-fusi0n-
Legacy Member
killgore zei:zo een belachelijk en eenzijdig filmpke![]()
satanistje zei:Congruent met jou posts ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
killgore zei:zo een belachelijk en eenzijdig filmpke![]()
satanistje zei:Congruent met jou posts ?

-fusi0n- zei:
pina zei:Of wil je beweren dat je gelukkiger zou zijn zonder te werken?
VinceFeet zei:Maar ik vind dat de topicstarter het leven wel héél nauw neemt. Feesten, seksen en drugs snuiven en MISSION ACCOMPLISHED.
l Zion l zei:zEn nu zitten wij hier ne thread vol te posten, met dat alles van het huidige mensenleven zinloos is.
Wij zouden beter eens beginnen met grootschalige acties die de vooruitgang van de mensheid bewerkstelligen.
-fusi0n- zei:Dus als je niet hebt gewerkt, heb je niks bereikt?
Je kan ook op andere manieren dingen bereiken, dan door elke dag VLAM om 7uur op te staan, allemaal massas goederen&geld te gaan produceren, en savonds om 18u terug in uwe luie zetel te gaan hangen, om dan weer te gaan slapen en zo tot je pensioen elke dag de economie te laten draaien.
Spiritualiteit ftw![]()
l Zion l zei:ik ben heel trots op u da ge mij hypocriet noemt, voor ene zin die ge dan nog met ne serieuze dikke korrel zout mocht nemen. Als ge de rest vd post hebt gelezen dan begrijpt ge dat mijn doel was de mensen laten inzien dat er grotere problemen zijn dan "O nee, ik ben ni gelukkig, want ik heb geen doel"-gevallen. Tegenwoordig klagen we veel te gemakkelijk. Mensen die dakloos zijn door natuurrampen, dat is erg. Kinderen die benen verliezen door op een landmijn te stappen, da is erg. Al die burn-out- en geen-doel-in-mijn-leven-zever zijn problemen die we te danken hebben aan ons luxeleven.
Maja, ik ga maar zwijgen, want ik ben hier toch tegen windmolens aant vechten heb ik de indruk.
Master P zei:Is this what it's all about man? Is this what it's all about? Eatin'.. drinkin'.. fockin'.. sockin'.. snortin'... And then what?![]()

Jij, met je snoodaardige doch passend nickname! Ja, jij.satanistje zei:Tenzij je door al dat denken in een hogere positie komt en baas wordt van mensen als jij die genoegen nemen met;
"geregeld leventje, dwz elke dag om zo laat opstaan, werken en dan thuiskomen, achter boodschappen en je kot rein houden, met volle verantwoordelijkheden".
En als het ware dus ook voor hun gaat denken...
Heerlijk toch die vicieuze cirkel.
DA_MadAce zei:Niet echt. Ik vind het "probleem" van de threadstarter echt wel een decadent westers luxeprobleempje...
Maar dit maakt het niet midner frustrerend waarschijnlijk. (ben weer te empathisch zekers?)
Firestyler zei:heheh doet me aan sommige dingen denken...
Khad eerder het gevoel bij de TS dat ie zich te vrij voelt... onvolwassen en totaal geen besef van daden, komt wel meer voor in dit soort milieu's.
Alles expermimenteren totdat men het hoogste genot kan bereiken, meestal heel ver weg van de realiteit.