
XPlosiv zei:Tzijn hier precies allemaal gangstahzzz op dit forum. (Wil niet zeggen dat het geen leuke ideeën zijn)
