Hmgrwngd
Legacy Member
Bastaspast zei:bovendien heb ik nooit gezegd dat mense die drugs gebruike minderwaardig zijn, maar een meerwaarde geeft het nu ook ni echt in je leven é. Mensen die vinden dat ze wel een meerwaarde bekomen door te gebruiken, wel die denken dan imo gewoon fout.
Jouw denken is anders serieus minderwaardig aan vele forumgangers.
"iets is fout" - bewijs: "nèh! Tis omda ik het gezegd heb!"
Het beoordelen op zich of iets al dan niet een meerwaarde is , is trouwens gigantisch irrelevant; omdat die manier van leven de enige is.
Je kan geen alternatieve toekomst zien en dan beslissen of je al dan niet beter af was mét of zonder.

.