snoopertrooper
Legacy Member
je moet er eigenlijk niet zo hard over na denken. Je hebt mensen die na hun studies gewoon doorrollen in een werksituatie, huisje, gezin,... maar je hebt mensen zoals jij (ik en anderen) die zich te veel vragen gaan stellen waar je momenteel geen antwoorden op kan vinden. Dit kan leiden tot erg veel frustratie en stress. Volwassen worden gebeurd niet van dag op dag.
Ik heb nooit willen gaan werken en heb zolang mogelijk gestudeerd omdat ik niet in dat rollenpatroon van "volwassen man" wou terecht komen. Ik ben nu bijna 28 jaar en werk ondertussen 4 jaar, maar ik doe nog steeds dingen waarvan ik dacht dat ze later niet meer "mochten" of "konden".
Echt volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen of krijgen voelt ge niet plots aankomen, dat groeit allemaal vanzelf van dag tot dag met vallen en opstaan.
Ik heb nooit willen gaan werken en heb zolang mogelijk gestudeerd omdat ik niet in dat rollenpatroon van "volwassen man" wou terecht komen. Ik ben nu bijna 28 jaar en werk ondertussen 4 jaar, maar ik doe nog steeds dingen waarvan ik dacht dat ze later niet meer "mochten" of "konden".
Echt volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen of krijgen voelt ge niet plots aankomen, dat groeit allemaal vanzelf van dag tot dag met vallen en opstaan.

) ik zeker niet tegenspreken.
)