Tribal
Legacy Member
HOPLON zei:One last question. Ik verhuis pas in december, wachten (en hopen dat de prijs misschien een beetje zakt) of nu al bestellen omdat het niet de moeite zal zijn?
En waar kan ik hem het goedkoopste bestellen?
ps Het wordt hoogst waarschijnlijk een GT30 !
Gewoon wachten.