Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Al waardeer ik de moeite die jullie doen om mij toch over de streep te trekken.)


Levitation zei:Ok ok, blijkbaar zijn er toch veel mensen die me voor zot verklaren omdat ik al de goeie raad i.v.m. de Panasonic plasma's compleet in de wind lijk te slaan. Ik heb het topic nog eens even doorgenomen en misschien is het geen slecht idee om toch nog eens te overwegen voor plasma te gaan.
Tijd om nog eens naar de winkel te gaan dus![]()
.
Sjoepap zei:is deze een goede koop? wel 50"
Samsung PS50C6900 - Plasma Televisie, Full HD, DVB-T/C, 3D - Samsung | redcoon België

.

Levitation zei:Haha dat is een feit. Ik ben zelf ook nogal contra MM hoor, en dan vooral wat hun prijzen betreft (al is de service ook niet om over naar huis te schrijven).
Ben toch nog eens gaan kijken vanmiddag en ik moet toegeven dat ik ondertussen al wat verliefd op plasma ben geworden. Ik zag wel echt weinig verschil, maar zoals reeds gezegd lag dit waarschijnlijk aan de instellingen van de tv's en aan het omgevingslicht. Maar toch, omdat ik zo weinig verschil zag zie ik mezelf ook niet voor de duurdere GT reeks gaan. Als het plasma wordt gaat het vermoedelijk bij de 46" of 50" G30 blijven.
Nog steeds niet helemaal zeker, but I'm getting there!![]()


Levitation zei:Zo. Na een paar dagen lang enkele topics en reviews over zowel plasma als LED gelezen te hebben heb ik toch maar besloten om voor een plasma te gaan. Films kijken doe ik sowieso liefst in het donker. Op mijn pc op m'n kamer is dat momenteel ook niet anders. In de kelder is het overigens lekker koel en donker en hangt er laminaat tegen het plafond, dus de akoestiek is daar ook nog eens ideaal imo. En die 20 euro extra per jaar neem ik er dan maar bij
Edit: Ik sta op het punt te bestellen, maar nu twijfel ik toch nog een beetje tussen de Panasonic TX-P50G30 en de TX-P46GT30. De 50GT30 wordt echt veel te duur...
Welke van de twee?


Levitation zei:Vanmiddag met twee kameraden nog in Hasselt geweest. Eén van de twee gaat zelf binnenkort nog een tv kopen om in zijn "chill"-ruimte" te zetten, en hij verkoos toch echt LED omwille van de heldere kleuren.
Heb ook nog even een tv met 3D functie gecheckt, maar met of zonder 3D-bril; ik blijf alles gewoon dubbel zien. Worst gimmick ever imo.
Kort samengevat: het wordt 50" en geen 3D, dus de Panasonic TX-P50G30. Normaal gezien plaats ik vanavond of morgen nog mijn bestelling bij Redcoon
Merci nogmaals voor alle hulp en de tijd die jullie in mij gestoken hebben!
V1nce zei:Zeg da uwe kameraad der niks van kent.
