Renegadexxripxx
Well-known member
Ik denk dat je het hier per ongeluk verkeerd hebt verwoord. Volgens mij moet het het volgende zijn :Natuurlijk per maand gezien, niet per jaar hé. Als je inderdaad maar 1 dag op een heel jaar een piek hebt, gaat dit minder effect hebben op het gemiddelde van de 12 maanden dan iemand die dagelijks die piek haalt elke maand.
Natuurlijk per maand gezien, niet per jaar hé. Als je inderdaad maar 1 dag op een heel jaar een piek hebt, gaat dit minder effect hebben op het gemiddelde van de 12 maanden dan iemand die 1 dag die piek haalt elke maand. Haal je dagelijks die piek elke maand dan is er geen verschil met iemand die die piek maar 1 keer haalt elke maand.
Dus zoals hier al eens gezegd. 1 keer een piek halen voor welke reden dan ook en je hebt geen enkele incentive om te letten op het spreiden of het beheer van de pieken. Dan is het beter om in plaats van dat te doen, een batterij te steken zodanig dat je uw piek gegarandeerd reduceert. Wat ook de volledige businesscase is bij de vreg in mijn ogen achter het artificieel interessant maken van batterijen.
De mensen die het kunnen betalen zetten een batterij. De mensen die het moeilijk hebben om te betalen krijgen een sociaal tarief. En degenen die er ergens tussen vallen zijn gescheten / gejost.

maar uiteindelijk moet die terugdraaiende teller toch weg, dus ik lig er niet wakker van.
).