Archief - Alles al bereikt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
ik snap de reden van uw topic niet? Wat is je discussiepunt nu? Je wil geen tips van dingen die je kan doen....

Het lijkt me eerder te om op te scheppen met je leven dat je nu leidt. Nuja, ik ben er niet jaloers op, drugs en rijkdom ( die je misschien van je ouders gewoon krijgt) interesseren me zo niet.

Ik werk liever voor iets zodat ik achteraf de vruchten kan plukken.

killgore

Legacy Member
Alles al bereikt :rofl:?

In mijn ogen hebt gij nog niets bereikt ze :D.

Volg zeta zijn mening wel (das ook den eerste keer denk ek).

pina

Legacy Member
goh ja, de bevrediging dat je je eigen geld hebt verdiend na uw studies. Of wil je beweren dat je gelukkiger zou zijn zonder te werken? Het leven begint voor sommigen pas na de studies. In uw beroep bekom je veel meer levenservaring (en wijsheid) dan in uw hele studentenleven hoor.

Dirkxke

Legacy Member
Heroin zei:
Hallo,

Ik ben nu 20 jaar oud en kheb zo het gevoel dak alles al heb gedaan, wa dak al wou doen..
Ik heb al voldoende meisjes gehad, totaal geen seksuele frustraties, kheb enorm veel vrienden, ik ga bijna elke dag uit (gaat van disco's tot goafeestjes tot in het buitenland wa ronddolen me paar maten, in kraakpanden wa rondhangen,decadente feestjes waarbij er gesnoven wordt a volonte en champagne als water wordt geserveerd,..(kheb denk ik alle soorte mogelijke feestjes al gedaan)),kheb al vanalles geexperimenteerd(van soft tot hard..),financieel gaat het niet slecht (ik kan mijn plan trekken..),ik ga wel nog naar school (hogeschool) ma da interesseert mij ni echt (alhoewel ik er doorgeraak, zonder al teveel moeite te doen..),en noem maar op..
Het enigste dak nu nog wil is zo in een studio zitte en vollenbak muziek producen (al dan niet onder acid) en mijn creatieve geest laten uiten in verschillende ideeen,kunstwerken enz..(ma da geld heb ik wel ni :p).

Tis gelijk ofdak mijn midlifecrisis nu al heb :p, ma kvoel mij echt goe in mijn vel enz, ma soms denk ik zo van "tjei, wa kan ik nu nog is doen wa echt zot is.."
Kheb echt het gevoel da ik alles al heb gedaan wa dak al heb willen doen..(en nee, kben ni depressief, verre van :) )


Nu vroeg ik mij af of jullie da ook hebben? En zo nee, zoude jullie wel alles willen bereiken wat jullie willen bereiken, of willen jullie altijd "het" uitstellen tot een bepaalde leeftijd?

ps. Ik weet elke dag wel wa te doen ze, dus kheb ni zozeer advies nodig wak nog kan doen ;)

dus omdat ge goed gefeest hebt en aan de drugs hebt gezeten denkt gij dat ge al alles bereikt hebt? :wtf:

wat met reizen naar speciale streken, eigen zaak oprichten, huiske bouwen/kopen, voltijds werk, gezin onderhouden enz enz. ma kerel toch, ik ben mss 2 jaar ouder maar gij hebt nog niet 1/8ste gezien en gedaan als hetgene de meest werkende jeugd doet op zijn 22ste.

kom over 4 jaar nog maar eens terug en blijf in godsnaam van drugs af want ge maakt er u wel zeer stoer mee zenne :ironic:

pina

Legacy Member
satanistje zei:
Werken is dan ook een andere ervaring voor ieder individu.
ja uiteraard, maar het discussiepunt hier is dat onze vriend alles al zou hebben bereikt in zijn leven. Zover ik weet heeft hij nog niet meegemaakt wat de de helft van ons leven bedekt: na de studies en het studentenleven, waar werken een niet onbelangrijk deel van is. Dat heeft hij toch nog niet bereikt. Tenzij hij werken ondervind als iets onbelangrijks later.

maxdevis

Legacy Member
Heroin zei:
en ja, muziek producen onder acid is de max,

tot je weer helder ziet en merkt wat voor een bagger je eigenlijk gemaakt hebt.

als je zonder geen fantastische dingen kan maken, dan met zeker niet

satanistje

Legacy Member
Wat versta jij dan onder werken ? Niet iedereen heeft de meest interessante baan, wat leert iemand dan bij door dag in/dag uit in een fabriek te werken, ik ken genoeg mensen die dit doen en helaas moet ik dan ook bekennen dat het grotendeel zo depressief als de pest is dankzij hun werk.

twoen

Legacy Member
Amai als de geslaagdheid van u leven afhangt da je extravagante feestjes hebt meegemaakt....
Nu zou ik graag eens weten wat er van jou zal gekomen zijn binnen 20 jaar :p
Nee ik kan echt niet vatten dat het gelukkig zijn van iemand afhangt van fuiven en drinken en drugs...dat zijn allemaal dingen die voor mij mogen wegvallen (niet dat ik het niet graag doe...zeer graag zelfs :D geen drugs natuurlijk :)). Ik heb toch andere doelen in men leven dan ooit eens drugs te hebben gebruikt en extravagent hebben gefuifd. En die kan ik niet hebben bereikt op men 20e (binnen +- 40 dagen :p)

echt waar kzou toch nekeer nadenken over welke richting je met je leven uit wil hoor..

-fusi0n-

Legacy Member
Any reality is an opinion, dit wordt een eindeloze discussie :)

Maak een wereldreis op een traktor?

Zeta Reticula

Legacy Member
't Probleem met jullie is "alles al bereik". Dit is niet letterlijk op te nemen... natuurlijk heeft onze vriende de topicstarter nog geen medicijn tegen kanker uitgevonden en op de maan geweest...

Zoals hij zegt: jullie zijn inderdaad close minded. Als jullie zelfs al moeite hebben om buiten de strikte betekenis van die paar woorden te denken...

Dit forum is dan ook een mooie demografische schets van de samenleving. Vandaar...

viewer

Legacy Member
bwa, werken lijkt mij nu ook nie alles te zijn hoor. 40 jaar hetzelfde doen, dà is pas sleur en verveling (of ge moet een job vinden die ge echt graag doet)

Zeta Reticula

Legacy Member
twoen zei:
Amai als de geslaagdheid van u leven afhangt da je extravagante feestjes hebt meegemaakt....
Nu zou ik graag eens weten wat er van jou zal gekomen zijn binnen 20 jaar :p
Nee ik kan echt niet vatten dat het gelukkig zijn van iemand afhangt van fuiven en drinken en drugs...dat zijn allemaal dingen die voor mij mogen wegvallen (niet dat ik het niet graag doe...zeer graag zelfs :D geen drugs natuurlijk :)). Ik heb toch andere doelen in men leven dan ooit eens drugs te hebben gebruikt en extravagent hebben gefuifd. En die kan ik niet hebben bereikt op men 20e (binnen +- 40 dagen :p)

echt waar kzou toch nekeer nadenken over welke richting je met je leven uit wil hoor..
Feestjesorganisator?

Iedereen kijkt op naar Hugh Hefner (de Playboy-kerel). Is waar hé?

Wat heeft hij al gedaan, wat volgens jullie normaal is?

Die kerel leeft samen in een kasteel vol wulpse wijven, ffs...

Nobody blames him.

En waarom? Hij heeft zijn extravaganza in succes omgezet. En is dus geen marginaliteitsfiguur geworden zoals vele extravaganzisten.

Booya.

bludgeoned

Legacy Member
Zeta Reticula zei:
Feestjesorganisator?

Iedereen kijkt op naar Hugh Hefner (de Playboy-kerel). Is waar hé?

Wat heeft hij al gedaan, wat volgens jullie normaal is?

Die kerel leeft samen in een kasteel vol wulpse wijven, ffs...

Nobody blames him.

En waarom? Hij heeft zijn extravaganza in succes omgezet. En is dus geen marginaliteitsfiguur geworden zoals vele extravaganzisten.

Booya.

Ik spiegel mezelf toch wel niet aan hem
Als jij graag in een valse wereld leeft, mij goed

maxdevis

Legacy Member
viewer zei:
bwa, werken lijkt mij nu ook nie alles te zijn hoor. 40 jaar hetzelfde doen, dà is pas sleur en verveling

40 jaar hetzelfde?:eek:
je moet af en toe wel eens wisselen van job hé

Bigbuddha

Legacy Member
Zeta Reticula zei:
't Probleem met jullie is "alles al bereik". Dit is niet letterlijk op te nemen... natuurlijk heeft onze vriende de topicstarter nog geen medicijn tegen kanker uitgevonden en op de maan geweest...

Zoals hij zegt: jullie zijn inderdaad close minded. Als jullie zelfs al moeite hebben om buiten de strikte betekenis van die paar woorden te denken...

Dit forum is dan ook een mooie demografische schets van de samenleving. Vandaar...

Hij bedoelt "alles" ook letterijk als "Kheb echt het gevoel da ik alles al heb gedaan wa dak al heb willen doen"

Dan leeft hij maar in een kleine leefwereld. 'k Denk dat de meeste commentaar op zijn betoog net wel getuigt van open-mindedheid. De meeste denken verder dan seks, drugs and dance.

satanistje

Legacy Member
Grappig dat hij met zijn geld jou 'vals' leventje wel kan beïnvloeden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan