Archief - Alles al bereikt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
Bastaspast zei:
bovendien heb ik nooit gezegd dat mense die drugs gebruike minderwaardig zijn, maar een meerwaarde geeft het nu ook ni echt in je leven é. Mensen die vinden dat ze wel een meerwaarde bekomen door te gebruiken, wel die denken dan imo gewoon fout.

Jouw denken is anders serieus minderwaardig aan vele forumgangers.

"iets is fout" - bewijs: "nèh! Tis omda ik het gezegd heb!"

Het beoordelen op zich of iets al dan niet een meerwaarde is , is trouwens gigantisch irrelevant; omdat die manier van leven de enige is.
Je kan geen alternatieve toekomst zien en dan beslissen of je al dan niet beter af was mét of zonder.

Hmgrwngd

Legacy Member
zarathustra zei:
veel "spoiled kid"-talk in dit topic imo >_>

Tgo; dan nog liever iemand die wat ervaringen van het leven deelt dan een "show us your home cinema"-thread... :)

Akto

Legacy Member
Wat heb je bereikt? In mijn ogen op het eerste zicht niet veel, alleen een beetje sex drugs and rock'n roll... Super, maar veel durf, zelfstandigheid, verantwoordelijkheid is daar niet voor nodig.

Werken voor eigen centen, werken aan een relatie, kinderen opvoeden, leren van fouten, participeren in bewegingen, aan de andere kant van de zelfmoordhulplijn zitten... 'k zeg maar vanalles, als ik zie naar wat ik allemaal NOG kan doen, dan duizelt het mij en denk ik 'laat maar komen' !

Lijkt me jammer als je nu al het gevoel hebt dat je alles bereikt hebt, maar volgens mij maak je dan jezelf wat wijs, dan ken je misschien maar een deel van jezelf ofzo.

zarathustra

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Tgo; dan nog liever iemand die wat ervaringen van het leven deelt dan een "show us your home cinema"-thread... :)

nee ik bedoel eerder veel van dat 'ach geld verdienen en werken interesseert me niet' gedoe terwijl uiteindelijk iedereen hier meer dan genoeg geld ter beschikking heeft anders zaten ze hier niet.

Bastaspast

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Jouw denken is anders serieus minderwaardig aan vele forumgangers.

"iets is fout" - bewijs: "nèh! Tis omda ik het gezegd heb!"

Het beoordelen op zich of iets al dan niet een meerwaarde is , is trouwens gigantisch irrelevant; omdat die manier van leven de enige is.
Je kan geen alternatieve toekomst zien en dan beslissen of je al dan niet beter af was mét of zonder.

man da is nu es altij etzelfde mee u é, altij persoonlijk worde tege mij en nooit argumentere

alé wrom denk ik minderwaardig?

mag ik men mening ni meer geve miss? als ik zeg da drugs stom is, is da toch men volste recht zeker
djeez ... geef dan zelf uitleg é zieligaard

EverlastingHate

Legacy Member
Ik denk dat die péé gewoon een verkeerde titel heeft gekozen, eigenlijk bedoelde hij niet iets bereikt te hebben. Maar al wat leuk is, gedaan te hebben :p.

Er is een verschil tussen iets leuk doen, of iets bereiken.

Ik heb ook nog niet veel bereikt, en wil dat liefst zo behouden :p, laat me maar op hetzelfde punt ronddraaien..

Hmgrwngd

Legacy Member
Bastaspast zei:
alé wrom denk ik minderwaardig?

De reden staat in m'n reply, en je mening komt erop neer dat het een kortzichtig oordeel is, en daarom heb ik gezegd waarom jouw denken als minderwaardig aan (beter argumenterende) posters kan gezien worden.

Simple as that.

Heeft niks met persoonlijk zijn te maken. Ik ken je namelijk niet eens.

Bastaspast

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
De reden staat in m'n reply, en je mening komt erop neer dat het een kortzichtig oordeel is, en daarom heb ik gezegd waarom jouw denken als minderwaardig aan (beter argumenterende) posters kan gezien worden.

Simple as that.

Heeft niks met persoonlijk zijn te maken. Ik ken je namelijk niet eens.

jij hebt gewoon zware issues man, beetje zielig imo ... mor hey dat is dan ook maar mijn mening é :niceone: alsof een mening er nog iets toe doet in deze tijd feitelijk, iedereen zegt maar wat, alles gaat het ene oor in en het andere oor uit...

democracy02

Legacy Member
gelukkig zijn heeft niets te maken met een saai leven hebben of voldoen aan de condities die je denkt die ervoor vereist zijn.
sommige mensen hebben een vet-goed uitgebouwde carrière... veel geld... kunen veel reizen... veel sexen... en zijn niet gelukkig.

terwijl een ander dag na dag het ultieme geluk kan ervaren terwijl hij dakloos is, één been heeft verloren, aan lepra lijdt... en nooit in zijn leven een deftige vrouw heeft gevonden.

wie van de 2 heeft het meest bereikt in zijn leven? :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan