Archief - Apocalyps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
trouwens @ topicstarter: de overlevenden zullen in grotten overleven, maar de wereld gaat 2x onderspoeld worden door vloedgolven...
en hoe schikken die overlevenden dan terug uit hun grot te kruipen als gans de boel meters onder water staat? :p

als hun grot al waterdicht is tenminste :D

EverlastingHate

Legacy Member
Ach, tegen dan bouwt men massa's bunkers diep onder de aarde met zuurstofinstallaties.

Sagax

Legacy Member
mja, als er een globale stofwolk is en er kan geen zonlicht door, dan sterft alles af.. de dieren met het grootste metabolisme sterven eerst

kzou proberen ergens hoog gelegen (ja cliché idd :p) een verstevigde vestiging te maken met veel brandstof (hout, olie, whatever) en ook windmolens, watermolens,.. voor energievoorziening om dan met kunstlicht planten en andere nest te kweken

ook zorgen voor veel voorraden (gepekeld of ingevroren of gedroogd of geconserveerd ofzo) en voor een mini waterzuiveringsinstallatie

op die manier proberen overleven terwijl buiten alles en iedereen afsterft :unsure:

ge zult het prolly ni halen want dan komen andere mensen op uw schuilplaats af en dan wordt er gevochten :-\

ook zaden enal van planten en dieren bewaren :) zoiet gelijk ark van noah

Razzia

Legacy Member
stel

ge zit in u huis, samen met u ouders en/of broers en zussen bij elkaar en da ding slaagt in over exact 3 minuten

ge weet da ge gaat doodgaan, ik zou echt zoooo ongelooflijk bang zijn

ElBramo

Legacy Member
It's pinky and the brain brain brain brain brain brain brain ...

Mja, zou wel slim zijn om met uw lief te vluchten into outer space... Om dan na een goede 5 jaar terug te komen en te kijken of alles in orde is op Aarde en dan heeeeel veeeeel kindjes maken en gelukkig zijn.

@ Reavor Het water zal zich uiteindelijk wel terugtrekken he, dat hoeft geen 2 jaar te duren vooraleer het water terug naar lagergelegen gebied teruggevloeid is. Op een paar maanden/weken tijd zal dat het meeste land weer droog staan. Maaaaarrr, verzilting zal plaatsvinden =>> plantjes die overspoeld worden en toch nog uberhaupt blijven staan, zullen doodgaan door teveel zout.

@Sagax: Watermolen zou idd wel goed inspelen op de situatie :p

^MystiQ

Legacy Member
Tremium zei:
Morgen gaan we allemaal dood. Wat nu?
Eigenlijk vraag ik me stiekem af hoeveel mensen nog zouden gamen, wetende dat ze weldra sterven? :unsure:

Ziede ze al bezig op WoW ? ^^
Nen mass raid in molten core of iets anders :D

Kzou toch een romantisch plekje opzoeken met de vriendin en zo de laatste uren doorbrengen :)

Joachim_staelen

Legacy Member
Zou machtig zijn, de Dark Portal openen wanneer de Komeet elk moment kan inslaan :). Kzou ook immens bang zijn waarschijnlijk. Of mezelf in de kop schieten natuurlijk.

Santa

Legacy Member
Math'ke zei:
Ziede ze al bezig op WoW ? ^^
Nen mass raid in molten core of iets anders :D

Kzou toch een romantisch plekje opzoeken met de vriendin en zo de laatste uren doorbrengen :)

Haha haar nog keer goe bevruchten. Ik begrijp wat je bedoelt vriend!

Avondland

Legacy Member
Re@V0r zei:
trouwens @ topicstarter: de overlevenden zullen in grotten overleven, maar de wereld gaat 2x onderspoeld worden door vloedgolven...
en hoe schikken die overlevenden dan terug uit hun grot te kruipen als gans de boel meters onder water staat? :p

als hun grot al waterdicht is tenminste :D

Lol, denk nu niet dat die golven zover binnenlands gaan geraken. Als je in Oost-Europa woont, en op redelijke afstand (100 km) van de kust zul je niet zoveel problemen krijgen hoor. Die vloedgolven zullen maar enkele honderden meters groot zijn en zullen bijlange niet genoeg massa verkrijgen om honderden kilometers land te overspoelen. Enkele tientallen kilometers is zeker mogelijk, hangt er wel vanaf of het overspoelde deel laaggelegen is.

Gavin

Legacy Member
Santa| zei:
Haha haar nog keer goe bevruchten. Ik begrijp wat je bedoelt vriend!

met een grote projectie van een timer tegen de rots op het romantisch plekje

terminale relaties zijn zo vruchtbaar!

Avondland

Legacy Member
Tja, met een hele harem 18-25 jarige knappe jongedames ontsnappen en dan "plichtsbewust" de soort voortzetten. Zeer aangenaam lot lijkt me. Jammer dat dit niet zal gebeuren, maar er is niets mis met dromen.

Anvilke

Legacy Member
Met nen bende mensen die ge kunt vertrouwen met nen troep trucks ( de grote versies dan ) naar het binnenland trekken, buiten bereik van de vloedgolf.Zo dan op zoek gaan naar spullen die kunnen helpen met het overleven ( brandstoffen, voedsel, wapens [ ja, wapens zijn nodig ja, denkt ge dat uw medemens vredelievend blijft als geld zo goed als geen waarde meer heeft?], enz enz ).

Well...madmax ftw zou ik zeggen.een vaste locatie heeft z'n voordelen, maar een mobiele locatie is handiger ( grondstoffen op plaats A uitgeput en geen in de buurt? no problem, hup naar plaats B, die uitzuigen en naar plaats C )...

en Avondland, uw dromen zijn goe :) I'll help you in them even :)

Avondland

Legacy Member
Wie zelfs in de Ardennen woont zal niet zo snel moeten verhuizen. Die zitten hoog en droog. Indien de komeet valt in de oceaan, worden haar schokken dan trouwens niet gedempt waardoor de verwachte aardbevingen en vulkaanuitbarstingen ook zullen uitblijven?

DA_MadAce

Legacy Member
Als zo'n ding van 1.5 kilometer diameter in een oceaan valt dan is die golf een paar kilometer hoog. With ease.

Avondland

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Als zo'n ding van 1.5 kilometer diameter in een oceaan valt dan is die golf een paar kilometer hoog. With ease.

Zal die golf nog zo groot zijn als deze het strand nadert én zal deze genoeg massa hebben om pakweg 50 kilometer het land binnen te dringen?

Tha_nOn

Legacy Member
Avondland zei:
Zal die golf nog zo groot zijn als deze het strand nadert én zal deze genoeg massa hebben om pakweg 50 kilometer het land binnen te dringen?
naar wat ik mij nog herinner zal de snelheid en de hoogte van de golf énorm stijgen naarmate het land nadert (doordat het water minder diep wordt)

DA_MadAce

Legacy Member
En als da nie ons killed dan is het wel het feit dat dat ding gewoon door de zee in de stenen bodem heen slaat en een massive gloeiende massa stof en asse de atmosfeer inslaat wat wereldweid voor bosbranden (en branden zowizo) zal zorgen. de atmosfeer zal ook dikker worden en er zal een soort van nucleaire winter beginnen die miljoenen jaren kan duren.

Khoop dat dat challetje in de ardennen stevig is. ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan