Archief - Alles al bereikt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeta Reticula

Legacy Member
Valse wereld? Zoals leven naar de wetten en normen die een ander opleggen?

Alle wereldjes zijn vals...

Even een duidelijk en banaal voorbeeld? Wie gelooft er hier in God? Weinig. Nochtans is er daar ergens een landje in het midden van Rome, waar men er gans over denkt... Which is nice. Daar niet van.

Fergison

Legacy Member
Zijde gij serieus bezig?
Wa voor werk doet gij dan nie, om ne studio te kunnen aanschaffen, uw school te betalen en er genoeg tijd voor kunt vrijmaken om er door te geraken ZONDER MOEITE terwijl ge voortdurend uitgaat en drugs pakt en nog eens muziek producet?
En ge zijt nog maar 20... heb veel vragen voor u, gelijk wa u ouders dervan zeggen of hoe ge zijt opgegroeid, wa ge studeert, wa werk dat ge hebt, ... want ik ken niemand als u, gij hebt de raatste, nogal onmogelijke combinatie van dingen die gij doet man.

TheCrow7

Legacy Member
Heroin zei:
Ik ben nu 20 jaar oud en kheb zo het gevoel dak alles al heb gedaan, wa dak al wou doen..

Hilarische post, man.

Feesten en neuken. Yep, je hebt inderdaad alles al bereikt.

:rofl:

Zeta Reticula

Legacy Member
Fergison zei:
Ge zit ganse dagen onder invloed te producen, ge gaat elken dag uit, ge verdient genoeg geld om uw eigen plan te trekken en toch gaat ge nog naar de hogeschool waar ge zonder problemen doorgeraakt... zijde gij serieus bezig?
Wa voor werk doet gij dan nie, om ne studio te kunnen aanschaffen, uw school te betalen en er genoeg tijd voor kunt vrijmaken om er door te geraken ZONDER MOEITE terwijl ge voortdurend uitgaat en drugs pakt?
Ach, dat zijn details. ;)

Als het werkt, waarom niet...

Goede sponsers...

satanistje

Legacy Member
Wereldjes ? De uni-cultuur begingd meer en meer feit te worden, vooral als je kijkt hoe de EU roekeloos uitbreidt.

russian

Legacy Member
Uw interesses wijzigen met de leeftijd, dus zal er nog veel zijn dat je wilt bereiken. Voorlopig zal je nog wat jong zijn.

Ali_

Legacy Member
Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.
:D

Edit:

hmmm, mijn reactie blijkt irrelevant te zijn na het mysterieus verdwijnen van enkele posts...
ach who cares, back to reality!

Zeta Reticula

Legacy Member
bludgeoned zei:
Vrouwen die bij je zijn vanwege je geld

Zijt gij echt zo naïef te denken dat iemand die een fortuin geld bezit niet beseft dat hij knappe vrouwen kan krijgen door dat geld? Zo iemand beseft heus wel dat hij zonder dat geld ook veel minder betekent. En dat is geen valse wereld, dát is juist de realiteit.

Delirium

Legacy Member
killgore zei:
Alles al bereikt :rofl:?

In mijn ogen hebt gij nog niets bereikt ze :D.

Volg zeta zijn mening wel (das ook den eerste keer denk ek).

dOmme zEbra zei:
heum, alles al gedaan? Aan de hand van uw post zit ge precies nog in u pubertijd :). No offense, maar alles wat je daar noemt is nogal oppervlakkig he .. en muziek producen onder acid, ja das wel ruig o_O.

Anyway, je kan misschien je studies afmaken en dan een job vinden die je graag doet, en dan eventueel kinderen krijgen. Een huis kopen, op verschillende reizen gaan, expedities meedoen (bv op de noordpool of weet ik veel :p). Er is genoeg te doen!

Ik heb hier ook zo 't zelfde gevoel over. Ik zou zeggen lay of the crack and face reality. Als dat is wat je in het leven wilt feesten en zuipen, kan ik enkel zeggen "goe bezig". Stel een beetje hogere doelen in je leven, je zal er meer voldoending uit halen en u beter voelen. Drinken en feesten kan iedereen. Behaal uw diploma, zoek een goeie job en verdien geld waarmee je u dromen kan waarmaken. Ik heb tijd te kort om alles te doen wat ik wil en jij zou op 20-jarige leeftijd alles al gedaan hebben. Mja ik stel dan ook hoge eisen aan mezelf.

