Archief - (LED) TV gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
V3ndetta zei:
Hier heb ik trouwens een klein vraagje over.
Als ik mijn tv op een hdmi kanaal zet waarop mn ps3 is aangesloten, zegt hij dat hij @60 Hz zit. Aangezien een pana G30 600 Hz heeft, vond ik dit toch nogal raar.
Is er een manier om die 60 naar 600 te veranderen of toch in ieder geval te verhogen??

Die 600hz is wat er achter de schermen gebeurt.
Die 60hz is de refresh rate van je scherm. Wat ruim voldoende is.

V3ndetta

Legacy Member
Levitation zei:
Ik vraag me nu alleen nog af hoe dat met de levering zit? Heb je daar zelf wat zeggenschap in? Leveren ze ook nog na 18u?

Sorry dat zou ik echt niet weten. Ik ben hem gewoon zelf gaan halen in de winkel.

Mr. Humphries

Legacy Member
MrKend54l zei:
Die 600hz is wat er achter de schermen gebeurt.
Die 60hz is de refresh rate van je scherm. Wat ruim voldoende is.

60Hz is wat de TV als input krijgt. 600Hz is eigenlijk een techniek dat de tv gebruikt om de beelden zogezegd aan 600Hz te verversen, maar dit is iets wat de tv zelf doet.

Addiction

Legacy Member
V3ndetta zei:
Ziezo, mijn G30 gaan halen bij discountonline. Als eerste indruk vind ik het echt een prachtige tv, mooi design en zeer goede beeldkwaliteit. Tv zelf hebk nog niet kunnen kijken ( onze belgacom decoder die we er bij hebben gekocht geeft 'error 5'...), maar kheb wel al wa ps3 gespeeld en het zag er echt heel nice uit. Niet alleen kwaliteit was beter, maar ook vloeiender.

Hier heb ik trouwens een klein vraagje over.
Als ik mijn tv op een hdmi kanaal zet waarop mn ps3 is aangesloten, zegt hij dat hij @60 Hz zit. Aangezien een pana G30 600 Hz heeft, vond ik dit toch nogal raar.
Is er een manier om die 60 naar 600 te veranderen of toch in ieder geval te verhogen??

Welke game heb je gespeeld? En vooral, maakte de tv niet teveel lawaai?

Zou je paar foto's kunnen uploaden ook?

soulnether

Legacy Member
Kerel zo als bijna elke 9liver zal zeggen Plazma is the way to go
heb zelf ook een Panasonic_TX_P46G30E en het beeld is kristal helder beter dan da krijg je het gewoon niet voor die prijs

V3ndetta

Legacy Member
Addiction zei:
Welke game heb je gespeeld? En vooral, maakte de tv niet teveel lawaai?

Zou je paar foto's kunnen uploaden ook?

kheb er al GTA IV, infamous en Black ops op gespeeld. Kga nu probere om blu-ray avatar op mn ps3 te zetten en zien wat dat geeft. De tv maakt helemaal geen lawaai, alleen mijn decoder van belgacom een beetje. Voor foto's zalk morge is zien.

FleXe

Legacy Member
Ik ben ook benieuwd naar foto's!

Man ik kan éééécht niet wachten tot die van mij er is. Hopelijk morgen! 'k Heb hier nog een paar films en series in 720p liggen die ik eens op groot scherm wil (her)bekijken.

FleXe

Legacy Member
Volgens mij is die PF versie de Franse versie ofzo. Volgens je link heeft die toch ook gewoon DVB-T? Op de site van Discount Online staat toch ook nog P50G30 als typenummer. En op Google vind ik toch niks terug over de p vs pf versie dus ik betwijfel of er verschil tussen zit behalve de benaming. En je eerste link werkt niet vrees ik...

Ik heb alleen al geleerd dat die specs die de fabrikant vermeldt ook niet altijd kloppen. Soms vullen ze bepaalde velden niet of onjuist in, zodat je zou denken dat er verschillen zijn tussen twee in feite identieke toestellen. Of dit hier geldt weet ik wel niet 100%, dus van eigenaars had ik graag bevestiging gezien :p

Ik zie wel juist dat hij ondertussen weeral 84 euro goedkoper is bij Discount Online. De 50" versie toch... Hopelijk bellen ze mij vandaag toch eens op om tijdstip van levering af te spreken, zodat ik hem tenminste snel heb. Anders begin ik toch te balen.

Mr. Humphries

Legacy Member
Is idd de franse versie. Zie je ook aan de website :). .be en .fr ...

FleXe

Legacy Member
Yup kan dit ondertussen ook bevestigen. Had hen ook even die vraag gesteld en heb zonet antwoord gehad:

Het verschil tss de P versie en PF versie is dat de F versie uit frankrijk komt waar de aankoopprijs goedkoper is wegens een veel grotere markt, voor de rest zijn beide toestellen identiek.

Prijs is ondertussen ook weer aangepast naar 1025 euro zie ik. Tv zou ineens wel pas vrijdag of zelfs maandag geleverd worden...

Tharionos

Legacy Member
geachte heer ,

kwa grootte is iets dat u zelf zal moetten wikken en wegen

ik vind persoonlijk 40 inch groot genoeg voor de meeste kamers :p

kwa merk zou ik voor samsung gaan kwa prijs kwaliteit dat ik persoonlijk op hun PC schermen heb ondervonden zijn ze heel goed , dit vloeit ook voord in hun tv's


de nieuwere generatie samsung led tv's zijn verbluffend en bieden een zeer schappelijke tv voor hun prijs ,

zeker de moeite waard om eens te bekijken !

V1nce

Legacy Member
Tharionos zei:
geachte heer ,

kwa grootte is iets dat u zelf zal moetten wikken en wegen

ik vind persoonlijk 40 inch groot genoeg voor de meeste kamers :p

kwa merk zou ik voor samsung gaan kwa prijs kwaliteit dat ik persoonlijk op hun PC schermen heb ondervonden zijn ze heel goed , dit vloeit ook voord in hun tv's


de nieuwere generatie samsung led tv's zijn verbluffend en bieden een zeer schappelijke tv voor hun prijs ,

zeker de moeite waard om eens te bekijken !

lees de thread is voor ge antwoord, nu slaat uw antwoord op niks meer.

FleXe

Legacy Member
Merci V1nce, maar na 6 pagina's van mijn gezaag en getwijfel kan ik begrijpen dat mensen in de war geraken :D

FleXe

Legacy Member
Volgens Discount Online was m'n tv gisteren pas opgehaald, volgens mijn account daar was dat eergisteren al gebeurd en volgens High Quality post zelf is het helemaal nog niet gebeurd en zal hij vandaag pas opgehaald worden en mag ik morgen telefoon verwachten. Wtf? Waarom moet dat nu zo lang duren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan