Archief - Apocalyps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avondland

Legacy Member
deyoeri zei:
Plunderen, roven, zoals de anderen ^^. En wrs ook wel wat drank verzetten.

Plunderen en roven zou ik enkel doen om mijn 'vestiging' te bevoorraden. Schuilplaats staat voor mij op de eerste plaats, hoewel ik op 1800 meter hoogte hoogstwaarschijnlijk geen vloedgolf zal zien. Zwitserland ligt daarvoor te diep in land. Wie kan ons zeggen hoe het gebied rond de Middelandse Zee zal reageren op die vloedgolven? Want ik vermoed dat die vloedgolven gedeeltelijk gebroken zullen worden door het feit dat de Straat van Gibraltar niet al te breed is.

hatetn

Legacy Member
:ironic:
ElBramo zei:
Ge gaat die komeet waarschijnlijk wel al zien aankomen ze. En dan zal een of andere idioot dat wel bekend maken en dan is de anarchie nog wat erger. Tis beter als het officieel bekend gemaakt wordt en men tegelijk ook probeert de gemoederen te bedaren. Dus zal het wel bekend gemaakt worden op voorhand ze.



der komt een komeet af en er zijn er maar een miljoen geselecteerd om te overleven
maar blijf kalm de rest gaat een snelle dood tegemoet en nu volgen de namen van de geselecteerden
ja ze gaan zeker rustig blijven dan:ironic:

Raukaris

Legacy Member
Avondland zei:
Plunderen en roven zou ik enkel doen om mijn 'vestiging' te bevoorraden. Schuilplaats staat voor mij op de eerste plaats, hoewel ik op 1800 meter hoogte hoogstwaarschijnlijk geen vloedgolf zal zien. Zwitserland ligt daarvoor te diep in land. Wie kan ons zeggen hoe het gebied rond de Middelandse Zee zal reageren op die vloedgolven? Want ik vermoed dat die vloedgolven gedeeltelijk gebroken zullen worden door het feit dat de Straat van Gibraltar niet al te breed is.

En aardbevingen? kleinere brokstukken? Vulkanische activiteit?

Op de 1000000 mensen wegsmokkelen, de media zal daar wel achter komen.
De massa zal opstaan, al dan niet verdeeld maar het doel zal gelijk zijn. Proberen een plaatsje in dat "complex" te krijgen en zo alles vernietigen waardoor iedereen verdoemd zal zijn.:scream:

hatetn

Legacy Member
trouwens wat als de komeet net op da complex valt
niets is daar tegen bestand imo
dus stade weer allemaal gepoept

Raukaris

Legacy Member
hatetn zei:
trouwens wat als de komeet net op da complex valt
niets is daar tegen bestand imo
dus stade weer allemaal gepoept

Ze zullen wel kunnen berekenen waar die gaat crashen denk ik :p

steckie

Legacy Member
Iedereen roept hier maar dat ze naar hoger gelegen grond willen (zwitserland etc) maar heeft niemand er dan aan gedacht dat de iedereen die niet geselecteerd wordt hetzelfde gaat doen?
Dus: op alle plekken hoger dan +-1500 meter:
- hongersnood (niemand produceert nog, iedereen vlugt of neemt wat hij wil)
- moord en diefstal (iedereen heeft waarschijnlijk een wapen en heeft honger)
- verkrachtingen a volonté (kleine laagje beschaving wordt er zo afgeschraapt en vrouwen zullen de wet van de sterkste ondervinden, no offence bedoelt tegenover de vrouwen trouwens, maar zo zit het gewoon)
- slavernij (iemand die eten heeft of iets anders waardevols kan de rest commanderen zoveel hij wil)
- lotterij-genocide ( ze worden waarschijnlijk met tientallen afgemaakt, zodat er weer nieuwe plaatsen vrijkomen waarbij dus andere mensen weer kans hebben, of ze worden gewoon uit pure woede afgemaakt)
- plunderingen (iedereen met een etenswinkel, kampeerwinkel, boekenwinkel, wapenwinkel,.... kan maar beter zijn boeltje pakken want anders zullen ze niet lang overleven)
- oorlogen (landen zoals zwitserland, nepal sluiten hun grenzen af met hun leger, andere landen willen binnenkomen binnen die grenzen en sturen hun leger er op af, de rest spreekt voor zich. Die oorlogen kunnen gemakkelijk uit de hand lopen en dan maken we onszelf nog met kernwapens af voor de komeet er is)
- bendes (religieuze idioten die een sekte oprichten om de wereld te redden en daarmee een paar duizenden de dood injagen, ku klux klanners die nog een hoop ****** willen afmaken voor het gedaan is, enzovoort)

Dus iedereen die hier afkomt met het idee van "ik richt een bende op en ik overleef het wel": stap al maar af van uw fantasie ideetjes en wordt een beetje realistisch.
Wij hier in belgie zijn waarschijnlijk allemaal al ten dode opgeschreven. En de rest van de wereldbevolking heeft ook geen grote kans meer. Het is niet de inslag zelf, maar de hongersnood, ijstijd, whatever die erna komt die de meesta slachtoffers zal maken.

