Bastaspast
Legacy Member
Heroin zei:Hallo,
Ik ben nu 20 jaar oud en kheb zo het gevoel dak alles al heb gedaan, wa dak al wou doen..
Ik heb al voldoende meisjes gehad, totaal geen seksuele frustraties, kheb enorm veel vrienden, ik ga bijna elke dag uit (gaat van disco's tot goafeestjes tot in het buitenland wa ronddolen me paar maten, in kraakpanden wa rondhangen,decadente feestjes waarbij er gesnoven wordt a volonte en champagne als water wordt geserveerd,..(kheb denk ik alle soorte mogelijke feestjes al gedaan)),kheb al vanalles geexperimenteerd(van soft tot hard..),financieel gaat het niet slecht (ik kan mijn plan trekken..),ik ga wel nog naar school (hogeschool) ma da interesseert mij ni echt (alhoewel ik er doorgeraak, zonder al teveel moeite te doen..),en noem maar op..
Het enigste dak nu nog wil is zo in een studio zitte en vollenbak muziek producen (al dan niet onder acid) en mijn creatieve geest laten uiten in verschillende ideeen,kunstwerken enz..(ma da geld heb ik wel ni).
Tis gelijk ofdak mijn midlifecrisis nu al heb, ma kvoel mij echt goe in mijn vel enz, ma soms denk ik zo van "tjei, wa kan ik nu nog is doen wa echt zot is.."
Kheb echt het gevoel da ik alles al heb gedaan wa dak al heb willen doen..(en nee, kben ni depressief, verre van)
Nu vroeg ik mij af of jullie da ook hebben? En zo nee, zoude jullie wel alles willen bereiken wat jullie willen bereiken, of willen jullie altijd "het" uitstellen tot een bepaalde leeftijd?
ps. Ik weet elke dag wel wa te doen ze, dus kheb ni zozeer advies nodig wak nog kan doen![]()
Alé kerel bedankt om ons mee te delen dat ge het gemaakt ebt é man :ironic: Djeez
Dus als ge alles wilt bereikt emme, moede volgens u geëxperimenteerd hebben mee soft en hard? En decadentje feestjes gedaan hebben? Ik vin dat u definitie van 'alles bereiken' totaal de mist in gaat. Alleen al het feit dat je deze topic opstart bewijst in mijn ogen dat ge nog verrevan alles bereikt hebt. Khoop voor u da alles uitdraait gelijk ge wilt é ...Bovendien worden sommige mensen hier een beetje te filosofisch, nadenken over het leven is ook niet altijd de goede oplossing é. Ik wil hierbij een quote gebruiken van theo maessen. Filosofen: mensen die heel hun leven op zoek gaan naar de zin van het leven. Maar volgens mij is de zin van het leven nu net niet om er hele dagen over na te denken, ni waar?
Soit, succes nog in uw succesverhaal

).
)


wat een vergelijkingen ^^