Hallo,
Ik ben nu 20 jaar oud en kheb zo het gevoel dak alles al heb gedaan, wa dak al wou doen..
Ik heb al voldoende meisjes gehad, totaal geen seksuele frustraties, kheb enorm veel vrienden, ik ga bijna elke dag uit (gaat van disco's tot goafeestjes tot in het buitenland wa ronddolen me paar maten, in kraakpanden wa rondhangen,decadente feestjes waarbij er gesnoven wordt a volonte en champagne als water wordt geserveerd,..(kheb denk ik alle soorte mogelijke feestjes al gedaan)),kheb al vanalles geexperimenteerd(van soft tot hard..),financieel gaat het niet slecht (ik kan mijn plan trekken..),ik ga wel nog naar school (hogeschool) ma da interesseert mij ni echt (alhoewel ik er doorgeraak, zonder al teveel moeite te doen..),en noem maar op..
Het enigste dak nu nog wil is zo in een studio zitte en vollenbak muziek producen (al dan niet onder acid) en mijn creatieve geest laten uiten in verschillende ideeen,kunstwerken enz..(ma da geld heb ik wel ni

).
Tis gelijk ofdak mijn midlifecrisis nu al heb

, ma kvoel mij echt goe in mijn vel enz, ma soms denk ik zo van "tjei, wa kan ik nu nog is doen wa echt zot is.."
Kheb echt het gevoel da ik alles al heb gedaan wa dak al heb willen doen..(en nee, kben ni depressief, verre van

)
Nu vroeg ik mij af of jullie da ook hebben? En zo nee, zoude jullie wel alles willen bereiken wat jullie willen bereiken, of willen jullie altijd "het" uitstellen tot een bepaalde leeftijd?
ps. Ik weet elke dag wel wa te doen ze, dus kheb ni zozeer advies nodig wak nog kan doen