Archief - Apocalyps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
Ahja bendes is zo fout. Sorrie kdacht daje het op mn procreatie had.

Avondland

Legacy Member
Zelfmoord zou ik niet plegen, dat is vluchten van de realiteit en laf. Pas op, ik bedoel enkel in deze context!!

Ik zou mijn dood met borst vooruit tegemoet gaan, wanneer vluchten mij geen optie biedt (indien de meteoor op mijn hoofd dreigt te vallen). Anders: proberen te overleven ... er zal niets anders opzitten.

hatetn

Legacy Member
Avondland zei:
Toch goed tegen de vergrijzing? :lol:



en vooral tegen de overbevolking
als die komeet mist en ge zit daar me al die kinders
kunde mss de oude mensen afknallen want er gaan nie minder bejaarden zijn als een komeet mist ze
of denkte da ze allemaal iets aan hun hart gaan krijgen

Tremium

Legacy Member
Vluchten van de realiteit? De realiteit is toch dat we waarschijnlijk zullen sterven?
Dan noem ik zelfmoord niet vluchten, maar die weg sneller bewandelen dan de anderen.
Stel dat er weldegelijk een goede overlevingskans zou zijn...ja dan zou ik zelfmoord even achterwege laten. Overlevingsinstincten zullen wel de overhand krijgen.

:cool: Nieuw plan. Groot feestje geven op plaats waar meteoor hoogswaarschijnlijk zal inslaan? :unsure:

ElBramo

Legacy Member
Maar in de openingspost van de thread zei ik dat de regering een oplossing had zoals in 'Armaggedon'. Men gaat de komeet proberen nuken ofzo ;) Ik heb geen id of dat mogelijk is natuurlijk, maar stel dat het effectief wel kan.
De mensen zullen hopen dat het lukt he :)

Maar dan blijkt het niet te lukken en dan is het het moment om te vluchten...
Of zoals in de film 'Deep Impact': men kan de komeet opblazen maar een deel blijft op de aarde afstevenen en zal in de oceaan landen zodat er toch enorme vloedgolven zijn, maar zo geen extreme stofwolken enz....

edit: die bende hoeft niet perse alleen om te overleven zijn he, een beetje lol kan ook geen kwaad :)

Santa

Legacy Member
ElBramo zei:
Maar in de openingspost van de thread zei ik dat de regering een oplossing had zoals in 'Armaggedon'. Men gaat de komeet proberen nuken ofzo ;) Ik heb geen id of dat mogelijk is natuurlijk, maar stel dat het effectief wel kan.
De mensen zullen hopen dat het lukt he :)

Wie vertrouwt er nu in de regering lol! Kzou nog eerder op een bende bevers vertrouwen die me vertellen dat ze de komeet gaan omverpissen dan op Guy Verhofstadt of George "double v" Bush

Tremium

Legacy Member
Teleurgesteld zijn omdat er dan weer talloze inzamelacties gehouden zullen worden (cfr. tsunami)? :unsure:
Santa| zei:
Wie vertrouwt er nu in de regering lol! Kzou nog eerder op een bende bevers vertrouwen die me vertellen dat ze de komeet gaan omverpissen dan op Guy Verhofstadt of George "double v" Bush
strijk :rofl:

^MystiQ

Legacy Member
Santa| zei:
Wie vertrouwt er nu in de regering lol! Kzou nog eerder op een bende bevers vertrouwen die me vertellen dat ze de komeet gaan omverpissen dan op Guy Verhofstadt of George "double v" Bush

Vote +1 for best reply ^^

denkimi

Legacy Member
ik zou mij nog niet teveel zorgen maken. een vloedgolf van zelfs een kilometer hoog gaat nog niet eens gans belgie overspoelen en een stofwolk zorgt er alleen maar voor dat alle planten afsterven.(waardoor ook de dino's stierven) als we genoeg eten kunnen inslaan zullen we wel overleven

^MystiQ

Legacy Member
den-kimi zei:
ik zou mij nog niet teveel zorgen maken. een vloedgolf van zelfs een kilometer hoog gaat nog niet eens gans belgie overspoelen en een stofwolk zorgt er alleen maar voor dat alle planten afsterven.(waardoor ook de dino's stierven) als we genoeg eten kunnen inslaan zullen we wel overleven

De chinezen snellen ons wel te hulp met hun massa export !!!!

XPlosiv

Legacy Member
Serieus, Moest ge nu te weten komen dat binnen 2 dagen de wereld vergaat. Ik denk dat meer dan de helft zijn tijd gewoon zal doorbrengen met zijn familie ofzo.

Tzijn hier precies allemaal gangstahzzz op dit forum. (Wil niet zeggen dat het geen leuke ideeën zijn :p)

ElBramo

Legacy Member
den-kimi zei:
ik zou mij nog niet teveel zorgen maken. een vloedgolf van zelfs een kilometer hoog gaat nog niet eens gans belgie overspoelen en een stofwolk zorgt er alleen maar voor dat alle planten afsterven.(waardoor ook de dino's stierven) als we genoeg eten kunnen inslaan zullen we wel overleven
Kdenk niet dat de mensheid/dieren kan overleven zonder zonlicht. Kzou het eens moeten opzoeken maar ik dacht dat ge dat niet overleeft. En 2 jaar van blikvoeding leven zou mss nog lukken als ge genoeg hebt... De beestjes gaan het alleszins niet lang volhouden zonder gras ofzo.

Raukaris

Legacy Member
XPlosiv zei:
Tzijn hier precies allemaal gangstahzzz op dit forum. (Wil niet zeggen dat het geen leuke ideeën zijn :p)

Het zou cool zijn om à la mad max-stijl rond te gaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan