Archief - (LED) TV gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V3ndetta

Legacy Member
Ik denk het wel. De pana GT30 42" stond er en ook een pana 50", waarvan ik denk dat het de G30 was.

FleXe

Legacy Member
Zonet antwoord gekregen. Volgens Panasonic zou de levertermijn 15 dagen bedragen. Ik heb dan maar mijn akkoord gegeven voor de bestelling.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Ik had mijn G30 op redcoon besteld, maar ondertussen heb ik hem nog altijd niet. Men pakket is verloren gegaan, en dat hadden ze pas door toen ze voor ons deur stonden met de camion en ze men pakket niet vonden.

Ben dus nu nog altijd aan het wachten wat er gaat gebeuren, vandaag zeiden ze aan telefoon, als ze hem niet vinden vandaag, dat ze een nieuwe gingen opsturen maarja hij is pas terug in stock binnen 2 dagen.

Dit eventjes gans terzijde. Goddamnit.

V3ndetta

Legacy Member
ok dit ga je waarschijnlijk graag horen Levitation. Ik heb zonet een mail gekregen dat mijn bestelling is binnegekomen. Na 5 dagen dus ipv 14. Ik hoop dat voor jou hetzelfde geld^^

Addiction

Legacy Member
Vergeet jullie bevindingen niet snel even te posten eens ontvangen :)

FleXe

Legacy Member
Vreemd Vendetta. Ik heb om 17u zelfs nog gebeld met iemand van Discount Online en ik heb ook geen mail gehad... Zouden die wat zelf gaan ophalen dan voorrang krijgen?

V3ndetta

Legacy Member
dunno, maar ik denk dat het zo zit: De verkoper zei tegen me dat hij een panasonic G30 MET HD tuner tegen donderdag (vandaag dus) kon krijgen, en een G30 ZONDER HD tuner pas binnen 2 weken. Aangezien zo'n HD tuner totaal overbodig is in belgië en de G30 met HD tuner dan ook 95 euro duurder is, had ik één zonder besteld en moest ik dus normaal 2 weken wachten. Nu, volgens mij heeft de verkoper zich gewoon vergist in leveringsdata of ze hebben er toch 1 met HD tuner geleverd. Nu kzal nog wel zien wa het is, ma ik ga in ieder geval geen 795 euro ipv 705 euro betalen hoor.

FleXe

Legacy Member
Ahja ok maar jij hebt dan wel de 42". Ik heb de 50". Ik zal dus maar gewoon drie weken geduld hebben best :)

soulreaper

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Ik had mijn G30 op redcoon besteld, maar ondertussen heb ik hem nog altijd niet. Men pakket is verloren gegaan, en dat hadden ze pas door toen ze voor ons deur stonden met de camion en ze men pakket niet vonden.

Ben dus nu nog altijd aan het wachten wat er gaat gebeuren, vandaag zeiden ze aan telefoon, als ze hem niet vinden vandaag, dat ze een nieuwe gingen opsturen maarja hij is pas terug in stock binnen 2 dagen.

Dit eventjes gans terzijde. Goddamnit.

Redcoon begint serieus van zijn pluimen te verliezen. Dan nog mag het allemaal goedkoper als de standaard winkel, maar je hebt betaald voor iets, dan hoop je het te ontvangen. En dan wil je vooral niet horen dat ze je pakket kwijt zijn...

Nu goed, weer een reden om online aankopen te mijden als de pest.

^^VooDoo^^

Legacy Member
soulreaper zei:
Redcoon begint serieus van zijn pluimen te verliezen. Dan nog mag het allemaal goedkoper als de standaard winkel, maar je hebt betaald voor iets, dan hoop je het te ontvangen. En dan wil je vooral niet horen dat ze je pakket kwijt zijn...

Nu goed, weer een reden om online aankopen te mijden als de pest.

Yup, enorme schande ook, hoeveel keer je heen en weer wordt verwezen naar extra@home en dan terug naar redcoon.

Hopelijk hoor ik vandaag er terug iets van, ondertussen is het al 3 weken.

Psy

Legacy Member
Redcoon is cava zolang er niets misgaat :p
Vanaf ge effectief met een probleem qua levering of iets dergelijks zit, start de miserie.
Tweetal jaar geleden ook tv willen kopen ginder, toen uiteindelijk order geanulleerd omwille van het vele wachten (als er staat verzendklaar, moeten ze me geen 3 weken doen wachten), begon die vrouw aan de tel tegen mij uit te vliegen bijna.
Toen maar via discount online gekocht, 75eur meer betaald (50eur ervan was leveringskosten dacht ik), maar nooit niks van miserie gehad & de communicatie verliep toch altijd zeer goed.
Gebruiken voor levering ook gewoon in-house, geen koerierdienst. (dat was toen toch zo tenminste)

^^VooDoo^^

Legacy Member
Spijtig genoeg is men TV al betaald, kan dus niet terugtrekken.

Enorme merde.

FleXe

Legacy Member
Waarom zou dat niet gaan? Dat geld storten ze gewoon terug :) Zelfs als het al geleverd zou zijn zou je nog 14 dagen (dacht ik) bedenktijd krijgen.

Dat is nu het enorme voordeel aan kopen op afstand.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Levitation zei:
Waarom zou dat niet gaan? Dat geld storten ze gewoon terug :) Zelfs als het al geleverd zou zijn zou je nog 14 dagen (dacht ik) bedenktijd krijgen.

Dat is nu het enorme voordeel aan kopen op afstand.

Omdat ik zelf niet wil denken wat voor gezever het dan zal zijn.

Maar soit ... na veel telefoons, vandaag eindelijk bevestiging gekregen dat ze hem terug gevonden hebben, en dat hij maandag zal geleverd worden.

Tweede keer goeie keer i guess!

Zal weer telefoon rekening worden.

FleXe

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Omdat ik zelf niet wil denken wat voor gezever het dan zal zijn.

Ik heb woensdag op die online chat m'n annulatie aangevraagd en vandaag staat het geld ook al terug op m'n rekening :) Easy peasy lemon squeezy dus.

Anyway, ik ben benieuwd naar de bevindingen!

^^VooDoo^^

Legacy Member
Levitation zei:
Ik heb woensdag op die online chat m'n annulatie aangevraagd en vandaag staat het geld ook al terug op m'n rekening :) Easy peasy lemon squeezy dus.

Anyway, ik ben benieuwd naar de bevindingen!

You are one lucky bitch dan. Bij mij zei de chat telkens iets anders als de persoon aan de telefoon.

Nuja soit, dees topic hier aan het hijacken.

Normaal gezien komt hij maandag toe! Ben benieuwd naar de prestaties, na jaaaaaren en nog steeds me een oude hotel TV te zitten met 15 zenders op.

V3ndetta

Legacy Member
Ziezo, mijn G30 gaan halen bij discountonline. Als eerste indruk vind ik het echt een prachtige tv, mooi design en zeer goede beeldkwaliteit. Tv zelf hebk nog niet kunnen kijken ( onze belgacom decoder die we er bij hebben gekocht geeft 'error 5'...), maar kheb wel al wa ps3 gespeeld en het zag er echt heel nice uit. Niet alleen kwaliteit was beter, maar ook vloeiender.

Hier heb ik trouwens een klein vraagje over.
Als ik mijn tv op een hdmi kanaal zet waarop mn ps3 is aangesloten, zegt hij dat hij @60 Hz zit. Aangezien een pana G30 600 Hz heeft, vond ik dit toch nogal raar.
Is er een manier om die 60 naar 600 te veranderen of toch in ieder geval te verhogen??

FleXe

Legacy Member
Nice! Blijkbaar werd mijn order vrijdag nog geupdate naar "Verwerking van stock toestel" en gisteren hebben ze het nog aangepast naar "Klaar voor levering verzendfirme".

Hopelijk dus dinsdag hier! Is hier trouwens ook de eerste "échte" flatscreen ooit in huis...

Ik vraag me nu alleen nog af hoe dat met de levering zit? Heb je daar zelf wat zeggenschap in? Leveren ze ook nog na 18u?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan