oei oei, mijn beginpost was helemaal niet zo bedoelt van "de stoere gaste die denkt dat hij door uit te gaan alles al heeft gedaan enz", zoals ik afleid uit de reacties.
Ik heb al in het buitenland gezeten,gedoold,gezwerfd, ma nooit meer dan een maand..ik heb hier enorm veel uit geleerd (ben zelfs paar dage voor nieuwjaar vertrokke naar het zuide om dan ergens in portugal nieuwjaar te vieren en dan ben ik opt gemakske teruggekomen..)
Ik heb ook al werkervaring, hetzij als weekendwerk en niet als full-time..
Het is niet zo dat ik alles al heb gedaan door elke dag te gaan "feesten"..nee, das maar een deelaspect daarvan..
Met alles bereiken, bedoel ik dat ik nu zo verder wil leven, kheb het hoogtepunt bereikt en ik denk dat ik alleen nog maar kan afdalen naar het "gewone" leven (werken,gezin,..) wat ik juist niet wil..
Ik ben ook zeer sociaal en ben af en toe wel graag op mijn "alleen", maar kheb toch liever mensen rond mij.
Om er dan toch een discussie rond van te maken, "wat zien jullie onder alles bereiken, en is dit noodzakelijk voor je leven?"
Ik weet natuurlijk dat er nog dinge zullen gebeuren in het leven waardoor mijn "alles bereiken" opschuift en dak weer iets heb om naar uit te "kijken"..
Ik probeer zeker niet hautain of whatever over te komen, sorry als het zo overkwam..