Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rensol. € 2,37/Wp.
Ik dacht het ook maar durfde het niet zeggen. Wij zitten aan 1.47€/WpIs dat niet heel duur, tenzij het over een erg kleine installatie zou gaan?
Vanwaar ben je ergens?Lokale zelfstandige? Ben nog steeds op zoek naar een goede referentie. De tip die mij hier is gegeven (bel een leverancier uit de buurt) bracht me tot op heden niets op.
zie pmGroot-Halle, streek vh Pajottenland en de Zennevallei.
Hier aangemeld eind augustus en 2 weken geleden pas verwerkt door Fluvius..Hoe lang is momenteel de verwerkingstijd voor het aanmelden van zonnepanelen? Al 3 maanden geleden aangemeld en nog steeds niks.
5 maand bij mijHoe lang is momenteel de verwerkingstijd voor het aanmelden van zonnepanelen? Al 3 maanden geleden aangemeld en nog steeds niks.

Na het aanvragen van de premie krijg je dan een mailtje met "Momenteel verwerken we premieaanvragen binnen de 10 weken". Dus als je had gehoopt dat geld snel op je rekening te zien..Iets langer dan ik hoopte
Ik wil natuurlijk asap die premie aanvragen.

Vraagje aan de mensen zonder terugdraaiende teller, hoeveel van jullie elektriciteitsverbruik vangen jullie op een jaar op met de opbrengst van jullie zonnepanelen - en graag aangeven of je een EV hebt of niet?
Er wordt vooral gesproken over hoeveel % van de energie die je met zonnepanelen opwekt, zelf verbruikt wordt (typisch 30 - 40% eigen verbruik zonder EV dacht ik), maar dat gaat er vanuit dat je precies de juiste capaciteit gelegd hebt. Vandaar dat ik benieuwd ben wat realistisch is als je het omkeert...

Dit is inderdaad de juistere vraag!Vraagje aan de mensen zonder terugdraaiende teller, hoeveel van jullie elektriciteitsverbruik vangen jullie op een jaar op met de opbrengst van jullie zonnepanelen - en graag aangeven of je een EV hebt of niet?
Er wordt vooral gesproken over hoeveel % van de energie die je met zonnepanelen opwekt, zelf verbruikt wordt (typisch 30 - 40% eigen verbruik zonder EV dacht ik), maar dat gaat er vanuit dat je precies de juiste capaciteit gelegd hebt. Vandaar dat ik benieuwd ben wat realistisch is als je het omkeert...
Daarnaast maakt een groot aantal zonnepanelen ook dat je in minder zonnige periodes nog wat kan dekken, en dat je in die periodes later met een thuisbatterij ook meer kan opslaan.Dit is inderdaad de juistere vraag!
Je kan het echter moeilijk beantwoorden, het hangt van teveel af, en dan vooral van hoeveel capaciteit je legt. Waarom wil je het weten?
Momenteel is het best om zoveel mogelijk panelen te leggen, dan zal je een laag zelfverbruik in percentage hebben, maar wel een hogere zelfconsumptie.