FleXe
Legacy Member
gethez zei:p.S. : heb niet heel de thread doorgelezen, maar heb je je plasma nu levitation? ik heb namelijk ook bij redcoon besteld...
edit: ok je hebt hem dus al, hoe lang heb je moeten wachten??
Ik heb hem ondertussen een maandje ja

Let wel: Ik had hem eerst bij Redcoon besteld, maar daar uiteindelijk geannuleerd omdat de levering te lang op zich liet wachten.
Heb hem uiteindelijk op iishop.be besteld (waar hij overigens nog goedkoper was). Ik ben niet meer zeker hoe lang het juist heeft geduurd van tijdstip van bestelling tot levering, maar als ik mij niet vergis was dat anderhalve week.
ik heb nog een plasma van de eerste generatie en die staat toch regelmatig aan, ik denk dat als ik overschakel op een Led ik een dikke 100 euro per jaar uitspaar 


)