Het enige belangrijke om te overleven in de wereld na de inslag is GELUK. Geen dom ideetje als een bende of naar hoge grond gaan, maar gewoon dom geluk is het enige waardoor je overleeft of je moest in zo'n schuilkelder zitten met een miljoen andere mensen, dan heb je ook kans (als dat ding niet instort door de aardbevingen of niet rechtstreeks geraakt wordt ofzo)

Avondland

Legacy Member
hatetn zei:
trouwens wat als de komeet net op da complex valt
niets is daar tegen bestand imo
dus stade weer allemaal gepoept

Héhé, dat zou nog wel de grap zijn. Iedereen keiblij dat ze binnen zitten terwijl een waakzame wetenschapper lijkbleek wegtrekt wanneer blijkt dat onze komeet recht op hen afstevent. Diegenen die dan geen ticket kregen zullen wel in hun vuistje lachen ... :D

Thales

Legacy Member
ik denk niet dat de anderen zich zo rap zouden laten doen hoor.
moest ik niet uitverkoren zijn, zou ik gewoon raids plannen om toch in die grotten te geraken.. en zo zal uiteindelijk niemand overleven.
want natuurlijk zullen alleen maar de allerijksten in die grot geraken

of gewoon lijk in the simpsons, allemaal op een berg gaan zingen en dan de komeet id egwoon afbrokkelt
"hooray"

Tremium

Legacy Member
Zien dak het een jaar overleef.
Dan op de dag des oordeels een straaljager ofzo stelen, een beetje in een veilig gebied rondvliegen (en hoog genoeg natuurlijk). Wachten tot heel de vloedgolf shit gedaan is, weer landen. En dan..uh...beginnen met de voortplanting :cool:

Alternatief plan: zelfmoord plegen.
Waarom zou ik in angst afwachten op de dood? Kan ik hem beter meteen confronteren.

Avondland

Legacy Member
Tremium zei:
Zien dak het een jaar overleef.
Dan op de dag des oordeels een straaljager ofzo stelen, een beetje in een veilig gebied rondvliegen (en hoog genoeg natuurlijk). Wachten tot heel de vloedgolf shit gedaan is, weer landen. En dan..uh...beginnen met de voortplanting :cool:

Nu begin ik zelf wel even na te denken. Neem dat zo'n vloedgolf een 500 meter groot is, hoever inlands zou die geraken? Ik vermoed enkele tientallen kilometers maar zeker geen 100 kilometer. Daarvoor zal de vloedgolf niet genoeg watermassa bevatten vermoed ik.

Maar indien de komeet valt in de oceaan, zal er dan nog altijd stofontwikkeling zijn?

Santa

Legacy Member
Kzou wa goe beginnen procreeren jong jawat! Geen voorbehoedsmiddelen nodig want na een jaar is iedereen toch dood! Alles geven :woohoo:

Avondland

Legacy Member
Santa| zei:
Kzou wa goe beginnen procreeren jong jawat! Geen voorbehoedsmiddelen nodig want na een jaar is iedereen toch dood! Alles geven :woohoo:

Héhé, je hoopt zeker op zo'n Amerikaanse tienerclichés?
'I don't wanna die as a virgin!'

Gavin

Legacy Member
bring it on santa!

en dan mist die komeet de aarde en zit ge daar met een omvangrijke kroost

Santa

Legacy Member
Dan zal ik mijn musical compatibility met u gebruiken als stok achter de deur om een weeshuis te laten oprichten! >_>

Santa

Legacy Member
Das nog keer gesproken ze! Je kan er moeilijk rondom dat ik ook mijn steentje bijdraag he! Hoge bomen vangen veel wind en de beste stuurlui gaan hun gang

^MystiQ

Legacy Member
Den helft zit hier stoer te doen en wa weet ik nog allemaal en moest het zover zijn é kakte allemaal vierkantig in hunder broek :)

t'liefste vanal zouk samen die 2 daagjes met mijn vriendin binnenshuis doorbrengen en hopen dat die komaat ons treft zodat we geen last hebben van die shit.

En als die stofwolken MAAR 2 jaar blijven hangen dan zal de mens in staat zijn om te overleven. Daar ben ik zeker van en eerlijk gezegd zou ik niet graag tot die mensen behoren met hun ticketje want kben er zeker van dat iedere overlevende daar in de buurt zal zwermen tot ze naar buiten zullen komen en 1 voor 1 zullen afgemaakt worden.

Het zal hoe dan ook decadente taferelen teweeg brengen !

Santa

Legacy Member
Lol in je broek kakken was da nu voor zever. Doe pamper aan als je labiel wordt he.

Ik zou er mn vrede innemen, veel procreeren en dan mn eigen leven nemen de laatste dag ofzo. Stoer he ;<

^MystiQ

Legacy Member
Santa| zei:
Lol in je broek kakken was da nu voor zever. Doe pamper aan als je labiel wordt he.

Ik heb het over al de moraalridders die hier de stoere john zitten af te hangen en bendes gaan oprichten en si en la. Ik garandeer u dat zij de eersten zullen zijn die om hun mammie roepen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan