Wel goed controleren kwestie van terugverdientijd, bij mij had em compleet verkeerde waardes gebruikt waardoor totaal onrealistisch was..Vriendelijk maar was pak duurder bij ons.
Maar wel zeer duidelijke offerte inderdaad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel goed controleren kwestie van terugverdientijd, bij mij had em compleet verkeerde waardes gebruikt waardoor totaal onrealistisch was..Vriendelijk maar was pak duurder bij ons.
Maar wel zeer duidelijke offerte inderdaad.
Gisteren ook onze offerte ontvangen:
Plaatsing, materiaal, keuring en aangifte inbegrepen in de prijs, komt uit op €4346.
- 8x Jinko Solar 415Wp
- 1x Goodwe GW4K-DT omvormer
Is dit een goeie prijs?
Zeer scherp. Zit daar zogezegd de premie al ingecalculeerd ( met of zonder btw?)Gisteren ook onze offerte ontvangen:
Plaatsing, materiaal, keuring en aangifte inbegrepen in de prijs, komt uit op €4346.
- 8x Jinko Solar 415Wp
Is dit een goeie prijs?
Welke regio?Gisteren ook onze offerte ontvangen:
- 8x Jinko Solar 415Wp
Is dit een goeie prijs?
Kans lijkt mij klein dat panelen zomaar vanzelf kapot gaan als alles correct is geïnstalleerd.Wat is jullie ervaring met garantie enz?
Alle panelen hebben een lange garantietermijn, maar dat als de installateur ondertussen niet meer bestaat?
Of is de kans op problemen heel klein?
Fabrikant contacteren? Als die niet rechtstreeks met particulieren wil communiceren en uw installateur is failliet verwijst die u wel door naar een andere reseller voor de afhandeling.Wat is jullie ervaring met garantie enz?
Alle panelen hebben een lange garantietermijn, maar dat als de installateur ondertussen niet meer bestaat?
Of is de kans op problemen heel klein?

160 per paneel, dat is toch materiaalkost excl btw? Anders ben ik wel zeer geinteresseerd in uw handelaarHier is alles geleverd.
28 x viessman vitovolt 300 405W => 4500
Installatie frames, windscherm, aarding, vijzen etc voor de grond O-W installatie => 2250
Lijken me strakke prijzen te zijn.

Ja, ex btw. Installatie doen we dit weekend zelf.160 per paneel, dat is toch materiaalkost excl btw? Anders ben ik wel zeer geinteresseerd in uw handelaar![]()
Niet slecht.Hier is alles geleverd.
28 x viessman vitovolt 300 405W => 4500
Lijken me strakke prijzen te zijn.
Toch serieuze overdimensionering vd panelen tov u omvormer?Zonet onderstaande offerte ontvangen, ik ken er niets van dus graag jullie opmerkingen / advies:
Zonnepanelen: 12 x Jinko Solar Tiger Neo N-Type JKM415N-54HL4-B
Omvormer: Huawei SUN2000-3KTL-L1
Inclusief plaatsing
€ 7123 (incl 6 % btw)
Heb je hier vergunning voor nodig?Op de grond in weide