Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. Humphries zei:Dat is de franse versie.
Op zich is dat een goede tv.

Musk zei:Als ik eerlijk moet zijn, als je nooit een bluray ofzo kijkt maar wel HD-tv (50Hz) dan zou ik net niet voor een plasma gaan.
Ik vind bij mij de digitale tv niet zo schitterend. Ik moet wel zeggen dat de SD-kanalen enorm goed uitzien tov de HD-kanalen, amper verschil. Maar zoals ik al zei vind ik dat de heldere delen flikkeren, en dat stoort mij, alsof je naar een oude CRT computer zit te kijken. Dit valt enorm op bij digitale tv. Bij bluray valt het me een pak minder op.
Musk zei:@hierboven:
je bedoelt omgekeerd![]()



Musk zei:Wat ik bedoel is:
Digitale tv in SD t.o.v HD-kanalen (bv. Nat geo HD tegenover de gewone Nat Geo ofzo.)
Beiden dus digitaal, maar de ene HD en de andere SD.

Mr. Humphries zei:Ik denk dat panasonic daar wat technologie van Pioneer in verwerkt heeft. Als er nu één ding was waar Pioneer onverslaanbaar in was/is, was/is de weergave van SD beeld. Zelfs op een HD ready beeld komt SD materiaal er uitgevlogen ...
Estetisch gezien is een LED leuker, omdat deze dunner zijn, maar de LED's hun zwart is niet zo geweldig bij niet volledig zwarte beelden, en zeker niet als de ruimte iet of wat verduisterd is... Valt minder op bij de kleinere formaten, bijv. 32" of 37", maar des te meer bij de grotere formaten 42"+.
HOPLON zei:Hoe erg is de reflectie in het scherm overdag?
Want soms speel ik ook eens graag playstation 's morgens en 's middags ...
Moet ik dan altijd de gordijnen volledig gaan toetrekken?
Pffff tis toch niet gemakkelijk kiezen, maar ben toch bijna overtuigd om voor plasma te gaan. groter voor dezelfde prijs + betere zwartwaarden ...

Musk zei:Ik vind het overdag niet te doen. Woon nog maar pas in mijn nieuw huis en heb nog geen gordijnen. 7 meter van mijn tv is een venster dat op het terras uitkijkt. Door de dag zie ik meer het venster in mijn TV dan het beeld zelf. 's avonds heb je hier natuurlijk geenp roblemen mee, maar als je regelmatig overdag gebruikt dan zal je de gordijnen zeker en vast moeten toetrekken.
het rechtstreekse zonlicht dat binnenvalt is toch zo'n 3-tal uur ergens in de namiddag...
soulreaper zei:Ik weet niet of het 100% accuraat is wat je zegt. Stond gisteren in de Fnac voor iets anders, en ik was tv's aan het vergelijken. De plaats waar de tv's staan in de Fnac( Gent) is redelijk donker. Alle tv's stonden op dezelfde zender, en er stonden verschillende soorten en merken tv's door elkaar. Ik kon echt niet zeggen dat er opvallende verschillen waren, ik bedoel hiermee, de ene tv had zeer diep zwart en was een LED, terwijl een andere Plasma zijn zwart minder diep was. Er was 1 tv die er uitschoot qua beeldkwaliteit en dat was een Philips 21:9 scherm. Kost 1999 euro.
. Als ik dit dan ga vergelijken bij een speciaalzaak, is het weer andersom ... Het is vooral een kwestie van instellingen en afstellingen en rekening houden met je bron natuurlijk.