Als jij zo wil leven geen probleem, ik bekritiseer dit niet, maar wil u gewoon even laten zien dat je meer uit het leven haalt als je iets zoekt waar je een beetje moeite moet voordoen en tijd kost.

Heroin

Legacy Member
oei oei, mijn beginpost was helemaal niet zo bedoelt van "de stoere gaste die denkt dat hij door uit te gaan alles al heeft gedaan enz", zoals ik afleid uit de reacties.
Ik heb al in het buitenland gezeten,gedoold,gezwerfd, ma nooit meer dan een maand..ik heb hier enorm veel uit geleerd (ben zelfs paar dage voor nieuwjaar vertrokke naar het zuide om dan ergens in portugal nieuwjaar te vieren en dan ben ik opt gemakske teruggekomen..)
Ik heb ook al werkervaring, hetzij als weekendwerk en niet als full-time..
Het is niet zo dat ik alles al heb gedaan door elke dag te gaan "feesten"..nee, das maar een deelaspect daarvan..
Met alles bereiken, bedoel ik dat ik nu zo verder wil leven, kheb het hoogtepunt bereikt en ik denk dat ik alleen nog maar kan afdalen naar het "gewone" leven (werken,gezin,..) wat ik juist niet wil..
Ik ben ook zeer sociaal en ben af en toe wel graag op mijn "alleen", maar kheb toch liever mensen rond mij.
Om er dan toch een discussie rond van te maken, "wat zien jullie onder alles bereiken, en is dit noodzakelijk voor je leven?"
Ik weet natuurlijk dat er nog dinge zullen gebeuren in het leven waardoor mijn "alles bereiken" opschuift en dak weer iets heb om naar uit te "kijken"..
Ik probeer zeker niet hautain of whatever over te komen, sorry als het zo overkwam..

satanistje

Legacy Member
Geld maakt geen dromen waar, niets maakt dromen waar.
Zoek gewoon een doel waar je zoveel mogelijk geluk in kunt vinden terwijl je ernaar streeft.

Hellrabbit

Legacy Member
Heroin zei:
blijkbaar zitten er hier toch wat narrow-minded personen, ik probeer mijn levenstijl ni aan te raden aan jullie, ma mss dat het voor sommige zou helpen!


haha, nee dank u :p

Fanatix

Legacy Member
Weette wa ge nog nie behaald hebt een gezond verstand drugs gebruiken en daardoor zeggen dat je alles al bereikt hebt :oink: ga eens reizen, doe ervaringen op, leer nieuwe mensen kennen en culturen. Wees beroemd, berucht whatever ...

Delirium

Legacy Member
Enkel geld maakt geen dromen waar nee, maar om die dromen waar te kunnen maken ga je wel geld nodig hebben.

l Zion l

Legacy Member
dees is om te lachen right?
juist vandaag geregistreerd... om dan op een gamesforum te komen stoeffe met het leven dat hij al ni gehad heeft?
wa zeggen uw ouders hier allemaal van? Volgens mij hebt gij toch een duur leven, en aangezien ge nog ni werkt (en da liever ook ni doet..:ironic: ), moet ge toch ergens geld halen om constant uw extravagante hobby's te beoefenen?

Ter klopt hier iets niet.

russian

Legacy Member
Heroin zei:

Je komt m.i. niet hautain over. Het is wel eigen aan je leeftijd, denk ik. Ik blijf bij m'n standpunt: Uw interesses zullen de komende jaren sterk wijzigen, waardoor er nog veel doelen zullen bijkomen. En ik ben voorstander van genieten op jouw leeftijd. 's Goed, lijkt mij weinig aan de hand.

elDuderino

Legacy Member
Ermee stoppen op uw hoogtepunt: zelfmoord (uw adem inhouden zoals die filosoof bijvoorbeeld)

Nee echt, trek u ni teveel aan van dat alles bereiken, doe gewoon waar ge u goed bij voelt want x aantal jaar na u dood wordt ge toch vergeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan